Mystiq.org - forum: Auriaya - Defender -> WoTLK T8 -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8130 Title Auriaya - Defender
Product WoTLK T8 Status Opravené (Severity 2 - Fair)

Page 1 of 1

Report ID #8130: Auriaya - Defender

#1 User is offline  
Greon 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 37
  • Joined: 21-July 10

Posted 20 June 2012 - 08:50 PM

Tato kočka by měla býti Death gripovatelná, tudíž by se dalo ovlivnit místo spawnutí té černé plochy, totální ignore, co se odtahnutí týče.


Page 1 of 1  

Replies (1 - 11)

#2 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 20 June 2012 - 09:54 PM

Ahoj,

máš o tom nějaký důkaz?
Ne že bych ti nevěřil, možné to samozřejmě je... Ale už jsem opravoval pár "buglých" věcí, vzápětí jsem našel, že to tak být nemá a upravoval jsem to zpátky...

Takže kdyžtak prosím nějaký odkaz na komentář na Wowheadu či video na Youtubku.


Díky.
S pozdravem Ladis.

#3 User is offline  
Greon 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 37
  • Joined: 21-July 10

Posted 20 June 2012 - 10:26 PM

http://www.wowhead.c...auriaya#article


The Feral Defender is not really tankable, as he pounces almost constantly, but is stunnable. You can use a Death Knight to pull him away from the raid when he is about to die, to prevent anyone from being hit by Seeping Essence.


Tady to je :)

#4 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 20 June 2012 - 10:35 PM

Updating status to: Převzaté
Updating severity to: 2 - Fair

OK, zítra na to mrknu, dnes už mám dost =o)

#5 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 21 June 2012 - 11:10 PM

Updating status to: Nové
Updating severity to: 0 - None

No s hrůzou jsem zjistil, že ty kočky nemají imunitu vůbec na nic...
A Death Grip mi na ni šel vpohodě, jen je potřeba ho vychytat tak, aby v tu chvíli nechargoval zrovna spoluhráče...

Necháme to na nové jádro, pokud to tam bude blbnout, pořeší se to důkladněji, ale jak jsem říkal, testoval jsem to tam a šlo mi to vpoho...

#6 User is offline  
Greon 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 37
  • Joined: 21-July 10

Posted 22 June 2012 - 10:36 PM

Přidávám problém o dmg této mobky. Do huntera nám dávala rány v oblasti 17k což je až 10x tolik co je psáno na wowheadu a věřím, že tak moc velkej rozdíl to nebude jako 10x tolik. Hunter s 25k hp toto neměl šanci vydržet, když 1 rana 18k dole následně tik dotky za dalších sumu myslím že 6k nebo kolik to říkal. To je prostě IK nehealovatelné.

#7 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 24 June 2012 - 08:06 AM

Ty kocky jsou v podstate jedine, co dela, dmg ma zvyseny o pocet stacku (svych zivotu - 9x...

#8 User is offline  
Greon 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 37
  • Joined: 21-July 10

Posted 24 June 2012 - 10:32 AM

Tak ale ona skočila první target huntu a ten než cokoliv, než heal mohl cokoliv, tak prostě fakt dostal IK, já si nevymýšlím. To samé i v předešlích situacích, nejlepší když se spawla, první target heal a ten fakt hned IK ani nezareagoval.

#9 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 28 June 2012 - 01:55 PM

DMG má správnej, je jen na tancích, aby si to pohlídali a udělali si třeba macro... Navíc existuje několik addonů (DXE, Deadly Boss Mods...), které přesně ukazují, za jak dlouho se kočka spawne...

#10 User is offline  
Greon 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 37
  • Joined: 21-July 10

Posted 28 June 2012 - 09:35 PM

Ladis, ale to bylo po prvním resu a ta kočka, jak sám víš, prostě skáče, skočila na toho huntu a to ten tank moc nestihne zareagovat.
Pokud se to stane příště, tak ti sem klidně hodím i screenshot, že to prostě dalo ranu za 18k.

#11 User is offline  
Jamik 

  • Group: Developer
  • Posts: 475
  • Joined: 12-June 11

Posted 28 June 2012 - 10:05 PM

Hele ja nevim, vseci to davaji v pohode. Vsechny Auriayiny kocky maji nejaky druh charge ability, takze je logicke, ze se musite nasardinkovat na sebe -> kocky vas nebugou chargovat.

#12 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 06 July 2012 - 01:22 AM

Updating status to: Opravené
Updating severity to: 2 - Fair

Death Grip na novém jádře jde vpohodě...

DMG koček je správný...


Page 1 of 1

1 User(s) are reading this issue
1 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist