Nové stmívání je tu! Bella s Edwardem se chystají do opuštěného údolí v horách, aby odhalili jeho tajemství. V napínavém thrilleru z dílny mystiq.org se musí utkat s krvelačným drakem Taerar a odhalit příčinu korupce české vlády. wait... takhle to být nemá že?
takže - npc Twilight Corrupter (http://wiki.mystiq.o...mnia/?npc=15625) má podivný respawn, nebo spíše despawn. I když dojde k lootu, objeví se až za víc než půl hodiny. To se navíc (díky tomu že je to odpočítávané despawnem) nepočítá, když nikdo kolem není, takže hráči musejí nesmyslně čekat dlouhou dobu, než se objeví.
řešení? snížit despawn time, zvýšit respawn time. Pak by měl mít stále celkový respawn kolem půl hodiny, ale měl by se objevit i když tam nikdo není. (snad)
Report ID | 8048 | Title | Twilight Corrupter |
Product | preTBC | Status | Čeká na opravu od TC (Severity 2 - Fair) |
Page 1 of 1
Report ID #8048: Twilight Corrupter
Page 1 of 1
Replies (1 - 6)
#2 Nonid
Posted 20 May 2012 - 12:36 AM
Updating severity to: 2 - Fair
Tady bude problém v tom, že je to rank BOSS, čímžpádem tam jeho mrtvola zůstane velice dlouho...no, jako jakyhokoli bosse. Tady asi není jednoduchý řešení, musel by se mu změnit rank a to by mělo dopad na hratelnost. Počkám na yjádření ostatních.
Díky za report,
Nonid
Tady bude problém v tom, že je to rank BOSS, čímžpádem tam jeho mrtvola zůstane velice dlouho...no, jako jakyhokoli bosse. Tady asi není jednoduchý řešení, musel by se mu změnit rank a to by mělo dopad na hratelnost. Počkám na yjádření ostatních.
Díky za report,
Nonid
#3 Xaverius
Posted 20 May 2012 - 01:38 PM
Nemám nejmenší zdání, kdo je Nonid, ale čau :-).
Nu, Ori, má se to tak, že despawny si samo zvládá jádro a to je zapeklitá záležitost. Já třeba ani nevím, jestli to jde upravovat ^•^.
Mrtvoly obecně nemizí, pokud u nich nesedíš. U většiny mobů to zmizí dost brzo na to, abys nestihl odejít dost daleko, ale když jsou rare/elity/bossové, pak začíná trochu problém, jak psal výše Nonid. Rare mrchy v Outlandu třeba můžeš vylootovat, ale pokud u nich nebudeš sedět, dokud nezmizí, tak tam zůstane jejich mrtvola třeba až do příštího dne.
Celé je to tím, že server pro úsporu činí aktivními jen věci v určitém okruhu od hráče. Když někdo odejde, tak si uloží, v jakém stavu to okolí bylo a v přesně tom stavu to reaktivuje, když tam zase někdo přijde.
Opravte mne, pokud se mýlím, ale myslím, že aspoň ty poslední dva odstavce jsou přesné. Herní zkušenost. A teď jdu dělat seminárku.
Nu, Ori, má se to tak, že despawny si samo zvládá jádro a to je zapeklitá záležitost. Já třeba ani nevím, jestli to jde upravovat ^•^.
Mrtvoly obecně nemizí, pokud u nich nesedíš. U většiny mobů to zmizí dost brzo na to, abys nestihl odejít dost daleko, ale když jsou rare/elity/bossové, pak začíná trochu problém, jak psal výše Nonid. Rare mrchy v Outlandu třeba můžeš vylootovat, ale pokud u nich nebudeš sedět, dokud nezmizí, tak tam zůstane jejich mrtvola třeba až do příštího dne.
Celé je to tím, že server pro úsporu činí aktivními jen věci v určitém okruhu od hráče. Když někdo odejde, tak si uloží, v jakém stavu to okolí bylo a v přesně tom stavu to reaktivuje, když tam zase někdo přijde.
Opravte mne, pokud se mýlím, ale myslím, že aspoň ty poslední dva odstavce jsou přesné. Herní zkušenost. A teď jdu dělat seminárku.
#6 orifox
Posted 17 June 2012 - 11:15 AM
Nonid to popsal velmi hezky a dává to smysl. Despawn pokud vím není definovaný jako respawn - tedy nejde o parametr jednotlivých NPC. Chyba je opravdu v despawnu, nikoliv v respawnu.
Akorát nechápu jakým způsobem by mělo TC vydat opravu když snad žádné TC1 opravy nevychází
Akorát nechápu jakým způsobem by mělo TC vydat opravu když snad žádné TC1 opravy nevychází
Page 1 of 1
Fast Reply
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.