Takze problem: Petovy nieje mozne prikazat attack po zmacknuti Follow.
Situacia: Mam na targete utociaceho peta v passive mode, zadam follow a ak chcem aby znova zautocil na lubovolny target, musim pockat kym pet dobehne ku mne a az potom mu zadat attack.
S petom by malo ist manipulovat v lubovolnej faze jeho behu. Obcas sa dokonca vdaka tomuto bugu pet bugne tak ze nemoze pouzivat ability kym nepride ku mne.
Tento bug dost vyrazne zneprijemnuje petovu mobilitu.... teda aspon mne:P
Report ID | 7752 | Title | Warlock - Pet |
Product | Warlock | Status | Nové (Severity 3 - Medium) |
Page 1 of 1
Report ID #7752: Warlock - Pet
Page 1 of 1
Replies (1 - 15)
#8 Nonid
Posted 20 May 2012 - 12:52 AM
Muzu taky potvrdit, Pet, dokud nedokonci jednu akci, neni schopnej vykonat druhou... Ovlivnuje to i kouzla u nej, pokud clovek pouziva Voida a chce pouzit manualne plosnej taunt, zatimco single-target ma automatickej, tak je skoro 90% sance, ze na prvni pokus ho Void vubec nepouzije a potom zahlasi, ze: Spell is not ready yet. Pritom ale zadnej CD neni ukazanej.
#10 Rohipnol
Posted 17 June 2012 - 09:31 PM
Ked uz sa riesi pet tu nebudem zakladat dalsi topic. Ide o warlock petov a mage elementala, po ressummone toho isteho peta mu ostavaju CD... teda pouzijem spell lock, resummon peta CD na spell lock stale bezi
Takisto zostavaju aj HP a Mana... teda ak resummonnem polomrtveho peta tak ho vlastne ako keby len "portnem k sebe". Mal by sa vyssumonit novy.
Takisto zostavaju aj HP a Mana... teda ak resummonnem polomrtveho peta tak ho vlastne ako keby len "portnem k sebe". Mal by sa vyssumonit novy.
#11 Nonid
Posted 17 June 2012 - 09:46 PM
Updating severity to: 3 - Medium
Jojoo, sam mam locka, takze to prakticky ani neni nutny reportit... Spis by bylo fajn sehnat spravny vzorce chovani, i takovy ty vedlejsi sracicky(tzn. reakce na /kiss na Succubu apod.), aby se to vsechno mohlo udelat pak najednou :)
Ale i tak diky za report!
Nonid
Jojoo, sam mam locka, takze to prakticky ani neni nutny reportit... Spis by bylo fajn sehnat spravny vzorce chovani, i takovy ty vedlejsi sracicky(tzn. reakce na /kiss na Succubu apod.), aby se to vsechno mohlo udelat pak najednou :)
Ale i tak diky za report!
Nonid
#12 Rohipnol
Posted 17 June 2012 - 10:18 PM
Succuba
http://www.wowpedia....Succubus_Trivia
"When you make /flirt or /kiss emote Succubi will love you. This effect has a cooldown and is not reflected in the combat log but will disrupt invisibility until it can be recast."
Felhunter
http://www.wowpedia....elhunter#Trivia
Felguard
http://www.wowpedia....Felguard_trivia
Imp
http://www.wowpedia....inion%29#Trivia
Void
http://www.wowpedia....idwalker_Trivia
To je co sa tych prkotin tyka a tych konin co maju peti hovorit.
Neviem teraz co si pod vzorcami spravania predstavujes:P Mozes pls trocha upresnit?
http://www.wowpedia....Succubus_Trivia
"When you make /flirt or /kiss emote Succubi will love you. This effect has a cooldown and is not reflected in the combat log but will disrupt invisibility until it can be recast."
Felhunter
http://www.wowpedia....elhunter#Trivia
Felguard
http://www.wowpedia....Felguard_trivia
Imp
http://www.wowpedia....inion%29#Trivia
Void
http://www.wowpedia....idwalker_Trivia
To je co sa tych prkotin tyka a tych konin co maju peti hovorit.
Neviem teraz co si pod vzorcami spravania predstavujes:P Mozes pls trocha upresnit?
#13 Magdos
Posted 29 December 2012 - 01:13 PM
Dále k petovi bych ještě přihodil pár chyb jestli ho má lock na agresive pet najde svůj cíl všude na mapě i když je lock na druhý straně a rogun vyleze na druhý straně ze stealthu pet po něm hned vystartuje (BLBOST) to nemá dělat.
A další věc je spell u roguna (Distract) má na 10s nepřítele upozornit na jedno místo. Na offiku to fungovalo tak že jestli rogue hodil distrack upotal peta na 10 sekund na to místo. Rogun v tu chvíli mohl klidně zaútočit na locka který stojí přímo na petovi aniž by ho pet vyhodil ze stealthu zde když hodím distract a hned zaútočím na locka pet automaticky přejde do mně. Lock tuto chybu mohl vyřešit že se pohnul z místa a znovu si přivolal peta z místa kde byl předtím pet zastaven. Jestli byl pet zastaven když lock jezdil na mountovi a lock petovi nepřidělil žádný pokyn pet stál 10sek. natom místě, když rogun během těch 10 sekund zaútočil na locka lock mohl užívat normálně už petovo spelly atd.. na target který mu určil. Tento jev byl na offiku je i na AT a je zcela dobře. Zde bohužel není zde si lock vůbec nemusí všímat toho že rogue užije distrack na odragovani pozornosti peta a čistého openu locka. Distract tu funguje dobře tenhle jev jde vidět i na moobkách ,ale na petovi není.
A další věc je spell u roguna (Distract) má na 10s nepřítele upozornit na jedno místo. Na offiku to fungovalo tak že jestli rogue hodil distrack upotal peta na 10 sekund na to místo. Rogun v tu chvíli mohl klidně zaútočit na locka který stojí přímo na petovi aniž by ho pet vyhodil ze stealthu zde když hodím distract a hned zaútočím na locka pet automaticky přejde do mně. Lock tuto chybu mohl vyřešit že se pohnul z místa a znovu si přivolal peta z místa kde byl předtím pet zastaven. Jestli byl pet zastaven když lock jezdil na mountovi a lock petovi nepřidělil žádný pokyn pet stál 10sek. natom místě, když rogun během těch 10 sekund zaútočil na locka lock mohl užívat normálně už petovo spelly atd.. na target který mu určil. Tento jev byl na offiku je i na AT a je zcela dobře. Zde bohužel není zde si lock vůbec nemusí všímat toho že rogue užije distrack na odragovani pozornosti peta a čistého openu locka. Distract tu funguje dobře tenhle jev jde vidět i na moobkách ,ale na petovi není.
#14 Rohipnol
Posted 30 December 2012 - 03:24 PM
Pre akehokolvek odvazlivca z dalekej buducnosti ktory by sa do tohoto pustil.
Je tu v tych topicoch trocha bordel takze to zosumarizujem.
Co sa funkcnosti tyka tak cerpam hlavne z momentalneho ofiku takze ak mate niekto dokaz ze niektora z nasledujucich veci nieje na TBCC bug tak to sem supnite. Ja skusim pohladat nieco odpovedajuce TBC, kazdopadne v patch changes som nenasiel o petoch takmer nic takze ta zmena tam zrejme nebola (co viem tak sa petom len pridalo na neviem akom patchi tlacidlo "pet go" alebo tak nejak.
Pre predstavu video s vacsinou situacii ktore tu popisujem. Tytrubka.com/watch?v=0DErlRoHzu8&feature=youtu.be
(BUG) (Tyka sa aj hunterov) Attack zo Stay 0:00-0:28
Pet na Stay (v akomkolvek mode) odmieta prikaz "Attack", po zmacknuti tlacitka sa nic nestane a pet stale stoji.
Ak ma pet svoj target v range utoku tak po zadani attacku zautoci ale akonahle target z rangu zdrhne pet sa vracia na svoje miesto a neutoci.
Spravna funkcnost: Attack by mal v podstate uplne odignorovat Stay a pet by mal zacat utocit uplne klasicky (teda by sa mal rozbehnut po targete) az kym mu zasa nenariadim Stay/Follow.
(BUG)(Tyka sa aj hunterov) Attack z Follow 0:29-0:50
Pet uplne ignoruje Attack po zmacknuti Follow (v akomkolvek mode). V podstate to je velmi podobna chyba ako pri Stay. Ak zadam petovy Follow, pet odmieta utocit pri mackani Attack az kym ku mne pet nedorazi. Az nasledne zacne na prikaz reagovat. (Sprava sa ako keby az kym ku mne neprisiel bol pod vplivom Follow a teda nesiel tento stav nahradit Attackom)
Ak pet bezi ku mne tak, ze cast svojej cesty je v range na utok na target a ja spamujem Attack, nic sa nestane a pet utocit nezacne (teda rozdiel od vyssie uvedeneho bugu so Stay).
Spravna funkcnost: Attack by mal ist zadat v akejkolkve faze petovho behu, teda moze ovladajuci kedykolvek zmenit rozhodnuetie ci chce peta utociaceho na target alebo peta behajuceho pri mne. Zaujimave je ze ability z behu pouzivat idu, este zaujimavejsie ze ak sa pouzije abilita na protivnika, za normalnych okolnosti pet okamzite zacne aj utocit na dany target, pri follow sice abilitu pouzije ale utocit na target nezacne.
(BUG) Petove spelly sposobuju zabugovanie petovej pozicie 0:51-2:00
Zoberme si felhuntera s dispellom ktory chcem hodit na seba ale pet nema na dany spell range/los. Zadavam follow aby sa pet dostal na range a spamujem dispell na seba. Co sa deje je ze za kazdy jeden klik na abilitu ktora nejde pouzit (z dovodov losu, rangu alebo ze je pet v texture) sa pet ako keby uplne zastavi.
Na texture jeho behu sa to odrazi az po chvili ked sa zacne priblizovat k targetu (vyzera ako keby isiel nejako pomalsie) abilita vsak nejde pouzit ani ked je pet viditelne blizko. Akonahle sa zada Stay tak sa objavi petova skutocna lokacia.
Ak spamujem naozaj rychlo tak sa pet v podstate vobec nepohne z povodneho miesta. Nemusim dokonca spamovat ani tak rychlo a pet sa neuveritelnym sposobom spomali. V kombinacii s nefunkcnym pathfindingom je toto smrtelna kombinacia kedze v arene akonahle sa pet zavola tak skoro z urcitostou bude behat cez textury v ktorych kedze nemoze castit, bugne sa.
Edit: Takze to nieje len abilitou, pet sa sprava tak isto ako pri spamovani spellov aj pri spamovani Attack a Follow, teda akykolvek prikaz petovy sposobi spamovanim bordel.
Spravna funkcnost: Samozrejme ze toto by sa diat nemalo. Ak pet spell zacastit nemoze tak by mala jednoducho vyskocit hlaska ze nieje na range a hotovo, hlaska by mala vyskakovat az kym sa pet nedostatne na range (logicky)
(BUG) Pet los 2:01-2:10
Nejde pouzit Attack ak target nieje v petovom lose
Spravna funkcnost: Suvisi to samozrejme s path findingom, ak by tu cez tie textury behali peti aj mimo los tak by sa asi vela ludi nepotesilo, kazdopadne podla spravnosti ma ist zadat attack na akykolvek target ci uz je v lose alebo nie, ak teda zadam attack na target za stlpom pet by sa mal po nom rozbehnut a najst si najkratsiu cestu okolo stlpu.
(BUG) Zadanie Attacku hadze targetu combat 2:01-2:10 (v xpearl frame targetu je vidno ze drooodovy nabehol combat)
Petov Attack dava combat este predtym nez vobec da dmg, prosto zadam attack a target ma okamzite combat pritom pet este poriadne nevystartoval a stoji pri mne.
Spravna funkcnost: Combat ma nahadzovat az samotna dmg peta/abilita ktoru na dany target pouzil.
(BUG) Pet agressive memory 2:11-2:34
Pet v agressive mode si ako keby „pamata“ svoje targety, za nasledok to ma to ze akonahle mam na petovy agrresive mode a ten utoci na lubovolny target, a tento target utecie z combatu, vanishne, stealthne, dokonca zomrie alebo RELOGNE, pet si ho skratka pamata a rozbehne sa po nom z akejkolvek vzdialenosti. Pretrvava to aj ked petovy dam zasa passive, akonahle ho dam zasa do agressive tak sa rozbehne po targetoch ktore su uplne mimo range.
Problem pretrvava az do ressumonu peta/hodenie sa na mounta kedy pet zmizne.
To ma za nasledok napriklad problemy v BG ked niekto umrie s agresivnym petom na sebe, okamzite po resse sa tento pet rozbieha za danym targetom a nahadzuje mu cobat (a je uplne jedno ze medzi petom a targetom je cele BGcko.
Tak isto priklad z aren kedy sa rogovy podari zdrhnut do stealtu a chce sa napriklad na druhej strane areny dojest, hodit si FA. Takato roguna ma pri aggresive petovy okamzite zasa combat.
Spravna funkcnost: Agrresive mod ma fungovat tak ze pet ma urcity range okolo seba v ktorom ak sa niekto objavi, pet okamzite zacina utocit (a toto funguje, funguje tak cerstvo vyssumoneny pet) zapamatavat si vsak targety rozhodne nema.
(BUG)(Tyka sa aj magov) Resummon petov 3:35-4:03
Po ressumone peta sa neresetuju petove CD (vizualne ano ale pouzit nejdu kym nevyprsi ich predosly CD) ani stav jeho many a HPcok, peta si vlastne ako keby len privolam v stave v akom bol tesne pred tym nez zmizol z dovodu summonu noveho.
Spravna funkcnost: Pet by sa mal vyssumonit novy, s full HP a bez CD.
(BUG) Speed pet 4:03-4:48
Ak su na hraca aplikovane nejake speed buffy ktore davaju dostatocne zrychlenie na to aby ste petovy usli dost daleko (nitro boty) a hrac utecie petovy, ten za nim uteka rychlostou odpovedajucou rychlosti vasej (pri Rocket botach teda 300%). Teda tieto buffy zrychluju aj peta.
Tato rychlost navyse nemizne po zmiznuti vasich buffov, pada az jeho ressumonnutim, remountnutim alebo pouzitim nejakej jeho ability na nepriatela, selfdispell ale napriklad tento efekt nerusi. Tym padom je tu trocha naspeedovany pet.
Spravna funkcnost: Pet nema zdielat absolutne ziadne speed buffy s majitelom (mozno Minor speed z enchu/gemu ale to si isty niesom teraz)
(BUG) Distract (toto moze byt ale aj chyba Distractu, nemusi to byt petom)
Na peta nema okrem vyhodenia succuby z invisu ziaden efekt.
Spravna funkcnost: Distract od roguny ma sposobit ze pet v akomkolvek mode bude prosto stat a cucat do blba 10 sekund ALEBO kym mu warlock/hunter neprikaze manualne Attack/Follow/Pouzitie nejakej ability. (V podstate to spravi nieco ako ze to eliminuje Agressive mode kym si to warlock/hunter neuvedomia)
(BUG) Dispell peta
Pet vseobecne nejde dispellovat nijakym sposobom (jedina vynimka je self debuff felhunterom kedy hodi pet dispell na seba). Vsetky buffy aj debuffy sa zobrazuju u peta na jednej urovni medzi buffmi a tym padom vsetky dispelly ktore su podmienene pritmnostou debuffu na peta vobec nejdu zacastit (felhunterov devour tuto podmienku nema, preto sa dispellovat dokaze).
Spravna funkcnost: Tak isto ako kazdy iny hrac alebo mobka aj friendly peti maju ist normalne dispellovat.
Este som sa stretol s jednou vecou a to ze mi par ludi tvrdilo ze pet nema mat vlastnu detekciu stealthu, tuto detekciu mat ma tak ako kazdy mob v hre, vid http://us.battle.net...opic/2721372873
Je tu v tych topicoch trocha bordel takze to zosumarizujem.
Co sa funkcnosti tyka tak cerpam hlavne z momentalneho ofiku takze ak mate niekto dokaz ze niektora z nasledujucich veci nieje na TBCC bug tak to sem supnite. Ja skusim pohladat nieco odpovedajuce TBC, kazdopadne v patch changes som nenasiel o petoch takmer nic takze ta zmena tam zrejme nebola (co viem tak sa petom len pridalo na neviem akom patchi tlacidlo "pet go" alebo tak nejak.
Pre predstavu video s vacsinou situacii ktore tu popisujem. Tytrubka.com/watch?v=0DErlRoHzu8&feature=youtu.be
(BUG) (Tyka sa aj hunterov) Attack zo Stay 0:00-0:28
Pet na Stay (v akomkolvek mode) odmieta prikaz "Attack", po zmacknuti tlacitka sa nic nestane a pet stale stoji.
Ak ma pet svoj target v range utoku tak po zadani attacku zautoci ale akonahle target z rangu zdrhne pet sa vracia na svoje miesto a neutoci.
Spravna funkcnost: Attack by mal v podstate uplne odignorovat Stay a pet by mal zacat utocit uplne klasicky (teda by sa mal rozbehnut po targete) az kym mu zasa nenariadim Stay/Follow.
(BUG)(Tyka sa aj hunterov) Attack z Follow 0:29-0:50
Pet uplne ignoruje Attack po zmacknuti Follow (v akomkolvek mode). V podstate to je velmi podobna chyba ako pri Stay. Ak zadam petovy Follow, pet odmieta utocit pri mackani Attack az kym ku mne pet nedorazi. Az nasledne zacne na prikaz reagovat. (Sprava sa ako keby az kym ku mne neprisiel bol pod vplivom Follow a teda nesiel tento stav nahradit Attackom)
Ak pet bezi ku mne tak, ze cast svojej cesty je v range na utok na target a ja spamujem Attack, nic sa nestane a pet utocit nezacne (teda rozdiel od vyssie uvedeneho bugu so Stay).
Spravna funkcnost: Attack by mal ist zadat v akejkolkve faze petovho behu, teda moze ovladajuci kedykolvek zmenit rozhodnuetie ci chce peta utociaceho na target alebo peta behajuceho pri mne. Zaujimave je ze ability z behu pouzivat idu, este zaujimavejsie ze ak sa pouzije abilita na protivnika, za normalnych okolnosti pet okamzite zacne aj utocit na dany target, pri follow sice abilitu pouzije ale utocit na target nezacne.
(BUG) Petove spelly sposobuju zabugovanie petovej pozicie 0:51-2:00
Zoberme si felhuntera s dispellom ktory chcem hodit na seba ale pet nema na dany spell range/los. Zadavam follow aby sa pet dostal na range a spamujem dispell na seba. Co sa deje je ze za kazdy jeden klik na abilitu ktora nejde pouzit (z dovodov losu, rangu alebo ze je pet v texture) sa pet ako keby uplne zastavi.
Na texture jeho behu sa to odrazi az po chvili ked sa zacne priblizovat k targetu (vyzera ako keby isiel nejako pomalsie) abilita vsak nejde pouzit ani ked je pet viditelne blizko. Akonahle sa zada Stay tak sa objavi petova skutocna lokacia.
Ak spamujem naozaj rychlo tak sa pet v podstate vobec nepohne z povodneho miesta. Nemusim dokonca spamovat ani tak rychlo a pet sa neuveritelnym sposobom spomali. V kombinacii s nefunkcnym pathfindingom je toto smrtelna kombinacia kedze v arene akonahle sa pet zavola tak skoro z urcitostou bude behat cez textury v ktorych kedze nemoze castit, bugne sa.
Edit: Takze to nieje len abilitou, pet sa sprava tak isto ako pri spamovani spellov aj pri spamovani Attack a Follow, teda akykolvek prikaz petovy sposobi spamovanim bordel.
Spravna funkcnost: Samozrejme ze toto by sa diat nemalo. Ak pet spell zacastit nemoze tak by mala jednoducho vyskocit hlaska ze nieje na range a hotovo, hlaska by mala vyskakovat az kym sa pet nedostatne na range (logicky)
(BUG) Pet los 2:01-2:10
Nejde pouzit Attack ak target nieje v petovom lose
Spravna funkcnost: Suvisi to samozrejme s path findingom, ak by tu cez tie textury behali peti aj mimo los tak by sa asi vela ludi nepotesilo, kazdopadne podla spravnosti ma ist zadat attack na akykolvek target ci uz je v lose alebo nie, ak teda zadam attack na target za stlpom pet by sa mal po nom rozbehnut a najst si najkratsiu cestu okolo stlpu.
(BUG) Zadanie Attacku hadze targetu combat 2:01-2:10 (v xpearl frame targetu je vidno ze drooodovy nabehol combat)
Petov Attack dava combat este predtym nez vobec da dmg, prosto zadam attack a target ma okamzite combat pritom pet este poriadne nevystartoval a stoji pri mne.
Spravna funkcnost: Combat ma nahadzovat az samotna dmg peta/abilita ktoru na dany target pouzil.
(BUG) Pet agressive memory 2:11-2:34
Pet v agressive mode si ako keby „pamata“ svoje targety, za nasledok to ma to ze akonahle mam na petovy agrresive mode a ten utoci na lubovolny target, a tento target utecie z combatu, vanishne, stealthne, dokonca zomrie alebo RELOGNE, pet si ho skratka pamata a rozbehne sa po nom z akejkolvek vzdialenosti. Pretrvava to aj ked petovy dam zasa passive, akonahle ho dam zasa do agressive tak sa rozbehne po targetoch ktore su uplne mimo range.
Problem pretrvava az do ressumonu peta/hodenie sa na mounta kedy pet zmizne.
To ma za nasledok napriklad problemy v BG ked niekto umrie s agresivnym petom na sebe, okamzite po resse sa tento pet rozbieha za danym targetom a nahadzuje mu cobat (a je uplne jedno ze medzi petom a targetom je cele BGcko.
Tak isto priklad z aren kedy sa rogovy podari zdrhnut do stealtu a chce sa napriklad na druhej strane areny dojest, hodit si FA. Takato roguna ma pri aggresive petovy okamzite zasa combat.
Spravna funkcnost: Agrresive mod ma fungovat tak ze pet ma urcity range okolo seba v ktorom ak sa niekto objavi, pet okamzite zacina utocit (a toto funguje, funguje tak cerstvo vyssumoneny pet) zapamatavat si vsak targety rozhodne nema.
(BUG)(Tyka sa aj magov) Resummon petov 3:35-4:03
Po ressumone peta sa neresetuju petove CD (vizualne ano ale pouzit nejdu kym nevyprsi ich predosly CD) ani stav jeho many a HPcok, peta si vlastne ako keby len privolam v stave v akom bol tesne pred tym nez zmizol z dovodu summonu noveho.
Spravna funkcnost: Pet by sa mal vyssumonit novy, s full HP a bez CD.
(BUG) Speed pet 4:03-4:48
Ak su na hraca aplikovane nejake speed buffy ktore davaju dostatocne zrychlenie na to aby ste petovy usli dost daleko (nitro boty) a hrac utecie petovy, ten za nim uteka rychlostou odpovedajucou rychlosti vasej (pri Rocket botach teda 300%). Teda tieto buffy zrychluju aj peta.
Tato rychlost navyse nemizne po zmiznuti vasich buffov, pada az jeho ressumonnutim, remountnutim alebo pouzitim nejakej jeho ability na nepriatela, selfdispell ale napriklad tento efekt nerusi. Tym padom je tu trocha naspeedovany pet.
Spravna funkcnost: Pet nema zdielat absolutne ziadne speed buffy s majitelom (mozno Minor speed z enchu/gemu ale to si isty niesom teraz)
(BUG) Distract (toto moze byt ale aj chyba Distractu, nemusi to byt petom)
Na peta nema okrem vyhodenia succuby z invisu ziaden efekt.
Spravna funkcnost: Distract od roguny ma sposobit ze pet v akomkolvek mode bude prosto stat a cucat do blba 10 sekund ALEBO kym mu warlock/hunter neprikaze manualne Attack/Follow/Pouzitie nejakej ability. (V podstate to spravi nieco ako ze to eliminuje Agressive mode kym si to warlock/hunter neuvedomia)
(BUG) Dispell peta
Pet vseobecne nejde dispellovat nijakym sposobom (jedina vynimka je self debuff felhunterom kedy hodi pet dispell na seba). Vsetky buffy aj debuffy sa zobrazuju u peta na jednej urovni medzi buffmi a tym padom vsetky dispelly ktore su podmienene pritmnostou debuffu na peta vobec nejdu zacastit (felhunterov devour tuto podmienku nema, preto sa dispellovat dokaze).
Spravna funkcnost: Tak isto ako kazdy iny hrac alebo mobka aj friendly peti maju ist normalne dispellovat.
Este som sa stretol s jednou vecou a to ze mi par ludi tvrdilo ze pet nema mat vlastnu detekciu stealthu, tuto detekciu mat ma tak ako kazdy mob v hre, vid http://us.battle.net...opic/2721372873
Page 1 of 1
Fast Reply
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.