Report ID | 7463 | Title | Fear mechanika -> break!!!! |
Product | Warrior | Status | Není bug (Severity 0 - None Assigned) |
Page 1 of 1
Report ID #7463: Fear mechanika -> break!!!!
#1 Crazywulf
Posted 28 December 2011 - 02:33 PM
Určitě nejen já, ale většina warriorů má problém s Intimidating shoutem, který se pravidelně breakuje na jeden tik rendu či bleed z talentů, takže funguje jako blind...což by správně neměl, protože dává fear efekt. Bohužel ani fear efekty a breakovaní například kořenů, či fearu když má target dotky není zcela ošetřeno. Na jiných serverech se občas stane že se fear zruší pod návalem dotek(což je zcela správně!), bohužel zde si člověk vycastí fear a pokud má target dotky fear padne na 100% (opravdu problém v combu MP proti jakému koliv kombu X + druid, kde člověk nemůže ani držet r1 SWP), a také aby mi kořeny rušil moonfire rank1 je nesmysl. Na Arena Tournamentu si člověk do fearu může vycastit i immolate a jen minimálně se stane že by dotky zrušily kořeny. Takže hodně OP combo SLSL druid se tady mění opravdu jen ve hraní na manu a není zde hratelné. Velký problém hlavně v PVP. Prosím test proc + fix!!!!
Page 1 of 1
Replies (1 - 12)
#6 Eldesitk
Posted 06 January 2012 - 03:04 PM
v PVP se nevyznám, ale jako warlockovi mi ten fear zruší dotka málokdy
A přímo k tomu shoutu
wowwiki
tady máte napsaný, že targetu se hodí fear, kterej zruší jakákoliv dmg, a ostatním mobům v range(5) se hodí FLEE efekt, kterej se sice dmgem zrušit dá, ale ne tak snadno.
Takže to co vy popisujete je to jak to má fungovat -> tohle není bug, jen neznalost spellu
A ještě...v pvp maj feary zkrácenej účinek
Edit 3: Tykže na at je to buglý, furt se neohánějte AT, je tam taky buglá spousta věcí a není to ofik.
A přímo k tomu shoutu
wowwiki
tady máte napsaný, že targetu se hodí fear, kterej zruší jakákoliv dmg, a ostatním mobům v range(5) se hodí FLEE efekt, kterej se sice dmgem zrušit dá, ale ne tak snadno.
Takže to co vy popisujete je to jak to má fungovat -> tohle není bug, jen neznalost spellu
A ještě...v pvp maj feary zkrácenej účinek
Edit 3: Tykže na at je to buglý, furt se neohánějte AT, je tam taky buglá spousta věcí a není to ofik.
This post has been edited by Eldesitk: 06 January 2012 - 03:12 PM
#8 Eldesitk
Posted 07 January 2012 - 12:22 PM
nechápu těch posledních 5 slov, ale ono jde o to že čím větší dmg dáš do fearu tím větší pravděpodobnost je že ho zrušíš, a já jako destro lock ty dotky nějak super nemám
BTW nevim co píšeš bad link, když ten link je správnej, bavíme se tu o tamtom shoutu, ne o klasickym fearu
A nemáš se ohánět žádnym free serverem, ale ověřenejma věcma z ofiku.
Prosím deva o označení není bug, děkuji
BTW nevim co píšeš bad link, když ten link je správnej, bavíme se tu o tamtom shoutu, ne o klasickym fearu
A nemáš se ohánět žádnym free serverem, ale ověřenejma věcma z ofiku.
Prosím deva o označení není bug, děkuji
#10 Rohipnol
Posted 07 January 2012 - 02:32 PM
K lockovmu fearu. V pve mozno fear funguje, ale v PvP sa naozaj rusi neuveritelne rychlo, ano sanca sa ma so zvysujucim sa poctom dotiek zvacsovat.... ale pri 2 dotkach tu nemam sancu pretlacit full fear (co by mimochodom malo ist tak v polovici pripadov). Dalsia vec ze fear rusi okamzite dmg peta... a to zakonite na 1 alebo 2 ranu, ano je to direct dmg ale tiez tam ta sanca na zrusenie nema byt nejakych 90%.
O war feare viem gulove ale link mas zly, je tam 2min CD na shout cize je to z ineho patchu, tj irelevantne kedze na BC sa fear mechanika menila snad s kazdym patchom.
Fear bugnuty JE! Len je to presne to iste ako s warom a feral druidom, ak nevies presne kde je problem tak ta poslu do haja.
Edit: a k tomu mystiq postoju "neohanajte sa ATckom" myslim ze nieje server ktory by bol viac popredu co sa urovne PvP tyka. Jasne, dokonaly nieje ale to neznamena ze akonahle niekto povie ze to na AT funguje inak tak to uz musi byt zabugovane ATcko... ATcko ma narozdiel od mystiqu PvP bugy zmapovane na forkach dobre vzhladom na vylucne PvP komunitu, takze ja by som tento server ako "vzor" neodsudzoval, samozrejme nie kopirovat vsetko podla neho... ale takisto nie ho hned zavrhnut. Myslim ze najvacsi PvP BC server s najvacsou komunitou na svete bude mat trocha lepsi prehlad v tom co ako ma fungovat v PvP ako, no offense, Mystiq.
O war feare viem gulove ale link mas zly, je tam 2min CD na shout cize je to z ineho patchu, tj irelevantne kedze na BC sa fear mechanika menila snad s kazdym patchom.
Fear bugnuty JE! Len je to presne to iste ako s warom a feral druidom, ak nevies presne kde je problem tak ta poslu do haja.
Edit: a k tomu mystiq postoju "neohanajte sa ATckom" myslim ze nieje server ktory by bol viac popredu co sa urovne PvP tyka. Jasne, dokonaly nieje ale to neznamena ze akonahle niekto povie ze to na AT funguje inak tak to uz musi byt zabugovane ATcko... ATcko ma narozdiel od mystiqu PvP bugy zmapovane na forkach dobre vzhladom na vylucne PvP komunitu, takze ja by som tento server ako "vzor" neodsudzoval, samozrejme nie kopirovat vsetko podla neho... ale takisto nie ho hned zavrhnut. Myslim ze najvacsi PvP BC server s najvacsou komunitou na svete bude mat trocha lepsi prehlad v tom co ako ma fungovat v PvP ako, no offense, Mystiq.
This post has been edited by Rohipnol: 07 January 2012 - 02:45 PM
#11 Crazywulf
Posted 07 January 2012 - 02:57 PM
Eldestik...ten fear u wara link není TBC, už jen proto jsem se zasmál...proč tedy píšeš k postu, kterému nerozumíš jako pve destro lock (sám jsi to tam napsal...). Máš wara vůbec? Fear u wara je normální fear efekt, a ano vskutku nejsem idiot a vím, že čím víc dmg do fearu dáš, tím větší je pravděpodobnost, že se zruší. A když jsem nehrál na offiku tbc nevím kolik let zpátky jakým PVP serverem se mám asi ohánět? Ty zase nepleť do PVP nějaké PVE zkušenosti. A že v PVP fear nedostaneš na 20sec to je mi novinka...
#12 Eldesitk
Posted 07 January 2012 - 10:59 PM
to že je to wotlk link...kdybyste si přečetli patch změny tak zjistíte že mechanika je pořád stejná.
takže se můžete klidně smát, ale jedinej směrodatnej důkaz o shoutu sem sem dal já
P.S. když už něco reportujete nemíchejte 2 věci do sebe pak je akorát bordel.
Stejně se k tomu dev těžko vyjádří, když ste mu nedali podklady pro správnou funkci.
takže se můžete klidně smát, ale jedinej směrodatnej důkaz o shoutu sem sem dal já
P.S. když už něco reportujete nemíchejte 2 věci do sebe pak je akorát bordel.
Stejně se k tomu dev těžko vyjádří, když ste mu nedali podklady pro správnou funkci.
#13 orifox
Posted 20 October 2012 - 10:14 PM
Updating status to: Není bug
ta mechanika až tak uplně stejná není.
Panda/cata/wotlk to mají nějak takhle: http://www.wowpedia....imidating_Shout
Zatímco na TBC platí něco takovéhoto: http://www.wowpedia....t&oldid=1549074
Vyzkoušel jsem to a opravdu to nahazuje dva různé efekty:
Nepříteli v targetu warriora to hodí http://wiki.mystiq.o...ia/?spell=20511 (podle odkazu na TBC wowpedii to odpovídá "incapacitate" efektu - jakýkoliv dmg to shodí)
ostatním to hodí: http://wiki.mystiq.o...nia/?spell=5246 (v podstatě obyčejný fear, který může a nemusí být shozen udělením dmg)
Taktéž je na wowpedii zmíněna anomálie, kdy efekt spellu neodpovídá tomu, co je v popisku spellu (podle popisku by měli být všichni fearnutí stejně).
Na patchi 2.0.1 se také měnil princip Crowd Controlu:
http://us.battle.net...tch-notes/2-0-1
To dokonce naznačuje, že by měla být určitá šance, že při tiku fearu ho resistnete! Dovedete si představit že by vám hráči resistnuli fear jen tak uprostřed toho efektu?
Další podklady asi nejsou potřeba, ale pokud samozřejmě předvedete něco nového a užitečného, nebráním se. Prozatím to beru jako že nejde o bug a nechám to otevřené pár týdnů.
heurecon - Jediné vysvětlení toho, že některý warriorský fear trvá jen 4 sekundy může být diminishing return. To je mechanismus, který zajišťuje aby jsi nemohl dostávat stejný (nebo podobný) spell několikrát za sebou krátce po sobě. například aby si tě warlock nemohl fearovat do nekonečna.. Funguje to tak, že při vykouzlení spellu na tebe (Třeba fear) se spustí 15-sec CD. Pokud je během tohoto CD aplikován další spell stejné kategorie, sníží se jeho doba trvání na 50%. Taky se obnoví 15-sec CD a poku během něj opět dojde k aplikaci spellu ze stejné kategorie, sníží se jeho doba trvání na 25%. Při dalších pokusech v rámci 15-ti sekund už nejde vykouzlit spell protože to vyhodí imunne.
rozdělení spellů dle DR kategorií je třeba zde: http://www.wowpedia....ng_Returns_Rule
ta mechanika až tak uplně stejná není.
Panda/cata/wotlk to mají nějak takhle: http://www.wowpedia....imidating_Shout
Zatímco na TBC platí něco takovéhoto: http://www.wowpedia....t&oldid=1549074
Vyzkoušel jsem to a opravdu to nahazuje dva různé efekty:
Nepříteli v targetu warriora to hodí http://wiki.mystiq.o...ia/?spell=20511 (podle odkazu na TBC wowpedii to odpovídá "incapacitate" efektu - jakýkoliv dmg to shodí)
ostatním to hodí: http://wiki.mystiq.o...nia/?spell=5246 (v podstatě obyčejný fear, který může a nemusí být shozen udělením dmg)
Taktéž je na wowpedii zmíněna anomálie, kdy efekt spellu neodpovídá tomu, co je v popisku spellu (podle popisku by měli být všichni fearnutí stejně).
Na patchi 2.0.1 se také měnil princip Crowd Controlu:
http://us.battle.net...tch-notes/2-0-1
Quote
In PvP, Crowd Control effects will last no longer than 12 seconds instead of the full duration, with a chance of a heartbeat resist.
To dokonce naznačuje, že by měla být určitá šance, že při tiku fearu ho resistnete! Dovedete si představit že by vám hráči resistnuli fear jen tak uprostřed toho efektu?
Další podklady asi nejsou potřeba, ale pokud samozřejmě předvedete něco nového a užitečného, nebráním se. Prozatím to beru jako že nejde o bug a nechám to otevřené pár týdnů.
heurecon - Jediné vysvětlení toho, že některý warriorský fear trvá jen 4 sekundy může být diminishing return. To je mechanismus, který zajišťuje aby jsi nemohl dostávat stejný (nebo podobný) spell několikrát za sebou krátce po sobě. například aby si tě warlock nemohl fearovat do nekonečna.. Funguje to tak, že při vykouzlení spellu na tebe (Třeba fear) se spustí 15-sec CD. Pokud je během tohoto CD aplikován další spell stejné kategorie, sníží se jeho doba trvání na 50%. Taky se obnoví 15-sec CD a poku během něj opět dojde k aplikaci spellu ze stejné kategorie, sníží se jeho doba trvání na 25%. Při dalších pokusech v rámci 15-ti sekund už nejde vykouzlit spell protože to vyhodí imunne.
rozdělení spellů dle DR kategorií je třeba zde: http://www.wowpedia....ng_Returns_Rule
This post has been edited by orifox: 20 October 2012 - 10:18 PM
Page 1 of 1
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.