Report ID | 7474 | Title | Sweeping Strikes mechanika |
Product | Warrior | Status | Nové (Severity 0 - None Assigned) |
Page 1 of 1
Report ID #7474: Sweeping Strikes mechanika
#1 -TemP-
Posted 30 December 2011 - 01:54 PM
no jelikoz ten prvni topic maci zavrel, tak bych pokracoval tady..
nasel jsem stranku, kde je krasne vysvetlena mechanika sweeping strikes (tadyhlenc), je to sice pretbc, ale princip je stejny
Sweeping Strikes uses a formula to predict the damage on the secondary target so at to mimic the damage you would have done if you attacked the target directly instead of having it being hit by SS. This formula takes into account armor and essentially all damage buffs your main attack benefits from.
takze abych se vratil k puvodnimu problemu - dmg SS neni redukovana dvakrat (armor+resilka+redukce na primarni targetu a pak opet armor+resilka+redukce na sekundarnim targetu), ale vezme se base dmg z prvniho targetu (pred redukci) a ta se aplikuje na sekundarni target, kde teprve se zredukuje o armor+resilku+redukce
tady to funguje spatne - dmg se redukuje dvakrat
jak zreprodukovat - u dvou identickych targetu vedle sebe jeden nasunderovat (bude mit min armoru nez jeho soused) a zacit dmg se SS do targetu s full armorem - prvni s min armorem by mel dostavat vetsi dmg nez target ktery se attackuje se SS
nasel jsem stranku, kde je krasne vysvetlena mechanika sweeping strikes (tadyhlenc), je to sice pretbc, ale princip je stejny
Sweeping Strikes uses a formula to predict the damage on the secondary target so at to mimic the damage you would have done if you attacked the target directly instead of having it being hit by SS. This formula takes into account armor and essentially all damage buffs your main attack benefits from.
takze abych se vratil k puvodnimu problemu - dmg SS neni redukovana dvakrat (armor+resilka+redukce na primarni targetu a pak opet armor+resilka+redukce na sekundarnim targetu), ale vezme se base dmg z prvniho targetu (pred redukci) a ta se aplikuje na sekundarni target, kde teprve se zredukuje o armor+resilku+redukce
tady to funguje spatne - dmg se redukuje dvakrat
jak zreprodukovat - u dvou identickych targetu vedle sebe jeden nasunderovat (bude mit min armoru nez jeho soused) a zacit dmg se SS do targetu s full armorem - prvni s min armorem by mel dostavat vetsi dmg nez target ktery se attackuje se SS
Page 1 of 1
Replies (1 - 14)
#3 Maci
Posted 30 December 2011 - 07:15 PM
Seš si jistej, že to redukuje 2x?
Tzn. že damage, kterej bere sweep jako parametr je už redukovanej? Nebo bere neredukovanej a redukuje ho až pro konkrétní target?
Můžu nastavit, aby ignoroval armor (v případě, že už je jednou redukovanej na parťákovi), ale co pak např. obranný cd? Zdá se mi hodně divný, aby warrior zapnul shield wall, tys zapnul sweepy a rozmlátil mu držku přes parťáka.
Dále redukce damage přes resilku je až WotLK věc a měla by být imho aplikovaná stejně jako obranný cd neb se vyhodnocuje ve stejnou chvíli.
Tzn. že damage, kterej bere sweep jako parametr je už redukovanej? Nebo bere neredukovanej a redukuje ho až pro konkrétní target?
Můžu nastavit, aby ignoroval armor (v případě, že už je jednou redukovanej na parťákovi), ale co pak např. obranný cd? Zdá se mi hodně divný, aby warrior zapnul shield wall, tys zapnul sweepy a rozmlátil mu držku přes parťáka.
Dále redukce damage přes resilku je až WotLK věc a měla by být imho aplikovaná stejně jako obranný cd neb se vyhodnocuje ve stejnou chvíli.
#5 Sharmi
Posted 30 December 2011 - 07:33 PM
Maci, on 30 December 2011 - 07:15 PM, said:
Můžu nastavit, aby ignoroval armor (v případě, že už je jednou redukovanej na parťákovi), ale co pak např. obranný cd? Zdá se mi hodně divný, aby warrior zapnul shield wall, tys zapnul sweepy a rozmlátil mu držku přes parťáka.
no, já si myslím, že by to pak měl sw redukovat o těch 60%
#7 -TemP-
Posted 30 December 2011 - 09:29 PM
no jasne ze to pak zredukuje o 60%..
proste dmg, ktera by do nej sla, kdyby to slo primo do nej.. akorat se nenahodi efekt (napr. mortal) a uz to nemuze critnou
a urcite to redukuje dvakrat, jsem to zkousel na panacich v OG, hodil jsem si na panaka sundery, mlatil do toho vedle a ten se snizenym armorem dostaval o 300 min, nez ten s full armorem - mel dostavat vic nez ten s full armorem
proste dmg, ktera by do nej sla, kdyby to slo primo do nej.. akorat se nenahodi efekt (napr. mortal) a uz to nemuze critnou
a urcite to redukuje dvakrat, jsem to zkousel na panacich v OG, hodil jsem si na panaka sundery, mlatil do toho vedle a ten se snizenym armorem dostaval o 300 min, nez ten s full armorem - mel dostavat vic nez ten s full armorem
#10 Benek?!!
Posted 31 December 2011 - 04:01 AM
takže to vypadá, že stejně nejlepší nápad byl úplně na začátku jen zkopírovat scripta z Blade Flurry od combat roguny, změnit 0 energi na 30 rage... dát omezení na 5hitů trvání na 30sec a tradá... zbytek se nejak vsákne... to s tou změnou stance je haluz nechápu jak takový bug mohl vzniknout, ale můžu potvrdit že buff sweeping strikes mizí okamžitě po změnění stance a efekt mizí s ním... :)
#11 Maci
Posted 31 December 2011 - 08:26 PM
Benek?!!, on 31 December 2011 - 04:01 AM, said:
takže to vypadá, že stejně nejlepší nápad byl úplně na začátku jen zkopírovat scripta z Blade Flurry od combat roguny, změnit 0 energi na 30 rage... dát omezení na 5hitů trvání na 30sec a tradá... zbytek se nejak vsákne... to s tou změnou stance je haluz nechápu jak takový bug mohl vzniknout, ale můžu potvrdit že buff sweeping strikes mizí okamžitě po změnění stance a efekt mizí s ním... :)
... TC2 neni semestrálka z Céčka :), nějakej skript vůbec má tak 0,5% spellů a to jsou z drtivý většiny spelly bossů (todle by se teda ani scriptem nedalo řešit, protože to je proc triggerovanej útokem).
Jinak aktuálně Blade Flurry funguje stejně jako Sweeping Strikes svou mechanikou, tzn. obojí používá stejnej Effect. Jako napadá mě řešení s tim propočítávat redukce manuálně, jenže to pak budeš propočítavat u každýho procu a je to strašná zátěž na jádro. Se musí vymyslet jak tomu podsouvat neredukovanej damage :).
Page 1 of 1
Fast Reply
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.