Report ID | 7667 | Title | KilJaeden vsetky bugy |
Product | T6 | Status | Opraví nová revize (Severity 3 - Medium) |
Report ID #7667: KilJaeden vsetky bugy
#1 Ondrro
Posted 06 February 2012 - 04:32 PM
Takze:
FIREBLOOM:
http://forum.mystiq....den-fire-bloom/
Bloomy ma hadzat len na hracov, hadze to aj na petov, aj na minionov, videl som ze to dostal aj robot z engu. Dalej bloomy dostane vzdy presne 5 ludi, ale ma to byt na MAX 5 hracov(1-5 by to malo dostat)...
SINISTER REFLECTION:
http://forum.mystiq....ter-reflection/
Addi maju dostat zaciatocny stun, ktory nedostavaju vobec(po spawnuti by mali stat dake dve sekundy na mieste v stune aby to tank stihol vobec zaregistrovat kde sa to spawnlo a nabrat). Momentalne ked sa spawnu na cloth classe, je to skoro vzdy IK.
DRAK:
http://forum.mystiq....6913-kj-dragon/
Draka mozu robit iba ludi s minimalnym haste, co znamena ze nie kazdy. Co znamena ze napr ked daky war tank co tam len robi draka by umrel, tak ho skoro nema kto nahradit kedze v tych swp eq ma kazdy toho haste trochu VELA.
Dalej vcera sa nam stala smiesna vec, neviem ci ste daco robili, ale KJ je nastaveny na extra HC mode, v tretej faze mu akoby zmizli CD na vsetky ability a daval bloomy hned ako jedny skoncili, taktiez orby castil hned po zniceni predchadzajucich(dokopy sme mali dmg do orbov skoro pol miliona co je strasne prehnane moc, healeri nestihali absolutne prehealovavat ten obrovsky dmg a rangetka nemohli ist do KJ kedze STALE boli orby... ) + tie lagy servera poslednu dobu, z toho robili nedatelneho bossa...
Normalne to nie je az tak velmi problem a da sa to dat aj napriek tymto bugom, ale zrovna je tu aj dost progresujucich guild a pre ne to musi byt docela peklo... Kedze je to finalny boss celeho TBC a mystiq si rad dava zalezat na tom ze ma scela fungujuce SWP a cely blizzlike content skoro dokonaly, tak by sme boli radi, keby sa tieto bugy tohoto bossa opravili. Ide o to, ze uz su v bugreporte naozaj dost dlho.
Minimalne par ludi to tam stale refuje a nikto nam tam ani neodpise, ci sa s tym daco robi, alebo nie. Preto som aj zalozil tento jeden topic, kde su spisane vsetky bugy.
Dopredu dakujem za guildu Centuria a za vsetky ostatne guildy co sa s KJ utkavaju tvarou v tvar:D
Replies (20 - 39)
#22 Boss411_cz
Posted 13 March 2012 - 10:57 PM
Nejlepsi reseni by bylo, jak je nekde napsano co jsem cetl, prodlouzit dobu draka na neurcito. Proc ? Protoze kazdy drak je limitovany pouze na 2 bubliny, ktere musi v odpovidajicim case dat a kdyz je neda, tak wipne raid. Takze ten cas draka nehraje zadnou dulezitou roli, ale jen to komplikuje situaci.
#23 mothy
Posted 14 March 2012 - 09:06 AM
#24 Pussymagnet
Posted 14 March 2012 - 10:57 AM
Boss411_cz, on 13 March 2012 - 07:06 PM, said:
Právě je to jinak, Taurussi. Pokud Tě to vyhodí z draka před plošňákem, tak to wipne celý raid. I když je tam už vycastěná bublina. Ještě k tomu, co psal Gaedr: pokud hráč má u sebe peta, nebo klikne na orb v běhu, tak se drak bugne. Tedy objeví se, ale nejde s ním hýbat. Takže hráč, který bere draka musí být už nachystaný u orbu.
Co sem si četl taktiku, tak nebylo nikde napsané, že na KJ je optimální mít tolik a tolik dps raidu (jak sem někde na fóru četl: málo dmg wipe, moc dmg bug bosse), protože když je dmg moc rychlá, tak se KJ zblázní. A mě připadá, že čím vyšší dmg raidu je, tím oddaluje cast 2. Darknessu. Mám stopnuto celkem přesně podle buffování draka, že stihnu jednou obletět celou místnost a pak se vrátit na začátek, a boss už má castit Darkness. Někdy se stane, že na Darkness musíme čekat se stoplým dmg, protože když se dá přechod po 1. Darknessu, tak se boss bugne, a v další fázi cast nejde vidět nebo je to instant Darkness. Během toho čekání mi 2x i 3x stihne naběhnout CD na drakovi skilly, tedy Darkness přijde až o 30 vteřin později. Doufám, že to jde z mého topicu pochopit.
#25 mothy
Posted 14 March 2012 - 11:36 AM
This post has been edited by mothy: 14 March 2012 - 11:56 AM
#27 mothy
Posted 14 March 2012 - 05:27 PM
Quote
Kdyz se dobre podivate na to video obcas tam do KJ leti ze zhora takova fialova skvrna. Nenasel sem ale jestli ma davt nakej dmg nebo ne.
Kazdopadne na devu tam kalec jen stoji a keca.
#28 Boss411_cz
Posted 14 March 2012 - 08:25 PM
To Pussymagnet: jak pises dmg raidu muze byt uplne jednojaky v pocas faze s drakem, dulezite jsou prechody do fazich a ty musi byt vzdy bez ziciho draka a nesmi byt po cas castu darkness (ten ktery by vas uz wipnul) jinak dalsi darknes bude instatnt a tusim to tak mam byt jako ze blizzlike.
Jeste k tomu plosnaku s bubline, dik za edit, mam eq na draka s 0 haste pro jistotu.
A to ze nejde videt v nekterych situacich (jeste jsme neprisli na to cim to asi muze byt) nejde videt cast darknessu patri pro otrle Dragonlordy .-)), je to neprijmene, ale s trochou praxe se to pak da dobre odhadovat.
#30 Realeg
Posted 15 March 2012 - 11:03 AM
Ty arcane bolty od kalecgose jsem si říkal že jsem napíšu už několikrát, ale vždycky jsem na to nějako pozapomněl... na tomhle videu jsou taky docela dobře vidět (0:00-0:09 šmouhy na sinisterech). Na zjištění kolik by to mělo dávat by se to asi chtělo se zeptat někoho z offi, ale myslim že jsou tu důležitější věci na opravu než nějaká malá pomoc od kalece (bloomy, sinisteři...).
Co se týče poslední fáze. Zvýšenej holy dmg tam je už od přechodu do poslední fáze, takže o nějakejch 30 sec dřív než by měl. Začínám i pomalu nabývat dojmu, že první darkness dává později naž by měl... KJ by měl mít na všech abilitách poloviční CD a podle stopování videí na youtube mi vycházel darkness od konce spiků a od dalšího darknessu na +-22 sec... Tady začíná problém, jelikož první darkness by měl přijít těch +-22 sec po spikách (+- 50 sec po přechodu), ale chodí až 45 sec po spikách jako ve 3. a 4. fázi (+-1:15 min)... další darknessy už jsou na tom polovičnim cd, ale tahle úleva prvního už u nás měla za následek NUKE last fáze bez použití darknessu... Je to sice možná taková malá kompenzace za ty bloomy a nestunny reflectu, ale pokud se tim už někdo zabývá měl by se na to taky kouknout...
This post has been edited by Realeg: 15 March 2012 - 11:06 AM
#31 mothy
Posted 15 March 2012 - 12:08 PM
#33 Pussymagnet
Posted 15 March 2012 - 10:52 PM
mothy, on 15 March 2012 - 12:08 PM, said:
V tom případě ale tedy je jediná možnost prodloužit dobu draka na neurčito. Protože se mi (hunter, tedy "melee") stalo ať už s haste nebo bez haste eq (obyč haste, ne spell haste), že občas Darkness hodil tak pozdě, že mě to z draka vyhodilo. Což by se stát opravdu nemělo. Takže pokud drak vydrží s melee haste (nestopoval jsem to, tedy nemůžu postulovat) rovné 2 minuty i s melee/obyčejným haste a i přesto občas hodí Darkness později, tak je asi špatné časování castu nebo není nastavené, že KJ háže Darkness hned po doběhnutí CD, ale "až se mu zachce"
#35 Realeg
Posted 16 March 2012 - 10:06 AM
#36 Realeg
Posted 16 March 2012 - 02:25 PM
"Shield of the Blue: Extends a powerful shield around the caster that reduces all incoming and outgoing damage on friendly targets within 10 yards by 95%, but stuns the dragon and drains 10% of the dragon's health per second. Lasts 5 sec. 20 second cooldown."
převzato z: http://www.wowwiki.c...jaeden_(tactics)
rozumim tomu správně, že by to mělo redukovat i dmg co jde od hráčů do KJ když je aktivní shield. U nás se tomu tak neděje.
#37 chatt
Posted 16 March 2012 - 02:49 PM
Realeg, on 16 March 2012 - 02:25 PM, said:
"Shield of the Blue: Extends a powerful shield around the caster that reduces all incoming and outgoing damage on friendly targets within 10 yards by 95%, but stuns the dragon and drains 10% of the dragon's health per second. Lasts 5 sec. 20 second cooldown."
převzato z: http://www.wowwiki.c...jaeden_(tactics)
rozumim tomu správně, že by to mělo redukovat i dmg co jde od hráčů do KJ když je aktivní shield. U nás se tomu tak neděje.
To znamená, že to má redukovat dmg, které jde do hráčů z KJ, Flame darts, Shield Orbů, atd. a outgoing damage on friendly targets znamená, že nedáváš tolik dmg svým kamarádům z Firebloomu. Protože KJ není friendly target. Leda by se změnila předložka ve větě.
/edit
Sorry za špatný účet, tady Pussymagnet...;)
This post has been edited by chatt: 16 March 2012 - 06:53 PM
#38 Ondrro
Posted 17 March 2012 - 01:22 AM