Report ID | 7409 | Title | Vanish |
Product | Rogue | Status | Opravené (Severity 0 - None Assigned) |
Report ID #7409: Vanish
#1 futy
Posted 16 December 2011 - 12:28 PM
ako ide na mystiqu : pri aktivovani vanishu vas tohodi do steltu da to vanis efekt na vas a tym to konci, aj ked mate na sebe vanis efekt druha roguna vas v pohode sapne alebo vas vidi,vidi vas aj nepriatel vedla seba prechadzat sa s efektom od vanishu. to ze vanis ma davat dole hunters mark a podobne spele nastastie funguje :)
ako to ma fungovat : pri aktivovani vanishu vas to hodi do steltu + akoby zvisi rank stealtu takze vas nikto nemoze v tom stelte sapnut alebo najst.
pre lepsie info : http://www.wowwiki.com/Vanish
na forkach som nasiel ze pri zapnuti vanishu sa vanis na tych 10 sekund hodi na 270 level : Gives 270 stealth level for 10 seconds as Vanish (http://old.wowhead.c...l=1856#comments) v tomposlenom linku v zalozke comments je to dost pekne rozpisane
Replies (1 - 19)
#2 Magdos
Posted 14 September 2012 - 05:40 PM
futy, on 16 December 2011 - 01:28 PM, said:
ako ide na mystiqu : pri aktivovani vanishu vas tohodi do steltu da to vanis efekt na vas a tym to konci, aj ked mate na sebe vanis efekt druha roguna vas v pohode sapne alebo vas vidi,vidi vas aj nepriatel vedla seba prechadzat sa s efektom od vanishu. to ze vanis ma davat dole hunters mark a podobne spele nastastie funguje :)
ako to ma fungovat : pri aktivovani vanishu vas to hodi do steltu + akoby zvisi rank stealtu takze vas nikto nemoze v tom stelte sapnut alebo najst.
pre lepsie info : http://www.wowwiki.com/Vanish
na forkach som nasiel ze pri zapnuti vanishu sa vanis na tych 10 sekund hodi na 270 level : Gives 270 stealth level for 10 seconds as Vanish (http://old.wowhead.c...l=1856#comments) v tomposlenom linku v zalozke comments je to dost pekne rozpisane
Ano zcela souhlasím vanish zde je katastrofální.
Jestliže dám vánich má měnaběhnout stealt 170 stealthrating(obracím se na http://www.wowhead.c...vanish#comments)
Lidem jenžneznají rogue tohle nic neřekne k čemu je roguně takovýhledebuff právě že na hodně pokuď dá vanish tak target si honemůže znovu mysší nakliknout a znovu ject dmg dále pokuďprochází mezi dvěma creepama mezi kterýma by ze stealtem neprošeltak vanišem jo a teď to nejdůležitější pokuď vanish v areněněkoho rozjede a vidí se třeba ve stealthu přibližovat soupeředá vanish a sapne ho zde pokuď dá vánish vystavuje se 2rizikům ato že sám dostane sap a nebo bude za stunován (obrovskánevýhoda).
#4 Magdos
Posted 07 October 2012 - 12:27 PM
Dále zdůrazňuji že nefunguje detekce plus stealth sám o sobě. Stealth sám o sobě by mněl být lepší takhle jestliže rogun útočí na druhého roguna do zad v rozmezí 90 stupňů tak napadený rogun by ho neměl vidět do 2 metrů. Jak je možný že rogue který spamuje makro shadouwstep sap útočícího roguna sapne aniž by se otočil? (hold mystiq). Tím pádem tu nefaká detekce nebo stealth takhle správně by se rogun vs. rogun při stejné detekci a stealtu mněli vidět až na vzdálenost 10 yardů zde se vidí už na vzdálenosti 30 yardů.
This post has been edited by Magdos: 07 October 2012 - 12:38 PM
#6 Mufinqua
Posted 08 October 2012 - 05:37 PM
prikladam video
Na zacatku je videt, na jakou vzdalenost jde roguna ve stealthu odhalit. Po odpoctu hodim vanish (0:55) a vidite vysledek.
Rogun s rogunem vyzkouset nemuzu, dve roguny totiz nemam.
#7 Magdos
Posted 08 October 2012 - 09:39 PM
A pokračujeme v bugach pouze z jednoho videa 3:30 až 3:36 podívejte se pánové a dámy na tu deadly throw jak rychle letí na mystiqu si o tomhle na takovouhle vzdálenost můžu nechat jen zdát.
A dále je mně líto ale video jenž tu pán mufinqua dal není dobrý žádný důkaz jestli je to dobře nebo ne takhle zde http://www.youtube.c...h?v=jj0pvjU7GXg na 1:20 až 1:30 jde vidět že jak dá vanish vedle něj hned vedle něj nejde absolutně vidět což zde pokuď targety stoji usebe stačí dát tab a už je zase v targetu že blbě!!! to same vidíte na 2:10 až 2:15.
Ano jestliže dávají oba vanishe tak se vidět můžou takhle jejich ranky stealthu jsou stejný a tím se i vyrovnává pak detekce (ZHRUBA TAKHLE JE TO, JINAK TŘOŠIČKU SLOŽITĚJŠÍ). 3:05 opět to jde vidět 4:20 opět 4:29 opět.ˇ
V tom videu to jde vidět tolikrát že to sem už nebudu vypisovat.
Je tam jedna věc s čím si nejsem jist a to je že se mu někdy přičíta plus 2 energy třeba na 6:29 až 6:31 spíš si myslím že to bude tím patchem.
Že dáte na off nebo na mystiq teď je to na rozhodnutí developera a adminů.
#8 Magdos
Posted 08 October 2012 - 09:56 PM
vecernik, on 08 October 2012 - 03:48 PM, said:
To číslo bylo hozený od oka ,ale dal jsem ti sem videa můžeš se na ně podívat a pak si klidně vlez do stealthu v mystiqu a podívej se. Distrack má poloměr 10yardů, tak si to můžeš změřit klidně můžeme spolu až budeš mít čas i já a změřit přesnou vzdálenost ,ale myslím že je to zbytečný takhle z toho videa jde vidět už 100% chyba.
#9 Mufinqua
Posted 08 October 2012 - 10:19 PM
Viditelnost hrace ve stealthu
http://i46.tinypic.com/2czdjsx.png
== totozna
PRVNI spatreni targetu se stealthem + vanishem
http://i46.tinypic.com/20pbtxl.png
== totozna
Nechapu tedy, kde beres to, ze roguny vidi na 3x nebo 4x vetsi vzdalenost.
Navic jsem pred chvili dosel areny a tu rogunu s vanishem + sap jsem nevidel ani vterinu nez mi nezacla mlatit do partaka.
#10 Hezkejkukuc
Posted 08 October 2012 - 10:43 PM
#11 Magdos
Posted 08 October 2012 - 10:58 PM
Hezkejkukuc, on 08 October 2012 - 11:43 PM, said:
Rogue vs rogue když jsou oba ve steatlhu se vidí na strašnou vzdálenost a klidně ve středu až přijedu ti ukáže jak se tu rogun úplně prymitivně vykopne z vanishe když stojí hned vedle. Jak píše kukuč spam jednoho spellu rogun venku.
http://i46.tinypic.com/34qsc2e.jpg
http://i49.tinypic.com/o37kg.jpg
s brejlicky a bez
Ten distrack je tam že ukazuje kde končí 10 yardů a kde je on
S tím jak ostatní classy vidí roguna ve stealthu souhlasím to faká ale rogun vs rogun ne.
A ten vanish ti ukážu taky jen až budu mít možnost. (a hlavně to tvoje jsou vystřihy z videa to není prokazatelný nic proti tobě ,ale to jde lehce zmanipulovat skreen z videa stačí to dát na dobu která vyhovuje že spíš podej lepší vysvětlení a nebo celý výstřih videa klidně si to zpomal a ukazuj)
A hlavně ten tvůj skreen je LEŽ a to se mně nelíbý co jsi udělal je to vystřižený z 1:26 části videa a tam žádný vanish nedáva ,ale stealth!!! Že dej pravdivý důkaz a ne lež díky!!! Stealth nezvišuje efekt že ho klidně mohl vidět!!!
Vanish dá až v 1:28 naběhne buff a na 1:29 už nejde vidět jen co složí ruce přesně jak to má být!!!!
This post has been edited by Magdos: 09 October 2012 - 12:09 AM
#12 Mufinqua
Posted 09 October 2012 - 06:41 AM
2) Screeny zmanipulovatelne jsou, ale kazdy se muze podivat na video a uvidi to sam, ja jen naznacil, o co mi slo
3) Daval jsem duel s rogunou vcera a do prvniho sapu jsem ho nevidel (gnom vs human), takze nechapu, jak muzes na takovou vzdalenost rogunu videt. Bryle jsme meli oba.
#13 Magdos
Posted 09 October 2012 - 09:59 AM
Mufinqua, on 09 October 2012 - 07:41 AM, said:
2) Screeny zmanipulovatelne jsou, ale kazdy se muze podivat na video a uvidi to sam, ja jen naznacil, o co mi slo
3) Daval jsem duel s rogunou vcera a do prvniho sapu jsem ho nevidel (gnom vs human), takze nechapu, jak muzes na takovou vzdalenost rogunu videt. Bryle jsme meli oba.
1) OK Beru že uznáváš chybu to se na mystiqu vidí málo kdy.
2-3) Nevim jestli myslíš moje screeny že jsou zmanipulovaný ty 100% nejsou! Dále z toho tvého videa a z mého každý zjistí že když u tebe dá rogun vanish a ty stojíš u něj že ho vidíš. Z mého videa jde vidět že když dá rogun vanish tak do 1sek (tato skunda se na offi využívala právě na blind do vanise) rogun zmizí úplně že nejde vidět v tom je zatraceně rozdíl. I když stojí u něj tím aby jsme se schodlli buff funguje ,ale v malé míře má dávat ještě vyžší hodnotu stealthu a tu zde nedává.
A ten poslední bod nemam to pouze já stejně to vidim i na doleprirodni i zohan to stejně vidí a mnoho dalších rogun to vidí stejně stačí si zajít duel či sledovat v areně od jaké vzdálenosti ti dávají sap.
Že když bych to uzavřel dle mého hodnocení:
1)Stealth funguje!
2)nefunguje detekce mezi rogunama ve stealthu! Ostaní classy mají detekci dobrou!
3) Nefunguje vanish jeho debuff dává malou hodnotu stealthu než má (má dávat mnohem vyžší).
4) Dále nefaka deadly throw a throw z tovo videa jde vidět že na vzálenost v Blade s Edge kde rogun je dole a on nahoře vzdálenost zhruba 10yardů je ta throwka tak rychlá že klidně řeknu že je instantní (začne házet na 3:34 vzálenost přes 10yardů a ani ne v necelích 3:35 už deadli throw dostává)(ještě si to video stáhnu a v sony vegas si to zpracuji abych byl schopný říc přesnou dobu od hození do konce ale bude to 100% mezi sekundou a méně)!!! klasická throwka jde vidět http://www.youtube.c...&feature=relmfu na minutě 3:00 že je mnohem rychlejší než na mystiqu.
Dále teď testuji cloak takhle se mně nezamlouvá jeho vysoká propustnost vůči speelum který už letí!!! Ano spelly jenž se cásti nepropouští nebo propouští ,ale s 90% šancí že ne u spellu který už letí je to poměrně horší třeba death coil od locka. (zatím v testovací fázi)
a ještě k tomu tvému videu http://www.youtube.c...ayer_embedded#! na 1:02 jde vidět že už ho vidíš a stojíš od něj zhruba 2 až 4 yardy to není dobře. a to s tím felhuntrem hm tam si netroufnu říci jestli je to dobře či ne ale taky mně to přijde poměrně dost ale fakt nevím u felhuntera.
This post has been edited by Magdos: 09 October 2012 - 10:25 AM
#14 Mufinqua
Posted 09 October 2012 - 12:33 PM
A k deadly throw - tady resime vanish, DT se resi tady. Tak kdyztak ohledne DT pokracuj ve zminenem topicu :) .
A to testovani cloaku to same, radsi novy report, at se to tu neplanta vsechno dohromady.
#15 Magdos
Posted 09 October 2012 - 01:11 PM
Mufinqua, on 09 October 2012 - 01:33 PM, said:
A k deadly throw - tady resime vanish, DT se resi tady. Tak kdyztak ohledne DT pokracuj ve zminenem topicu :) .
A to testovani cloaku to same, radsi novy report, at se to tu neplanta vsechno dohromady.
ja to tu vše pletu dohromady záměrně takhle admini sem stejně nekoukají a když by koukli tak budou koukat tam kde je nejvíc komentů tak když by se sem náhodou koukli ať toho vidí co nejvíc bugů.
#16 Magdos
Posted 09 October 2012 - 01:26 PM
Magdos, on 09 October 2012 - 02:11 PM, said:
#18 orifox
Posted 18 October 2012 - 01:09 PM
Ahoj, otestováno. Vše funguje podle předpokladů.
screeny z testu zde: http://8419.w19.wedo...gue-stealth.zip
Každý screen má určité jméno obsahující číslo screenu a poté klíčová slova popisující ve zkratce co na screenu je:
první číslo - pořadí screenu, ať to dává nějaký smysl
talenty - první číslo udává počet mých talentů ve zlepšení detekce [heightened senses]
talenty - druhé číslo udává počet nepřítelových talentů ve zlepšení stealthu [master of deception]
stealth = nepřítel má stealth, já ne
stealth2 = nepřítel má stealth, já taky.
vanish = nepřítel má vanish, já ne.
vanish2 = nepřítel má vanish, já taky
rotace = test nepřítelovy rotace
rotace2 = test mojí rotace
Co ze screenů vyplývá?
1) nepřítelova rotace nemá na detekci žádný vliv.
2) moje rotace vliv má - detekce zezadu je několikanásobně horší než zepředu
3) nezáleží na tom jestli mám nebo nemám stealth/vanish. Detekce pracuje jen s nepřítelovým stealthem/vanishem.
pokud budu brát rogunu bez talentů na detekci jako jakéhokoliv hráče, pak platí přibližně tyto hodnoty:
detekce roguny ve stealthu bez talentů na vylepšení stealthu = 10-11 yardů
detekce roguny ve stealthu s talentama na vylepšení stealthu = 7-8 yardů
detekce roguny ve vanishi (nezáleží na talentech) = 3-4 yardy
pokud vnímáte určitý rozpor s udanými hodnotami, dejte vědět co konkrétního se děje jinak a ideálně to prosím podložte screenem (rozmazané video neee). Berte taky v potaz, že hře chvilku trvá, než skryje postavu, která nemá být vidět, stejně tak hře chvilku trvá, než postavu ukáže. Proto je vhodné měření provádět v pomalu a v klidovém stavu postav. Při zběsilém pohybu se invis nahazuje a shazuje se zpožděním takže screen nic neprokáže.
Testované postavy na sobě neměly žádné itemy ovlivňující invis, takže se chovají jako čisté postavy, jen s talentama.
Dokud mi tohle nějak nevyvrátíte, hodím tomu tady nálepku "není bug" dobře?
This post has been edited by orifox: 07 November 2012 - 12:44 AM
#19 Magdos
Posted 19 October 2012 - 06:46 PM
#20 Magdos
Posted 19 October 2012 - 10:19 PM
This post has been edited by Magdos: 19 October 2012 - 10:36 PM