poslušně zakládám nový topic :)
intimidation (stun z bm talentů) neprojde absorb efekty (bubly, shieldy všeho druhu), ale "počká", než efekt spadne (vyprší čas/absorbuje určené množství dmg) a pak se teprv nahodí, v praxi poměrně nepříjemná skutečnost - priest skoro dole, hodí bublu, začne castit heal, dám stun a sypu dmg, docastí heal, spadne mu bubla, dostane stun :)
Report ID | 7704 | Title | Intimidation |
Product | Hunter | Status | Nové (Severity 0 - None Assigned) |
Page 1 of 1
Report ID #7704: Intimidation
Page 1 of 1
Replies (1 - 10)
#2 Ertai
Posted 13 February 2012 - 11:16 PM
Aby pet použil Intimidation, musí být v melee range. Intimidation jde ale aktivovat kdykoli, efekt pak proběhne v okamžiku, kdy je pet u targetu. Problém: Když BMhunter pustí Bestial Wrath, Intimidation a pošle peta na jiného huntera, který dá Deterrence, stane se toto:
1:00:00 target huntera ve vzdálenosti cca 30y, BW, intimidation - povel k útoku
1:00:02 než pet doběhne, dám Deterrence, abych minimalizoval dmg
1:00:03 pet doběhne, aktivuje se Intimidation, dostanu stun (i když bych neměl) = Deterrence padne = dostanu full dmg
přestože je Intimidation aktivována před deflektem, efekt stunu obdžím až po zapnutí deterrence.
buď to má napsat immune a sežrat cooldown nebo can't do this shit now a refreshnout spell.
1:00:00 target huntera ve vzdálenosti cca 30y, BW, intimidation - povel k útoku
1:00:02 než pet doběhne, dám Deterrence, abych minimalizoval dmg
1:00:03 pet doběhne, aktivuje se Intimidation, dostanu stun (i když bych neměl) = Deterrence padne = dostanu full dmg
přestože je Intimidation aktivována před deflektem, efekt stunu obdžím až po zapnutí deterrence.
buď to má napsat immune a sežrat cooldown nebo can't do this shit now a refreshnout spell.
#4 Ladis
Posted 14 February 2012 - 07:39 AM
Už se to tu řešilo v topicu o Deterrenci, je totiž možné, že útoky skrz mi mohou procházet kvůli Expertise, který pet právě získává z Hunterova Hitu.
Intimidation je brán jako Melee abilita, nikoli spell, takže se na ni vztahuje Parry a ne Deflect.
Možná proto je možné dostat stun i do Deterrence.
Je to však jen má domněnka, nijak výrazněji jsem se tím nezabýval, protože Huntera jedu jen do PvE.
Jinak co se týče toho opožděnýho stunování kvůli absorbu, to problém samozřejmě je, nicméně jako takovou radu bych doporučil používat Tranquil. Shot, měl by mít nastavenou prioritu právě na Absorb efekty...
S pozdravem Ladis.
Intimidation je brán jako Melee abilita, nikoli spell, takže se na ni vztahuje Parry a ne Deflect.
Možná proto je možné dostat stun i do Deterrence.
Je to však jen má domněnka, nijak výrazněji jsem se tím nezabýval, protože Huntera jedu jen do PvE.
Jinak co se týče toho opožděnýho stunování kvůli absorbu, to problém samozřejmě je, nicméně jako takovou radu bych doporučil používat Tranquil. Shot, měl by mít nastavenou prioritu právě na Absorb efekty...
S pozdravem Ladis.
#7 Invader_123
Posted 14 February 2012 - 10:51 AM
chjo choze mi zas vynadá, že tu rozebírám nesouvisející bugy, ale tranquil nesundavá prioritně, aneb dobrá rada nad zlato :)
no můžete ten S5 final event pracovně nazvat "spell bug test", vymazat bugreport a začít po eventu znovu :)
(není myšleno jako urážka nebo remcání, chápu, že se to opravuje postupně a nestíhá se a do nové sezóny nestihne..ostatně na inso se spelly opravovaly i při poslední sezóně, tak co)
no můžete ten S5 final event pracovně nazvat "spell bug test", vymazat bugreport a začít po eventu znovu :)
(není myšleno jako urážka nebo remcání, chápu, že se to opravuje postupně a nestíhá se a do nové sezóny nestihne..ostatně na inso se spelly opravovaly i při poslední sezóně, tak co)
#8 Ladis
Posted 14 February 2012 - 11:37 AM
Invader_123, on 14 February 2012 - 10:51 AM, said:
...ale tranquil nesundavá prioritně...
No jak jsem řekl, já PvP s Huntou nehraju, nicméně usoudil jsem tak z
Changelog Revize 16137, on 25.11.2011, said:
Hunter
- Tranquilizing Shot
- Prioritně dispeluje Power Word: Shield a Ice Barrier
...viz http://www.mystiq.or...214&p=changelog
#9 Ertai
Posted 14 February 2012 - 12:16 PM
Ano, sundává prioritně PW:Shield a Ice Barrier, ale nebyl implementován na všechny absorb efekty. Voidův Sacrifice, glyph na Stoneclaw Totem, Sacred Shield a Mana Shield.
Expertise by neměl ovlivňovat parry chance Deterrence. Není to psané 100% jako číslo, ale jako úplná šance.
Expertise by neměl ovlivňovat parry chance Deterrence. Není to psané 100% jako číslo, ale jako úplná šance.
#10 Ladis
Posted 14 February 2012 - 12:25 PM
Ertai, on 14 February 2012 - 12:16 PM, said:
Expertise by neměl ovlivňovat parry chance Deterrence. Není to psané 100% jako číslo, ale jako úplná šance.
Ehm..
wowwiki.com/Deterrence said:
When activated, increases parry chance by 100%, reduces the chance ranged attacks will hit you by 100% and grants a 100% chance to deflect spells. While Deterrence is active, you cannot attack. Lasts 5 sec.
Já ti nevím, ale tady se mi to zdá celkem jednoznačně napsané...
Není tam psané "dá ti 100% šanci", ale "zvýší šanci o 100%", což je celkem zásadní rozdíl.
Jinak co se týče dalších priorit pro dispellované buffy z Tranquil. Shotu, kdyžtak na to vytvořte novej report.
#11 Chooze
Posted 14 February 2012 - 08:25 PM
Dukazy na ostatní Absorb efekty Jenyla nenašel => Maci odmítl přidat priority na spelly, který nejsou jmenovitě rozepsaný v nějakym rukaznim materiálu :)
Kdyby to byl bug u šamana (nebo u jiný mystiq classy) tak se jim to opraví i bez dukazu, ale tady ste u hunterů pánové...a založte si jinej toopixs pls :)
Kdyby to byl bug u šamana (nebo u jiný mystiq classy) tak se jim to opraví i bez dukazu, ale tady ste u hunterů pánové...a založte si jinej toopixs pls :)
Page 1 of 1
Fast Reply
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.