Report ID | 8027 | Title | Steady a Arcane Shot |
Product | Hunter | Status | Nové (Severity 0 - None Assigned) |
Report ID #8027: Steady a Arcane Shot
Replies (1 - 19)
#2 Pussymagnet
Posted 29 April 2012 - 08:39 AM
#7 Pussymagnet
Posted 22 November 2012 - 01:29 AM
Heroism, Rapid fire a myslím že i bubny ovlivňují, ale haste z eq si nejsem jistý
http://www.wowwiki.c...t?oldid=1434450
#10 Hunter008
Posted 25 November 2012 - 08:51 PM
(2.4.3 je z 10. júla, takže správny post by mal byť http://www.wowwiki.c...t?oldid=1536004 , ale nevidím tam rozdiel...)
#12 orifox
Posted 28 December 2012 - 02:08 AM
edit:
OH! to je mi vskutku zajímavé :D toulec to podle všeho ovlivňuje, ale celé se to počítá jinak, než jsem předpokládal:
1) doba spellu je určena v DBC - je přímo převzata od blizzardu. Je však o 0,5 sec kratší, než by měla být (tedy steadyshot má uvedenou dobu castu 1 sec, aimed shot má 2,5 sec)
2) tato základní doba spellu se ovlivní pomocí haste efektů, toulce, thoridala, zelených můžíčků....
3) k mezivýsledku se přičte 0,5 sec
4) a je to hotovo :D
př: mám čistého huntera se základním toulcem (+10%) a lukem s rychlostí 2,3.
Aimed by (teoreticky) měl trvat 3,0/1,1= 2,72 sec ; ve skutečnosti trvá (3,0-0,5)/1,1+0,5= 2,77 sec
Steady by (teoreticky) měl trvat 1,5/1,1= 1,36 sec ; ve skutečnosti trvá (1,5-0,5)/1,1+0,5= 1,41 sec
A teď je otázkou - PROČ? té 0,5 sekundy se přičítá jen u ranged neopakovacích spellů (tedy cca vše hunterské kromě autoshootu)
Chybou zůstává jen zobrazování u popisku, který nejspíš nejde ovlivnit.
edit2:
to však koneckonců možná vůbec chyba není? Jelikož toulce má snad každý hunter (tzn každý má aspoň +10% rychlosti) proč by na http://elitistjerks....on_illustrated/ ukazovali obrázky s plnohodnotným aimed/steady bez zrychlení?
Taky je zajímavé že u steadyshotu se o zrychlení z haste mluví a u aimed shotu to není zmíněno? (myšleno na wowwiki)
Jinde se zase o zrychlení aimedky mluví (i když je to až cata): http://us.battle.net...65905?page=2#38 Tady vysvětlují nějaký "hidden 0,5 sec cast" , který by neměl být v popisku, ale měl by zpomalovat kouzlení. V tom případě mi ale zůstává záhadou, proč jsou v oficiálních DBC souborech ty časy o 0,5 sec kratší?
edit3:
http://us.battle.net...73390?page=4#72 !!! odpověď od modrého :)
Quote
... která nám ovšem moc nepomůže, protože vím akorát to že té 0,5 sec je nějaký "delay" , ale jak přesně s ním pracovat nikdo neví... jestli má být ovlivněný nebo nemá být ovlivněný pomocí haste...
This post has been edited by orifox: 28 December 2012 - 11:57 AM
#13 Eldesitk
Posted 28 December 2012 - 11:09 AM
Na 70% ti mužů říct že zrychlenejho není, ale opravdu jistý si nejsem.
Na pc se dostanu až večer, pak to vyzkouším.
This post has been edited by Eldesitk: 28 December 2012 - 11:11 AM
#14 Hunter008
Posted 28 December 2012 - 11:44 AM
A áno, aimedka má byť tiež skrátená quiverom, viz http://elitistjerks....s_v2_0_tbc/p31/ (aj keď to je z doby 2.0 kde cast aimedu trval 3,5s)
#15 Eldesitk
Posted 28 December 2012 - 04:11 PM
Ono bez talentu a jen s 10% quiverem to moc velký rozdíl není, ale když vezmeš 15% + talent tak to u steady shotu dela skoro 0,3s.
V tom mým odkazů výš je výpočet haste, ale žádná pulsekunda tm není.
A ty obrázky sou na pochopení Jak u huntera dávat střely a ne na to že to quiver ovlivňuje
This post has been edited by Eldesitk: 28 December 2012 - 04:29 PM
#16 Eldesitk
Posted 28 December 2012 - 04:39 PM
Tam dole máš přesně jak má mit steadyna dlouhý cast a podle toho se tam žádná pulsekunda nepricita.
U bm huntera 1,08s
U aimedy takhle jistý důkaz není ale dá se předpokládat že to je to samé.
Omlouvám se za double post ale foun ty edity nezvládá a prepisuje mi polovinu textu.
#17 orifox
Posted 28 December 2012 - 04:54 PM
#18 Eldesitk
Posted 28 December 2012 - 05:36 PM
Třeba je to opravdu ten CAS na konci autoshotu je tahle půl sekunda, na začátku ostatních spellu je taky a pokud se tyhle 2 potkají v castu tak vznikne požadovaná fronta se spelem. (pouze hypotéza nemajici s problemem a řešením co dělat :D
#19 orifox
Posted 28 December 2012 - 06:57 PM