Mystiq.org - forum: Flame Leviathan -> WoTLK T8 -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8157 Title Flame Leviathan
Product WoTLK T8 Status Opravené (Severity 3 - Medium)

Page 1 of 1

Report ID #8157: Flame Leviathan

#1 User is offline  
Nicolai 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1
  • Joined: 13-February 09

Posted 29 June 2012 - 07:47 PM

Zdravim, tak u FL je hard mode so vsetkymi buffmi od vsetkych vezi. Aby nedoslo k nedorozumeniu , vsetky veze boli znicene. Skusali sme rozpustit partu a zlozit na novo a aj skusit bez znicenia vezi , dopadlo to ale rovnako :) .

A aby sa nezabudol.... sem tam sa stane ze tank nema delo.


Page 1 of 1  

Replies (1 - 11)

#2 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 29 June 2012 - 08:22 PM

tank nema delo je vizualni problem - je potreba relog hrace, ktery to tak vidi, s tim nic moc neudelame

vcera jsem tam byl, vypinat HM jde normalne, znicili jsme 4 veze, meli jsme normal mode.. tak me napada, jsi si jisty, ze jste znicili ty spravne veze?

#3 User is offline  
Nicolai 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1
  • Joined: 13-February 09

Posted 29 June 2012 - 08:46 PM

suhlasim s tym ze vcera to slo... ale dnes po restarte ktory bol cca o 19 30 uz nie :) a s delom sa dalo jazdit uplne mimo tank takze nesom si isty ohladom vizualneho problemu

#4 User is offline  
iqer 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 14
  • Joined: 28-November 08

Posted 29 June 2012 - 08:53 PM

Včera to šlo, po zničení věží se HM nespustil. Dnes se po zničení stejných věží HM spustil.

#5 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 30 June 2012 - 08:07 AM

jn je to dobugovany docela... v TARu boss temer stoji, pri 75% zpomaleni by se hejbal... kdyz vas ten modrej paprsek zmrazi, tak se neda ta kostka rozbit fire spellama, vozidla si davaj friendly fire za 20+k, ikdyz jsou vypnuty HM atd atd atd atd atd atd atd atd atd atd atd atd... nemluve o tom, ze nasednout s celou partou do vozidel tak, aby vsichni realne mohli nasednout, nebugovalo se jim to a navic jeste mohli pouzivat spelly, to je na hodinu... + po wipu se znovuaktivujou hard mody, ikdyz jsou zniceny veze... taky se nedaj strilet hraci na bosse

#6 User is offline  
Tedak 

  • Group: VIP
  • Posts: 125
  • Joined: 24-September 11

Posted 30 June 2012 - 09:20 AM

Tar jsem opravoval a to jede, proste kdyz jede pomalu a jeste se ho zpomali tak to vypada ze se skoro nehybe.
Ohledne FF jsem cetl na TC foru ze to tak ma pry byt.
To nasedani je problem protoze to dela jenom nekdy, takze nevim v cem je problem.
No a to opetovne zapnuti HM jdeme hned opravit.

#7 User is offline  
Tedak 

  • Group: VIP
  • Posts: 125
  • Joined: 24-September 11

Posted 30 June 2012 - 12:35 PM

Jo a jeste to rozmrazeni tema fire spellama nejde no.

#8 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 01 July 2012 - 12:10 PM

FF ma bejt, ale ne 20k, mas si davat nejak za 1k... to samy je treba horici TAR... dava dmg tvejm vozidlum

#9 User is offline  
Tedak 

  • Group: VIP
  • Posts: 125
  • Joined: 24-September 11

Posted 02 July 2012 - 10:14 AM

Jeste ke spousteni HM, nevite nekdo jak to ma presne byt? Jestli se ma u lorekeepera jen spustit HM a vehicly spawnovat u branna, nebo jestli se vehicly spawnou i u lorekeepera, jestli jde treba spustit HM treba po prvnim wipu bez HM atd atd.

#10 User is offline  
Tedak 

  • Group: VIP
  • Posts: 125
  • Joined: 24-September 11

Posted 09 July 2012 - 11:34 AM

Dalsi zadost: Mohl by mi nekdo zjistit z kolika tech zelenych sloupu se maji spawnovat ty kytky u HM? Nejlepe jak to je na 10/25 man at to udelam zaroven.

#11 User is offline  
Tedak 

  • Group: VIP
  • Posts: 125
  • Joined: 24-September 11

Posted 15 July 2012 - 01:06 PM

Updating status to: Opraví nová revize
Updating severity to: 3 - Medium

To spouštění HM by mělo být funkční.
Je to tak, že přes Lorekeepera se spouští HM a přes Branna se spawnujou vehicly.
Rozbíjení ledu by taky mělo už být opravené.
Pokud se objeví nějaké další bugy tak založte nový report.

edit: Mělo by už fungovat i střílení na bosse.

#12 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 21 July 2012 - 03:38 PM

Updating status to: Opravené


Page 1 of 1

1 User(s) are reading this issue
1 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist