Mystiq.org - forum: Vehicle ve WG po spuštěni nového jádra -> Wintergrasp -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8143 Title Vehicle ve WG po spuštěni nového jádra
Product Wintergrasp Status Opravené (Severity 3 - Medium)

Page 1 of 1

Report ID #8143: Vehicle ve WG po spuštěni nového jádra

#1 User is offline  
smisi 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 3
  • Joined: 27-February 11

Posted 28 June 2012 - 03:58 PM

Zdravím,

ve wg se objevil jeden závažný bug a to, že při stavění jakéhokoliv vehicle se sekne v textuře. Jak jsem to zkoušel tak zaleži kde kdo stojí a to se jedině mohou stavět catapulty, ostatní třeba tank se sekne v textuře a tím děla problém se vůbec probojovat k výhře :) prosím o menši fix


Page 1 of 1  

Replies (1 - 5)

#2 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 28 June 2012 - 04:18 PM

Já na to koukal a zatím se mi nedařilo přijít na to, na který trigger jsou spawny těch vehiclů vázány...
V GM modu totiž tam mám 2 triggery (jeden je ta robotická ruka, druhý je takový Infernalek), oba jsou na jednom místě a přesně tam to spawnuje vehicl...

Nicméně vyjet se dá i s Demolisherem, jen Siege je problém... Zkuste to pár dní vydržet, než na to přijdu...

#3 User is offline  
smisi 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 3
  • Joined: 27-February 11

Posted 28 June 2012 - 05:23 PM

/* Spell target conditions for spawning WG siege machines in proper place while building it */
DELETE FROM `conditions` WHERE `SourceTypeOrReferenceId`=13 AND `SourceEntry` IN (56575,56661,56663,61408);
INSERT INTO `conditions` (`SourceTypeOrReferenceId`, `SourceGroup`, `SourceEntry`, `SourceId`, `ElseGroup`, `ConditionTypeOrReference`, `ConditionTarget`, `ConditionValue1`, `ConditionValue2`, `ConditionValue3`, `NegativeCondition`, `ErrorTextId`, `ScriptName`, `Comment`) VALUES
(13, 1, 56575, 0, 0, 31, 0, 3, 27852, 0, 0, 0, '', NULL),
(13, 1, 56661, 0, 0, 31, 0, 3, 27852, 0, 0, 0, '', NULL),
(13, 1, 56663, 0, 0, 31, 0, 3, 27852, 0, 0, 0, '', NULL),
(13, 1, 61408, 0, 0, 31, 0, 3, 27852, 0, 0, 0, '', NULL);


#4 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 28 June 2012 - 06:03 PM

Updating status to: Převzaté
Updating severity to: 3 - Medium

Tohle v DB máme, ale děkuju...
On je problém spíš v tom, že od nového jádra se asi nedají targetovat spelly na neviditelné věci... A zrovna ta robotická ruka je v jádře teď blbě zařazená a při boji se zneviditelní...

Nicméně už pracuju na opravě...

#5 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 28 June 2012 - 07:08 PM

Updating status to: Opraví nová revize

Zdravíčko,

tak jsem to snad vyřešil, testoval jsem to sice jen za Hordu, ale nemělo by to mít vliv...
Viz Twitter.


S pozdravem Ladis.

#6 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 28 June 2012 - 10:29 PM

Updating status to: Opravené


Page 1 of 1

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist