Mystiq.org - forum: Lil' K.T. -> WoTLK -> Bugreport

Jump to content

Report ID 8081 Title Lil' K.T.
Product WoTLK Status Opravené (Severity 2 - Fair)

Page 1 of 1

Report ID #8081: Lil' K.T.

#1 User is offline  
zasereg1 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 7
  • Joined: 22-April 11

Posted 21 May 2012 - 03:42 PM

Lil' Phylactery potazmo nauceny Lil' K.T. za preUlduar event
1. by mel na veverky a podobne male zviratka hazet frost bold,ktera zamrazi crittera do kosty ledu a nasledne ho ta kostka zabije
2. pri killu hrace opacne frakce by se mel zasmat mrtvemu
3. mel by mit obcas litaci hlavu :)

zdroj obchod Blizzardu

video v akci
youtube - Mini K.T.
youtube - Lil' K.T. vs Mr. Bigglesworth
youtube - Lil K.T. (Critter Ice Block)
youtube - Lil' KT finds a friend


Page 1 of 1  

Replies (1 - 9)

#2 User is offline  
Detox23 

  • Group: VIP
  • Posts: 311
  • Joined: 06-August 08

Posted 21 May 2012 - 09:50 PM

Event jste udělali moc dobře, takže nechci rejpat,..
Ale proč jste rozdali za event něco, co vlastně nefunguje? :)

#3 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 22 May 2012 - 09:02 AM

Prosím?

Je to nezískatelnej Companion Pet... To, jestli útočí na crittery nebo ne, je už podle mého názoru nepodstatné...
Achiv na X petů se ti za něj započítává...

Jako můžu mrknout, zda se s ním nedá něco udělat přes SAI, ale podle mě stejně bude potřeba tohle udělat v Cčku, což není můj obor.. A momentálně je pro Jamíka prioritou škola a potom UD...


S pozdravem Ladis.

#4 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 22 May 2012 - 09:32 AM

jde to udelat normalne v SAI, ale kdyz nechces rejpat tak misto rejpani proste nerejpej... jako nechci ti nadavat, ale di doprdele, to je asi tak stejny, jako napsals ty

#5 User is offline  
Detox23 

  • Group: VIP
  • Posts: 311
  • Joined: 06-August 08

Posted 23 May 2012 - 05:56 AM

cezeta, on 22 May 2012 - 10:32 AM, said:

jde to udelat normalne v SAI, ale kdyz nechces rejpat tak misto rejpani proste nerejpej... jako nechci ti nadavat, ale di doprdele, to je asi tak stejny, jako napsals ty


S tím rozdílem, že ty seš teď vytočenej a nebereš to na lehkou váhu, kdežto můj záměr nebyl vás nijak nasrat, spíš jsem čekal na post, obsahující vše, co napsal Ladis - Díky :)

#6 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 23 May 2012 - 07:45 AM

Ahoj,

Tak jsem na to koukal a v SAI nejde udělat nic z toho... Tedy možná to zasmátí při killu hráče by šlo, ale nejsem si zase jistý, zda by toho hráče nemusel zabít přímo pet, což je nemožné...

Až budu mít trošku času a víc nálady, tak to pak vyzkouším...


S pozdravem Ladis.

#7 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 23 May 2012 - 08:39 PM

Updating status to: Opraví nová revize
Updating severity to: 2 - Fair

Zdravíčko,

tak změna. On spell samotný má podmínku, že jde použít jen na crittery, takže zabíjení critterů půjde. Ikdyž je to nezmrazí do kostky (prostě nám tu critteři z combatu evadují a tohle udělat nepůjde), ta kostka se na chvíli objeví a hned potom critter zemře...
Teď se pokouším dát dokupy smích, ale to už snad není taková nutnost...

EDIT: Tak smích se mi pořád nějak nedaří udělat, asi na to prdím =o) Snad se nebudete zlobit...
EDIT #2: Už jsem dal dokupy smích při zabití toho crittera, ale se smíchem při zabití nepřítele v PvP nic nenadělám...

Viz Twitter tady a tady


S pozdravem Ladis.

#8 User is offline  
Eldesitk 

  • Insomnia Tester
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 1,089
  • Joined: 03-March 10

Posted 24 May 2012 - 04:06 PM

Ladis...nešlo by použít nějakou mechaniku z např trinketu co procuje z killu? :)

#9 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 24 May 2012 - 09:30 PM

No trinkety procují tím, že zabiješ ty, případně parťák...
Ale nedokážu přes SmartAI nastavit companionovi, aby takhle zareagoval na kill, kterej provede hráč... Pouze tak, když to zabije sám companion...

Kdybych pracoval třeba se dvěmi NPC a NPC B by se mělo zasmát v případě, že NPC A provede zabije hráče, nebyl by to problém, ale při křížení Hráč - Hráč - NPC to asi vyřešit nejde...
On to třeba někdo potom udělá v Céčku líp, já už v první odpovědi avizoval, že přes SmartAI to rozhodně nebude 100%...

#10 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 28 May 2012 - 02:01 PM

Updating status to: Opravené


Page 1 of 1

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist