píšu to sem naposledy pak jdu hrát jinam... kdyby byla buglá rogue tak se hracum ukaze 10to shut down server a za ctvrt hodky jede vsechno jak má (to by bylo tak pro úvod)
Jde hlavne o to ze nefunguje GLYPH, protože nikdo si nemuze dovolit 35rage za 2k dmg xD ale jako s s fungujícím glyfem se vyplatí podle mne i talent co umožnuje házet EXECUTE libovolně při procu, ale hlavně když si to přepočítáte tak talenty + glyph vám udelaj to, že při 20% a mín targetu můžete sázet execut s plnou dmg co dát muze za cenu 35rage (maximální cena na kterou se lze dostat) - 20rage (additional rage->nahrazena glyfem) =>15rage jeho normální cena... v furry talentech není nemozne mít tuto cenu sníženou ještě o 5rage (jeho normální základní cenu) => 10rage za full dmg a ted sladká třešnička na dortu... arms talent říká... EXECUTE vás nikdy nesmí dostat pod 10 rage-> pokud máte 10 rage pouzijete execute a 10vám jí zbyde[... to je důvod proč se podle mně vyplatí i kdyby dával by voko ty 2-4k dmg s critem do clothu možná o něco víc... :-))
PS.: mne na dmg nezáleží nemusím si kompenzovat chabí skill, ale kdyz uz to má dávat prd at to prosím funguje... kdo tu má hrát class co naloží většinovou dmg autoatackem... :)
Report ID | 7452 | Title | Glyph of Execute |
Product | Warrior | Status | Není bug (Severity 1 - Low) |
Page 1 of 1
Report ID #7452: Glyph of Execute
Page 1 of 1
Replies (1 - 4)
#3 Raizen
Posted 25 December 2011 - 05:59 PM
píšu to sem naposledy pak jdu hrát jinam... kdyby byla buglá rogue tak se hracum ukaze 10to shut down server a za ctvrt hodky jede vsechno jak má (to by bylo tak pro úvod)
To je nesmysl :) vůbec nechápu jak si k tomu došel??? Dále asi nebude problém v Macim, ale v tom že třeba nedostává od CT warru pořádné hlášení nebo tak něco. Já do jejich komunikace nevidím (třeba co se redminu týče). Takže asi tak
A pro příšte tu máme návod :) http://forum.mystiq....greport-spellu/
To je nesmysl :) vůbec nechápu jak si k tomu došel??? Dále asi nebude problém v Macim, ale v tom že třeba nedostává od CT warru pořádné hlášení nebo tak něco. Já do jejich komunikace nevidím (třeba co se redminu týče). Takže asi tak
A pro příšte tu máme návod :) http://forum.mystiq....greport-spellu/
#4 Maci
Posted 25 December 2011 - 06:21 PM
Vzhledem k tomu, žes mi to neshrnul nějak úhledně do bodů a rozhodně si zapoměl udělat domácí úkol z matematické analýzy Executu, tak pochybuju, že jsem plně pochopil příspěvek v celém svém chaotickém rozsahu.
Nicméně taky sis mohl nejdřív přečíst jak má vlastní classa vůbec fungovat, mě to vždycky bohužel stojí tak 10min času jen to studovat. :)
1) Glyph of Execution funguje tak, že výsledný damage Executu je stejný, jako by měl Execute o 10rage vyšší (tj. dáváš Execute za 30rage -> do vzorečku se počítá 40 rage).
2) Sudden Rage nemá na výpočet damage žádný význam. Jediný co ti umožní je mít 10rage po Executu, kterej by ti jinak sebral veškerý rage.
Výpočet pro rage tedy probíhá následovně (přepsáno z C++ jak to funguje, ten kód je logicky trochu složitější :) ):
Nicméně taky sis mohl nejdřív přečíst jak má vlastní classa vůbec fungovat, mě to vždycky bohužel stojí tak 10min času jen to studovat. :)
1) Glyph of Execution funguje tak, že výsledný damage Executu je stejný, jako by měl Execute o 10rage vyšší (tj. dáváš Execute za 30rage -> do vzorečku se počítá 40 rage).
2) Sudden Rage nemá na výpočet damage žádný význam. Jediný co ti umožní je mít 10rage po Executu, kterej by ti jinak sebral veškerý rage.
Výpočet pro rage tedy probíhá následovně (přepsáno z C++ jak to funguje, ten kód je logicky trochu složitější :) ):
Quote
if (tvuj_rage < 15)
nic!
pouzity_rage = min(tvuj_rage, 30) // pokud mas vic rage jak 30, tak 30, jinak tvuj rage, pouzije se tedy rozmezi 15-30 rage
konecny_rage = tvuj_rage - pouzity_rage // vysledny rage po pouziti executu, v pripade, zes pouzil 15-30 rage, zustane v tudle chvili 0
if (Sudden death)
konecny_rage = max(konecny_rage, 10) // pokud je ted rage mensi nez 10, tak necha aspon 10 rage
if (Glyph of Execution) // pripocte k ragi podilejicim-se na dmgi 10, ale nehraje zadnou roli na venek!
pouzity_rage += 10
-> nastav rage na konecny_rage
-> pouzij pouzity_rage na vypocet dmge
nic!
pouzity_rage = min(tvuj_rage, 30) // pokud mas vic rage jak 30, tak 30, jinak tvuj rage, pouzije se tedy rozmezi 15-30 rage
konecny_rage = tvuj_rage - pouzity_rage // vysledny rage po pouziti executu, v pripade, zes pouzil 15-30 rage, zustane v tudle chvili 0
if (Sudden death)
konecny_rage = max(konecny_rage, 10) // pokud je ted rage mensi nez 10, tak necha aspon 10 rage
if (Glyph of Execution) // pripocte k ragi podilejicim-se na dmgi 10, ale nehraje zadnou roli na venek!
pouzity_rage += 10
-> nastav rage na konecny_rage
-> pouzij pouzity_rage na vypocet dmge
Page 1 of 1
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.