Mystiq.org - forum: Deep wounds -> Warrior -> Bugreport

Jump to content

Report ID 7348 Title Deep wounds
Product Warrior Status Není bug (Severity 1 - Low)

Page 1 of 1

Report ID #7348: Deep wounds

#1 User is offline  
Sharmi 

  • Group: VIP
  • Posts: 1,150
  • Joined: 02-July 08

Posted 03 December 2011 - 03:34 PM

Jak fungují Deep wounds, je podrobně vysvětleno v http://elitistjerks....um/#Deep_Wounds


Jak to má fungovat: pokud se critne vícekrát v rozmezí jedné sekundy, dmg se zapisuje do bufferu, čímž se zvyšuje velikost jednotlivých ticků, avšak ticky se v té době nemají objevovat (mají znovu tickat sekundu po critu).
Jak to funguje: pokud se critně vícekrát v rozmezí jedné sekundy, dmg se zapisuje do bufferu, čímž se zvyšuje velikost jednotlivých ticků, ALE PŘI ZAPISOVÁNÍ SE TICKY OBJEVUJÍ NEUSTÁLE SE STEJNOU FREKVENCÍ (KAŽDOU SEKUNDU) A NEPŘERUŠUJÍ SE.

Abych řekl pravdu, tak je to domněnka, protože jsem si všiml, že na single targetech jsem měl většinou Deep Wounds jako největší zdroj celkového dmge. Nevím jak to přesně otestovat, protože je to poměrně těžké sledovat. Proto prosím ostatní, aby se na to zaměřili.


Page 1 of 1  

Replies (1 - 8)

#2 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 05 December 2011 - 05:47 AM

... nějak nechápu v čem je teda chyba. Že se neresetuje cd ticků?

Protože co vim, tak nasčítávání dmge z Deep Wounds po každym critu funguje. Technicky vzato tam žádnej buffer neni, je tam aplikace aury na targetu, která má nějakou hodnotu dmge, se kterou tiká a s tou se následně počítá při každý následný aplikaci Deep Wounds.

#3 User is offline  
-TemP- 

  • Group: LoL moderátor
  • Posts: 2,061
  • Joined: 10-August 08

Posted 05 December 2011 - 08:05 AM

chapu to tak, ze mu asi jde o to, ze to ticka konstantne kazdou vterinu.. misto toho aby se to posouvalo o vterinu dal

ale tak ve vysledku je to asi jedno, dmg to da porad stejnou, jenom ve vice mensich hodnotach

#4 User is offline  
Sharmi 

  • Group: VIP
  • Posts: 1,150
  • Joined: 02-July 08

Posted 05 December 2011 - 01:33 PM

aha, tak to nic, testoval jsem to a moje domněnka se nepotvrdila, přesto jsem přišel na chybu...

použil jsem dvě zbraně od vendora, odebral jsem trinkety, takže weapon dmg jsem měl pořád stejnou
Deep wounds se počítá z MH
Wep dmg 1005-1020= průměr 1012,5
1012,5*0,48 = 486dmg, které se připíše po každém critu jako celková veliskost deep wounds

výpis combat logu
čas akce aura ticky
13:07:11 crit 486
13:07:12 tick 415 71
13:07:13 tick 344 71
13:07:13 crit 830
13:07:14 tick 711 119
13:07:15 tick 592 119
13:07:16 tick 473 119
13:07:17 tick 354 119
13:07:18 tick 235 119
13:07:19 tick 116 119
13:07:19 crit 602
13:07:19 crit 1088
13:07:20 tick 945 143
13:07:21 tick 802 143

Pokud počítám správně, tak z 486 dmge, by mělo jít 6 ticků, což znamená, že na jeden tick to vychází 81 dmge, tická však pouze 71. Z 830 by to mělo být 138,33, tická však pouze za 119. Z 1088 by měly být ticky o velikosti 181,33, tická to však pouze za 143.

Bylo to testované na lvl 60 dummy, ale armor ani defense nehraje v tomto případě žádnou roli.

#5 User is offline  
-TemP- 

  • Group: LoL moderátor
  • Posts: 2,061
  • Joined: 10-August 08

Posted 05 December 2011 - 08:34 PM

imho to nebere v potaz enrage efekty (+10% dmg) a dalsi podobna zverstva

#6 User is offline  
Sharmi 

  • Group: VIP
  • Posts: 1,150
  • Joined: 02-July 08

Posted 05 December 2011 - 09:29 PM

žádné nebyly...během testování nic neproclo (kromě bloodsurge), protože ani není co. Leda by to nebralo v potaz two handed specku, ale to je pasivní a permanentní talent.

#7 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 06 December 2011 - 12:58 AM

Třetí věta v tý tvý příručce:

Quote

Crits landed on the off hand use the off hand damage range, not the main hand damage range.


Jinak implementace deep wounds for dummies v jádře vypadá v zásadě takto:
APDPS = AP / 14;
WeaponDPS;
WeaponSpeed = SwingTimer / 1000;
damage = ((WeaponDPS + APDPS) * WeaponSpeed * 0,48);

s tím, že to ignoruje veškerý modifiery

#8 User is offline  
Sharmi 

  • Group: VIP
  • Posts: 1,150
  • Joined: 02-July 08

Posted 06 December 2011 - 08:56 AM

jaj, tak to jsem přehlíd...tak to se omlouvám za zbytečný report.

#9 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 06 December 2011 - 05:10 PM

Updating status to: Není bug
Updating severity to: 1 - Low


Page 1 of 1

1 User(s) are reading this issue
1 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist