Dobrý den. Chtěl bych nahlásit dost důležitý bug ohledně tohoto itemu. Nejdříve - jak by měl fungovat?
Při procnutí (= každý block) by měl dát DMG (30-40 + SD) všem v rangi 10 y (= cca 3 a kousek taurena). Má to i svou stinnou stránku:
Při procnutí (= každý block) je 50% šance, že bude štítu odebrána 1 durability.
Jak to je tedy u nás?
Štít funguje na 50%. A myslím, že vám všem je hned jasné, která část nefunguje - logicky bych to jinak nehlásil :)
Je to opravdu škoda, ať už ze sobeckého pohledu (jen kvůli tomu jsem vyhodil cca 500 g za engineering na warrovi, a surky taky nebyly zdarma), nebo z pohledu kohokoli, kdo by tento luxusní AoE štít chtěl používat. Prosím o rychlou opravu, nemělo by to být složité. Doufám :).
P.S. - Testováno na INS i na DEVu.
Report ID | 7599 | Title | Force Reactive Disk |
Product | Itemy | Status | Opravené (Severity 2 - Fair) |
Page 1 of 1
Report ID #7599: Force Reactive Disk
Page 1 of 1
Replies (1 - 11)
#5 orifox
Posted 18 January 2013 - 09:36 PM
No, tohle v původním příspěvku nijak moc nevidím. Navíc jsem ze zvědavosti štít zkusil a nefungoval vůbec (nedával ani aoe dmg, ani neubíral durability (a odkaz na ubírání durability jsem dokonce nenašel ani v jádře)
Prostě a jednoduše - reporty, ve kterých není jasně vidět co je rozbité už opravdu řešit nebudu. Je to nepříjemné, únavné a především zbytečně zdlouhavé, takže nakonec místo dvou vytvořených oprav sotva stihnu otestovat jednu chybu.
Zatím to nezamykám právě z důvodu, aby to třeba někdo doplnil. Takže.. je to na vás :)
Prostě a jednoduše - reporty, ve kterých není jasně vidět co je rozbité už opravdu řešit nebudu. Je to nepříjemné, únavné a především zbytečně zdlouhavé, takže nakonec místo dvou vytvořených oprav sotva stihnu otestovat jednu chybu.
Zatím to nezamykám právě z důvodu, aby to třeba někdo doplnil. Takže.. je to na vás :)
#6 Xaverius
Posted 18 January 2013 - 10:00 PM
Jenže ono v tom jde vidět co chtěl říct, to jen ty neumíš číst :).
EDIT: No fajn, tak narychlo jsem se mrknul. Když tím blocknu, nic to nedělá. Co se týče té elektriky, kterou to má pouštět, spell efekt zobrazuje, ale neelektrizuje, a navíc to kompletně ignoruje, jestli člověk blokuje nebo ne.
Takže momentálně to jede takhle:
Blocknu, durability to nebere, charge nevyšle.
Electric charge se uvolňuje pořád (nejspíš šance při bytí praštěn potvorou), nehledě na block, každý pokus shodí durability o jedna a udělá hezký efekt, ale kouzlo samotné nevyšle.
Jak to má fungovat, to je napsáno v popisku itemu ;).
EDIT: No fajn, tak narychlo jsem se mrknul. Když tím blocknu, nic to nedělá. Co se týče té elektriky, kterou to má pouštět, spell efekt zobrazuje, ale neelektrizuje, a navíc to kompletně ignoruje, jestli člověk blokuje nebo ne.
Takže momentálně to jede takhle:
Blocknu, durability to nebere, charge nevyšle.
Electric charge se uvolňuje pořád (nejspíš šance při bytí praštěn potvorou), nehledě na block, každý pokus shodí durability o jedna a udělá hezký efekt, ale kouzlo samotné nevyšle.
Jak to má fungovat, to je napsáno v popisku itemu ;).
#7 orifox
Posted 19 January 2013 - 10:33 AM
Test jsem dělal ještě před odesláním příspěvku. Kdyby nefungovala jen nějaká část (tedy dávalo to DMG ale neubíralo durability nebo nedávalo dmg ale ubíralo durability) tak bych to ještě překousl a opravil.
Ve skutečnosti jsem však zjistil, že to dělá něco úplně jiného, než je popsané. A teď vyvstává otázka - mám trávit několik hodin detailním testem, abych zjistil jestli je to chyba mé postavy na testovacím serveru, jestli je to chyba testovacího serveru, jestli to nefunguje vůbec nikde?
Ale kdepak :) V bugreportu mají být hlášeny chyby, ne hádanky, které si mám domýšlet.
Jak to myslíš s tím electric charge? jak se může uvolňovat pořád, když větu předtím popisuješ že to nebere durability ani nevysílá charge?
Ve skutečnosti jsem však zjistil, že to dělá něco úplně jiného, než je popsané. A teď vyvstává otázka - mám trávit několik hodin detailním testem, abych zjistil jestli je to chyba mé postavy na testovacím serveru, jestli je to chyba testovacího serveru, jestli to nefunguje vůbec nikde?
Ale kdepak :) V bugreportu mají být hlášeny chyby, ne hádanky, které si mám domýšlet.
Jak to myslíš s tím electric charge? jak se může uvolňovat pořád, když větu předtím popisuješ že to nebere durability ani nevysílá charge?
#8 Xaverius
Posted 19 January 2013 - 01:50 PM
Větu před tím je popis toho, co to dělá při blocku a to se mi opravdu ještě nepovedlo, aby to něco udělalo. Je fakt, že jsem to zrovna detailně nezkoušel, nechtělo se mi tam stát a pak projíždět combatlog na 200 úderů.
Pořád se uvolňuje grafický efekt electric charge, ne účinek. A zároveň s tím to bere durability.
Má to uvolňovat charge při každém blocku, tady ji to dává po úspěšné ráně nepřítele, ale ne vždycky. Jen s dost vysokou šancí. A bez dmg, jen se zajiskří štít.
Dále, po každém uvolnění charge to má šanci na poškození štítu, tady to bez výjimky poškodí při každé chargi.
Pořád se uvolňuje grafický efekt electric charge, ne účinek. A zároveň s tím to bere durability.
Má to uvolňovat charge při každém blocku, tady ji to dává po úspěšné ráně nepřítele, ale ne vždycky. Jen s dost vysokou šancí. A bez dmg, jen se zajiskří štít.
Dále, po každém uvolnění charge to má šanci na poškození štítu, tady to bez výjimky poškodí při každé chargi.
#9 orifox
Posted 19 January 2013 - 09:31 PM
zvláštní.. mě to na test serveru prostě nejede. Tedy - vím proč... štít při equipu nahazuje dva spell: 22618 a 22620 , bohužel se tyto spelly nestackují (i když by asi měly) a tudíž druhý jmenovaný přepíše ten první.
Ten první technicky zajišťuje jiskření a dmg do nepřítel (pokud ho na sebe hodím ručně, tak opravdu procuje, i když nejspíš ze všech útoků) zatímco ten druhý pro změnu zajišťuje poškození shieldu. (a vizuální jiskření štítu)
edit: Kupodivu jsem zjistil, že jiskření neprocuje, pokud mám v targetu někoho, kdo je o chlup dál než by měl být, zatímco když mám v targetu sebe nebo mobku která je na mě nalepená jak holka na klukovi, tak to jiskří jak když bičem mrská.
takže to je důvod, proč mi nefungovalo vůbec nic, zatímco vy tvrdili že funguje půlka...
Ten první technicky zajišťuje jiskření a dmg do nepřítel (pokud ho na sebe hodím ručně, tak opravdu procuje, i když nejspíš ze všech útoků) zatímco ten druhý pro změnu zajišťuje poškození shieldu. (a vizuální jiskření štítu)
edit: Kupodivu jsem zjistil, že jiskření neprocuje, pokud mám v targetu někoho, kdo je o chlup dál než by měl být, zatímco když mám v targetu sebe nebo mobku která je na mě nalepená jak holka na klukovi, tak to jiskří jak když bičem mrská.
takže to je důvod, proč mi nefungovalo vůbec nic, zatímco vy tvrdili že funguje půlka...
#10 orifox
Posted 20 January 2013 - 10:27 AM
Updating status to: Opraví nová revize
... tak doufám že se to příště nebude opakovat, protože mám chuť takový report rovnou zamknout. přidělá to víc práce než užitku.
ps: s tím snižováním durability to stejně bude padat strašně rychle. Pokud máte na sobě třeba 10 mobek, block 10% tak je jasné že při každém seknutí (předpokládejme že všechny mobky útočí ve stejnou chvíli) je šance 50% že se strhne durability. Tzn za 3 sekundy (pokud mobky útočí běžnou rychlostí 1,5) máte o jednu durability méně...
Osobně si myslím že s tím nemůžete projít ani jeden jediný dung, aniž by se štít nerozpadl v prach...
... tak doufám že se to příště nebude opakovat, protože mám chuť takový report rovnou zamknout. přidělá to víc práce než užitku.
ps: s tím snižováním durability to stejně bude padat strašně rychle. Pokud máte na sobě třeba 10 mobek, block 10% tak je jasné že při každém seknutí (předpokládejme že všechny mobky útočí ve stejnou chvíli) je šance 50% že se strhne durability. Tzn za 3 sekundy (pokud mobky útočí běžnou rychlostí 1,5) máte o jednu durability méně...
Osobně si myslím že s tím nemůžete projít ani jeden jediný dung, aniž by se štít nerozpadl v prach...
#11 Xaverius
Posted 20 January 2013 - 03:28 PM
Z wowheadu :)
Kdo říkal, že to musíš mít v ruce pořád?
Quote
Absolutely nothing compares to the damage and AOE aggro that this thing can spew out when you're facing huge hordes of mobs. The birds in Sethekk, the swarms of skeletons in Auchenai, tanking bug adds in TAQ on Fankriss, tanking gauntlets of non-elites. Any kind of situation where you're facing lesser mobs, perhaps 8 or more at once (enough to make thunderclap, cleaving and tab-revenge/sundering not quite good enough to reliably hold aggro), this thing shines. It does more and more damage the more things there are that attack you, as each block returns the damage to -everything- around you, not just the monster who's attack you blocked.
This is not a shield for regular use. You keep it in your bags, and when you get swarmed by hundreds of mobs, swap to this shield, aoe taunt, and the constant blasts of nature damage should keep most things glued to you. The low armor compared to 70 shields, low stamina, and lack of defense make it very situational, but I -urge- any Warrior who's an engineer to make themselves one of these and try it on a large pack of mobs. It's surprisingly cheap to make too, despite being an epic pattern from MC.
The durability can be an issue. 50% chance on a block to lose a durability, so you're looking at 240 blocks on average before it breaks. But, you wont be using this shield to tank an instance with, you'll just have it in your bags for certain pulls, and you can swap to your normal shield in combat once the vasty majority of mobs have been taken out.
Easily the most fun item I own. The lightshow when you're tanking 10-20 mobs at once is worth the cost of the mats alone.
This is not a shield for regular use. You keep it in your bags, and when you get swarmed by hundreds of mobs, swap to this shield, aoe taunt, and the constant blasts of nature damage should keep most things glued to you. The low armor compared to 70 shields, low stamina, and lack of defense make it very situational, but I -urge- any Warrior who's an engineer to make themselves one of these and try it on a large pack of mobs. It's surprisingly cheap to make too, despite being an epic pattern from MC.
The durability can be an issue. 50% chance on a block to lose a durability, so you're looking at 240 blocks on average before it breaks. But, you wont be using this shield to tank an instance with, you'll just have it in your bags for certain pulls, and you can swap to your normal shield in combat once the vasty majority of mobs have been taken out.
Easily the most fun item I own. The lightshow when you're tanking 10-20 mobs at once is worth the cost of the mats alone.
Kdo říkal, že to musíš mít v ruce pořád?
Page 1 of 1
Fast Reply
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.