Nevím, nakolik je postování tohodle bugu užitečné, protože vidím, že se tady věci moc nehýbou, ale pro úplnost:
Toto je největší bug ohledně celé classy hunterů - nejvíce nás znevýhodňuje, maximálně nás trestá za pomalý počítač nebo internet (můj případ) a při rychlejších zbraních tvoří udržení rotace nemožné. O co jde?
Někteří možná neví, že auto shot má 0.5 vteřiny cast. Do patche 2.3 tento cast fungoval jako jakýkoli jiný cast ve hře - když jste doprostřed vycastili Arcane shot, resetoval se a začal se castit znovu = Auto shot byl vypálen později (nebo vůbec, pokud jste např. castili steady shot skrz celých 0.5s). Teď to bude horší na vysvětlení.
Od patche 2.3 se změnil princip funkce castu Auto shotu (CAS). Pokud zmáčknete jakýkoli shot během CAS, vystřelí se až po Auto Shotu. Dále pak, pokud se AS začne castit během Steady Shotu, při vystřelení Steady Shotu se zároveň vystřelí i Auto Shot. Zkusím to trošku naznačit. Bílá AS, červená CAS, zelená SS.
Modelová situace:
Rychlost zbraně: 2,5s
Rychlost castu SS: 1,5s
CAS: neměnný 0,5s.
-,|: 0,1s.
-: cast
|: vystřelení shotu
.: čekání na vystřelení AS
Jak by to mělo fungovat teď, na patchi 2.4.3?
|-------------------------.....|
--------------|--------------|
...s tím, že pokud bych vyzkoušel místo druhého Steady Shotu vycastit vprostřed CAS (červené čárky) zmáčknout např. Arcane, tak se nic nestane, docastí se Auto a pak zároveň vyletí Arcane Shot.
A jak to funguje tady?
|-------------------------.....-----|
--------------|--------------|
...s tím, že jednotlivé mezery jsou ještě modifikovány latencí. Výsledek? Mnohem nižší dps, než by mělo být, když navíc přičteme další 2 bugy, které jsem nahlásil - tedy GCD a pomalý cast SS, navíc oslabený pet - nerfnutý hunter je na světě. Prosím, na kolenou prosím, opravte nás!
EDIT: Navíc je zde fakt, že při castění do AS můžou nastat tyto případy:
Dejme tomu, že rychlost zbraně je 2,5 s a SS zase 1,5 s.
1. SS se začne castit mezi 0.0 s a 1.0 s - SS se vycastí a AS vyletí přesně v 2.5 s - i když samotný cast přesahoval CAS, ten vyprší nejpozději při vystřelení SS a nedochází k žádnému zpomalení.
2. SS se začne castit mezi 1.0 s a 2.0 s - SS se vycastí a AS vyletí zároveň s ním, protože cast přesahoval CAS, který se tím posunul - dochází k malému zpomalení.
3. SS se začne castit mezi 2.0 s a 2.5 s - vzhledem k tomu, že v tuto chvíli již probíhá CAS, nic se nestane, ve 2.5 s vyletí Auto Shot a hned se začne castit SS, takže vystřelí přesně v 4.0 bez ohledu na latency a podobně.
Report ID | 8029 | Title | Auto Shot cast |
Product | Hunter | Status | Nové (Severity 0 - None Assigned) |
Report ID #8029: Auto Shot cast
Replies (20 - 20)
#21 Pussymagnet
Posted 12 February 2013 - 01:32 PM
Jo, to se uklikáš...:) Je to frmol... Nemít namakrovaný KC, tak se to nedá a radši bych šel afkovat
Fast Reply
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.