Po nahození death coily má na cíli tikat za 10 pro death coily a zamezit dispellu deseasu na targetu.
Dispellu zamezuje avšak dmg je divnej. Po nahození jedný dc se vytvoří stack 2 unholy blightu, pouze první tik byl za 1 stack. Po nahození 2 dc zůstává první případ. Po hození 3 dc nastane 1 tik za 3 stacky zbytek jako v předešlích případech.
On je to sice dmg za 20 co sekundu, ale jedná se vlastně o stejný effect jako mají hunteři a warrové, pokud je to buglé tady nemůže to být i u nich?
Report ID | 7460 | Title | Unholy Blight + podobné effekty |
Product | DeathKnight | Status | Opravené (Severity 3 - Medium) |
Page 1 of 1
Report ID #7460: Unholy Blight + podobné effekty
Page 1 of 1
Replies (1 - 11)
#3 Greon
Posted 28 December 2011 - 01:34 PM
Aby se dělo následující:
DC: 10 sec na cíli tiká 1 stack unholy bllightu
2 DC: dalších 10 sec bude tikat druhý stack unholy blightu
pokud by byly dc v řadě za sebou:
1 sec tik za 1 stack - 9 sec tik za 2 stacky a poslední zase za 1 stack
3 DC (zase v řadě za sebou): 1 sec tik za 1 stack - 1 sec tik za 2 stacky - 8 sec tik za 3 stacky - 1 sec za 2 stacky - 1 sec za 1 stack
Takhle by to mělo fungovat a ne stylem:
DC 1 sec 1 stack - 9 sec 2 stacky
2 DC 1 sec 1 stack - 10 sec 2 stacky
3 DC 1 sec 1 stack - 1 sec 2 stacky - 1 sec 3 stacky - 9 sec 2 stacky
Omlouvám se jestli je to stále moc složité, lépe to ale nejde zapsat.
DC: 10 sec na cíli tiká 1 stack unholy bllightu
2 DC: dalších 10 sec bude tikat druhý stack unholy blightu
pokud by byly dc v řadě za sebou:
1 sec tik za 1 stack - 9 sec tik za 2 stacky a poslední zase za 1 stack
3 DC (zase v řadě za sebou): 1 sec tik za 1 stack - 1 sec tik za 2 stacky - 8 sec tik za 3 stacky - 1 sec za 2 stacky - 1 sec za 1 stack
Takhle by to mělo fungovat a ne stylem:
DC 1 sec 1 stack - 9 sec 2 stacky
2 DC 1 sec 1 stack - 10 sec 2 stacky
3 DC 1 sec 1 stack - 1 sec 2 stacky - 1 sec 3 stacky - 9 sec 2 stacky
Omlouvám se jestli je to stále moc složité, lépe to ale nejde zapsat.
#5 Greon
Posted 28 December 2011 - 02:37 PM
Warrovi, hunterovi a magovi se to stackuje ne? Je to stejný dmg jako piersing shots, deep wounds a ignite.
Ano má se to stackovat.
http://www.wowwiki.com/Unholy_Blight
WotLK Patch 3.2.0 (2009-08-04): This talent has been redesigned. It no longer deals damage to nearby targets. Instead, when you deal damage with Death Coil, the target will take periodic damage for 10 seconds equal to 20% of the damage done by Death Coil. This damage accumulates in the same way as Ignite and Deep Wounds.
Na další úpravě sražen dmg na 10 pro DC.
Ano má se to stackovat.
http://www.wowwiki.com/Unholy_Blight
WotLK Patch 3.2.0 (2009-08-04): This talent has been redesigned. It no longer deals damage to nearby targets. Instead, when you deal damage with Death Coil, the target will take periodic damage for 10 seconds equal to 20% of the damage done by Death Coil. This damage accumulates in the same way as Ignite and Deep Wounds.
Na další úpravě sražen dmg na 10 pro DC.
#6 Maci
Posted 28 December 2011 - 02:43 PM
Updating severity to: 3 - Medium
Ok, juknu na to.
Todle neni řešený globálně, ale specificky jak pro Ignite, tak pro Deep Wounds. Na první pohled to vypadá podobně, ale Deep Wounds jsou hodně specifická věc.
Greon, on 28 December 2011 - 02:37 PM, said:
Warrovi, hunterovi a magovi se to stackuje ne? Je to stejný dmg jako piersing shots, deep wounds a ignite.
Ano má se to stackovat.
http://www.wowwiki.com/Unholy_Blight
WotLK Patch 3.2.0 (2009-08-04): This talent has been redesigned. It no longer deals damage to nearby targets. Instead, when you deal damage with Death Coil, the target will take periodic damage for 10 seconds equal to 20% of the damage done by Death Coil. This damage accumulates in the same way as Ignite and Deep Wounds.
Na další úpravě sražen dmg na 10 pro DC.
Ano má se to stackovat.
http://www.wowwiki.com/Unholy_Blight
WotLK Patch 3.2.0 (2009-08-04): This talent has been redesigned. It no longer deals damage to nearby targets. Instead, when you deal damage with Death Coil, the target will take periodic damage for 10 seconds equal to 20% of the damage done by Death Coil. This damage accumulates in the same way as Ignite and Deep Wounds.
Na další úpravě sražen dmg na 10 pro DC.
Ok, juknu na to.
Todle neni řešený globálně, ale specificky jak pro Ignite, tak pro Deep Wounds. Na první pohled to vypadá podobně, ale Deep Wounds jsou hodně specifická věc.
#7 Maci
Posted 28 December 2011 - 06:49 PM
Updating status to: Opraví nová revize
http://twitter.com/#...082271619391489
Nevim jak to je teda na offi, ale jak Ignite, tak Deep Wounds fungují tak, že se vezmé nová hodnota, za kterou má dotka dmgovat + zbývající damage, který se staré dotky, to se sečte a následně za tolik tiká nová dotka. Není to tedy tak, že každý tik má vlastní dmg, ale tak, že se sečte celkový damage a podělí počtem tiků.
Př.
Dotka trvání: 10sec, tiká každou sec celkově za 1000 dmg, každou sec tedy za 100 dmg
Po 4sec naneseš dotku znova, nová rozdá 1000dmge, staré zbývalo ještě 600dmge, nová dotka tedy rozdá 1600dmge -> bude tikat za 160
U Unholy Blight byl teď problém, že to nepřičítalo celkový zbývající dmg, ale pouze dmg jednoho tiku.
http://twitter.com/#...082271619391489
Nevim jak to je teda na offi, ale jak Ignite, tak Deep Wounds fungují tak, že se vezmé nová hodnota, za kterou má dotka dmgovat + zbývající damage, který se staré dotky, to se sečte a následně za tolik tiká nová dotka. Není to tedy tak, že každý tik má vlastní dmg, ale tak, že se sečte celkový damage a podělí počtem tiků.
Př.
Dotka trvání: 10sec, tiká každou sec celkově za 1000 dmg, každou sec tedy za 100 dmg
Po 4sec naneseš dotku znova, nová rozdá 1000dmge, staré zbývalo ještě 600dmge, nová dotka tedy rozdá 1600dmge -> bude tikat za 160
U Unholy Blight byl teď problém, že to nepřičítalo celkový zbývající dmg, ale pouze dmg jednoho tiku.
#9 Greon
Posted 14 January 2012 - 06:43 PM
Maci ještě jedna věc, co jsem si ohledně toho unholy blightu uvědomil. Existuje Glyph of unholy blight, který zvedá jeho dmg o 40 pro.
Měl by teda zvedat o 40 pro celkovej ten dmg a ten by se měl pak přerozdělit do těch 10 s? Uvažuju tak podle principu toho procu, jak jsi psal. Já jen jestli ten glyph taky bude fungovat pak správně.
Měl by teda zvedat o 40 pro celkovej ten dmg a ten by se měl pak přerozdělit do těch 10 s? Uvažuju tak podle principu toho procu, jak jsi psal. Já jen jestli ten glyph taky bude fungovat pak správně.
Page 1 of 1
1 User(s) are reading this issue
1 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.