Mystiq.org - forum: Strangulate (Interrupt Effect) -> DeathKnight -> Bugreport

Jump to content

Report ID 7873 Title Strangulate (Interrupt Effect)
Product DeathKnight Status Opravené (Severity 2 - Fair)

Page 1 of 1

Report ID #7873: Strangulate (Interrupt Effect)

#1 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 12 March 2012 - 07:25 PM

Zdravím,

Spell Strangulate by měl NPC (non-player controlled) creaturám interruptovat spellcasting, což se využívá hlavně na bosse a elitky, které jsou na Silence efekt imunní, ale na interrupty ne.
[quote name='"wowwiki"]Patch 3.2.0 (2009-08-04): This abilitiy will also apply a 3 second interrupt effect against non-player controlled targets' date=' making it more versatile against creatures immune to silencing effects.[/quote']
Bohužel tento efekt naprosto postrádají. Kouzlo vypíše Immune na Silence efekt a o Interruptu se neobjeví žádná zmínka...


Předem děkuji.
S pozdravem Ladis.


Page 1 of 1  

Replies (1 - 6)

#2 User is offline  
Nerris 

  • Daemonica CT - Death Knight
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 792
  • Joined: 10-August 08

Posted 13 March 2012 - 11:06 AM

Updating severity to: 2 - Fair

Počas expenia som sa nestretol z mobom, ktorý by bol immune na silence ale to, že mobovi(ani elementalovi od maga ani gargoyle) nedá interrupt ani strang ani mind freeze je fakt.

#3 User is offline  
Nerris 

  • Daemonica CT - Death Knight
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 792
  • Joined: 10-August 08

Posted 13 March 2012 - 12:26 PM

Dopi*e ;) sorry greon ja som ti ten post omylom zmazal,chcel som dať reply. :) Tiež sa mi už stalo, že som použil strang. cd nabehol ale silence akosi nedošiel a do totemu nešiel. Neviem prečo to občas robí neodsledoval som to, stáva sa to fakt zriedka.

#4 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 13 March 2012 - 05:25 PM

No teď asi myslíme něco jiného, Nerrisi.
Mind Freeze normálně spelly kickuje bez problémů (mluvím teď konkrétně o Kel'Thuzadovi v Naxxu, který má Immunitu na Silence efekty, ale na Interrupty ne). Nevím, jak vy, ale u nás většinou Off Tankové stojí bokem a čekají na brouky. A to je třeba vhodný okamžik pro Interrupt castu Frostboltu pomocí Strangulate. To ovšem nejde.
Stejný problém je i u Hunterské Silencing Shotky a stejně tak i Blood Elfské racialky Arcane Torrent...

Ty nejspíš mluvíš o tom, že když mobovi kickneš dejme tomu Fireball, tak se mu zruší, ale nečeká např. 4 vteřiny jako hráči na další možnost castu a sype tam hned další Fireball. To bohužel asi nebude tak snadné vyřešit a ani to nepovažuji tak za nutné...
Tenhle topic jsem zakládal konkrétně kvůli těm nefunkčním NPC-Interrupt efektům, které některé spelly postrádají...

#5 User is offline  
Greon 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 37
  • Joined: 21-July 10

Posted 14 March 2012 - 10:05 AM

Šak pohoda, Ladis já si myslím, že by to chtělo komplexnější kontrolu těchto silence effectu, který nejsou podmíněné castem. Todle bude globálnější problém než jen záležitost pár spellů. Sám jsi to psal, že u silencing shotu, arcane torrentu to taky takhle nefunguje a bůh ví jaký jsou ještě další podobný effecty (min třeba od nějakejch bossů ;) ).

#6 User is offline  
Nerris 

  • Daemonica CT - Death Knight
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 792
  • Joined: 10-August 08

Posted 20 March 2012 - 10:24 PM

Updating severity to: 0 - None

#7 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 05 September 2012 - 12:11 AM

Updating status to: Opravené
Updating severity to: 2 - Fair


Page 1 of 1

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist