Report ID | 7916 | Title | AoE za textury |
Product | Spelly | Status | Opravené (Severity 3 - Medium) |
Page 1 of 1
Report ID #7916: AoE za textury
#1 Rohipnol
Posted 21 March 2012 - 04:10 PM
Vacsina hracov asi bude vediet o co sa jedna.
Ide o spelly Blizzard, Hurricane, Rain of Fire a Volley
Pre tieto ranged aoe spelly by mali platit rovnake pravidla Line of Sight ako pre kazdy iny spell. Teda ak je stred kruhu ktory zobrazuje aoe range za texturou, nemal by ist spell vycastit. Na insomnii aoecka uplne ignoruju textury.
Divim sa ze tu takto zavazna chyba este nieje(aspon som nenasiel)
Ak by bol problem tento bug opravit tak by som navrhoval podobne riesenie ako pri totemoch v texture a teda to trestat. Ono tie blizzardy v arenach za stlpy su proste fail ktory tu istym individuam vyhrava areny.
Ide o spelly Blizzard, Hurricane, Rain of Fire a Volley
Pre tieto ranged aoe spelly by mali platit rovnake pravidla Line of Sight ako pre kazdy iny spell. Teda ak je stred kruhu ktory zobrazuje aoe range za texturou, nemal by ist spell vycastit. Na insomnii aoecka uplne ignoruju textury.
Divim sa ze tu takto zavazna chyba este nieje(aspon som nenasiel)
Ak by bol problem tento bug opravit tak by som navrhoval podobne riesenie ako pri totemoch v texture a teda to trestat. Ono tie blizzardy v arenach za stlpy su proste fail ktory tu istym individuam vyhrava areny.
Page 1 of 1
Replies (1 - 15)
#3 mako1131
Posted 23 March 2012 - 03:03 PM
Moc sa do opravovania nevyznam, avsak si myslim ze by pri takychto spelloch stacilo kontrolovat, ci ten, na koho sa casti je v Line od Sight toho, ktory dany spell casti a ak nie tak to proste dmg neda. T.j dovoli mu to castit, ale dmg to nepriatelom ktori niesu v LoS neda.
#5 mako1131
Posted 23 March 2012 - 06:59 PM
No nejak sa musi rozhodnut ci target dostane alebo nedostane dmg nie? :) Ako priznam sa ze neviem ako ta mechanika spellov na tomto emulatore funguje ale do casti kodu kde jednoducho ma clovek dostat dmg trebars z blizzardu by sa snad dala vopchat mala podmienka ze ak je daky target v LoS ku casterovi dostane dmg, inak nie ;) (cisto uvaha)
#6 orifox
Posted 11 April 2012 - 08:33 PM
Tohle jsme nedávno řešili v týmu kvůli jednomu trestu.
Zdroje které jsem k tomu našel jsou například:
http://old.wowhead.c...zzard#comments:
Otázkou tedy je především jestli to tak má nebo nemá fungovat.
Samozřejmě, pokud to tak má být, opravit by se to určitě dalo. Jen myslím máme v tuhle chvíli důležitější problémy, které je potřeba aktivněji řešit.
Zdroje které jsem k tomu našel jsou například:
http://old.wowhead.c...zzard#comments:
Quote
Good for attacking enemies that are out of your line of sight for frostbolt/etc. For example, there's many places in Fort Wintergrasp that enemies can see and attack you, but you have a problem with doing the same. Blizzard, however, has a looser line of sight. While it won't necesarilly annihilate enemies attacking you from the Fortress walls or towers, it may freeze them or scare them into backing off.
Otázkou tedy je především jestli to tak má nebo nemá fungovat.
Samozřejmě, pokud to tak má být, opravit by se to určitě dalo. Jen myslím máme v tuhle chvíli důležitější problémy, které je potřeba aktivněji řešit.
#7 Rohipnol
Posted 14 April 2012 - 02:57 PM
Hm... hladal som tiez, nikde nic.
Mna osobne presvedcil o tom, ze to je bug fakt, ze som to nevidel v ziadom videu (prvotne to bol arena tournament:P)... mozno mam len smolu a pozeral som zle. Ked niesu podklady o bugu tak sa asi opravovat neda.
Jedine co ma napada, dakto so skusenostami s tymto na ofiku? V patch notes sa o gtaoe mechanizmoch nepise nic takze to funguje na tom istom principe od prebc po cata.
Mna osobne presvedcil o tom, ze to je bug fakt, ze som to nevidel v ziadom videu (prvotne to bol arena tournament:P)... mozno mam len smolu a pozeral som zle. Ked niesu podklady o bugu tak sa asi opravovat neda.
Jedine co ma napada, dakto so skusenostami s tymto na ofiku? V patch notes sa o gtaoe mechanizmoch nepise nic takze to funguje na tom istom principe od prebc po cata.
#9 Hezkejkukuc
Posted 13 June 2012 - 02:54 PM
Rohipnol, on 13 June 2012 - 01:16 PM, said:
Teda ak je stred toho kruhu za texturou tak spell nejde vycastit.
ma pravdu ten chlapec...
jsou tri z mojeho pohledu nejdulezitejsi bugy v pvp.. aoe za texturu, resisty, a staty vsech petu.. ostatni funguje pekne :)... opravit tyto tri veci a bude to paradni ;)
#11 Tekacko
Posted 15 July 2012 - 01:03 PM
Vobec by som sa nebranil oprave, blizzard jebat za stlp alebo za texturu cely cas celkom lezie na nervy.
Urcite indiviua si zachranuju areny tym ze blizzarduju na opacnu stranu stlpu kym sa tam prist dochlastava. Furt, perma, 30 minut. Samozrejme ze na offi by to tak nefungovalo, ale tuto aj na opacny koniec areny za stlp ti jebne bizzard.
Uplne mi tento bug znechutil PvP.
Urcite indiviua si zachranuju areny tym ze blizzarduju na opacnu stranu stlpu kym sa tam prist dochlastava. Furt, perma, 30 minut. Samozrejme ze na offi by to tak nefungovalo, ale tuto aj na opacny koniec areny za stlp ti jebne bizzard.
Uplne mi tento bug znechutil PvP.
#12 Hezkejkukuc
Posted 15 July 2012 - 04:57 PM
Tekacko, on 15 July 2012 - 01:03 PM, said:
...
warruv charge se chova taky jako aoe a dava se rad za texturu :))
ae neprotestoval bych, kdyby se to opravilo... ale hlavne proboha neco s tema resistama...
Page 1 of 1
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.