Mystiq.org - forum: KIl jaeden - Sinister reflection -> NPC -> Bugreport

Jump to content

Report ID 7228 Title KIl jaeden - Sinister reflection
Product NPC Status Opraví nová revize (Severity 3 - Medium)

Page 1 of 1
  • Cannot start a new Issue
  • You cannot reply to this issue

Report ID #7228: KIl jaeden - Sinister reflection

#1 User is offline  
Tekacko 

  • Group: VIP
  • Posts: 330
  • Joined: 29-May 09

Posted 14 November 2011 - 07:40 PM

Tákže, KJ počas fightu spawnuje mobky zvané SInister reflection. Vždy sa spawnujú na nejakom človekovi. Má to fungovať tak, že pri spawne dostanú tie mobky krátky stun, aby bol čas pochytať ich. Momentálne to funguje tak, že ten stun nemajú, takže ten dotyčný, na kom sa spawnnú dostane IKčko. Spraví to viac krát cez fight a polka raidu na to vykape.

Takže poprosím o urgentnú opravu


Page 1 of 1  
  • Cannot start a new Issue
  • You cannot reply to this issue

Replies (1 - 16)

#2 User is offline  
PeHy_cz 

  • Group: VIP
  • Posts: 108
  • Joined: 25-January 09

Posted 14 November 2011 - 09:16 PM

Prosim o opravu

#3 User is offline  
Boss411_cz 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 120
  • Joined: 07-January 09

Posted 14 November 2011 - 09:22 PM

Pokud bych měl přiřadit důležitost tohoto problému do stupnice od 1/10 bylo by to číslo 18.
U sinisterů jste zdřejmě vypli "možnost jim dávat stuny" (o tom jestli to je blizz nebo neni nemám tušení) a tím pádem nemají tento úvodní stun při spawnutí.
Pokud bych byl hnidopich tak tu ještě připíši, že se maji "přeměnit" na toho na kom se spawli. Tím pádem padají dohady jaky ten sinister vůbec je. Chlapci z WoA tuší o čem mluvím.

GuM Centurie Tauruss

This post has been edited by Boss411_cz: 14 November 2011 - 11:28 PM


#4 User is offline  
Rippy 

  • Group: VIP
  • Posts: 462
  • Joined: 25-October 08

Posted 15 November 2011 - 10:26 AM

Tohle s tím stunem někdy fungovalo? Minimálně lonskej rok to určitě nejelo a záleželo na šikovnosti tanka, aby je pochytal.

#5 User is offline  
dage 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 95
  • Joined: 21-May 09

Posted 15 November 2011 - 12:07 PM

No áno donedávna to ešte fungovalo normálne tj. spawnli sa, asi 1-2 sec stáli na mieste a až potom začali niečo robiť. Ale od poslednej revízie (myslím, že to bolo niečo so skákačkou) sa to akosi pomrdalo :D

#6 User is offline  
Tekacko 

  • Group: VIP
  • Posts: 330
  • Joined: 29-May 09

Posted 15 November 2011 - 05:07 PM

Otestujem na DEV-e

#7 User is offline  
Boss411_cz 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 120
  • Joined: 07-January 09

Posted 15 November 2011 - 06:00 PM

Rippy tohle se šikovností nemá co dělat, pokud se objevili za nákým papírákem tak dostal IK a tank se mohl pos*at a nic stim nenadělal.

#8 User is offline  
Rippy 

  • Group: VIP
  • Posts: 462
  • Joined: 25-October 08

Posted 16 November 2011 - 01:15 AM

Boss411_cz, on 15 November 2011 - 07:00 PM, said:

Rippy tohle se šikovností nemá co dělat, pokud se objevili za nákým papírákem tak dostal IK a tank se mohl pos*at a nic stim nenadělal.

No me je to jasný, za nas to prave nefungovalo, takze jsem nevedel, jestli jste treba nemeli jen smulu.

#9 User is offline  
Woollin 

  • Group: VIP
  • Posts: 73
  • Joined: 08-June 09

Posted 17 November 2011 - 12:30 PM

Přikládám video z offi.

zaostřete na časy:
2:47 (na obrazovce vlevo se spawnou na roguně) jasně jde vidět, že mají mít stun, protože tam 3-4sec stojí na místě, pak až se rozeběhnou.
5:31 (spawnou se na tom warriorovi, který to natáčí) o5 jde jasně vidět, že mají mít stun...
poslední spawn nejde vidět.

U nás se momentálně věc má takhle: ten na koho se spawnou je aní nezpatří a už má instant kill..
Prosím o opravu,
díky

#10 User is offline  
Gaedr 

  • Group: VIP
  • Posts: 182
  • Joined: 08-November 09

Posted 18 November 2011 - 03:37 PM

potvrzuji, a jde hlavne o to ze ten tank ikdyz bude sebesikovnejsi tak ze zacatku vubec nejdou preagrovat,jde to povetsinou az ve chvili kdyz uz je ten na kom se spawnuli mrtvej

#11 User is offline  
Gaedr 

  • Group: VIP
  • Posts: 182
  • Joined: 08-November 09

Posted 19 November 2011 - 05:00 PM

vcera jsme zkouseli trochu eliminovat to umirani tech na kterych se zrodi tak, že feral druid připadně warec se štitem použije hromadny taunt hned po jejich spawnuti ale vždycky jich to několik vyrezistovalo

#12 User is offline  
Unli 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 214
  • Joined: 27-October 10

Posted 20 November 2011 - 05:03 PM

Ahojte, ako to je prosím Vás s tým stunovaním napríklad od pala, roguny atd....proste má to ísť na nich použiť alebo nie, já ako DB DEV tam nič iné nedokážem spraviť.

#13 User is offline  
Woollin 

  • Group: VIP
  • Posts: 73
  • Joined: 08-June 09

Posted 20 November 2011 - 05:11 PM

mají být imunní na stuny to jo, ale někdo si stim hrál a zrušil jim ten začateční stun který mají mít pri tom když se spawnou...

#14 User is offline  
Unli 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 214
  • Joined: 27-October 10

Posted 20 November 2011 - 05:15 PM

Ok, pracuje sa nato, aby po spawnu boli 3 sekundy proste nehybný.

#15 User is offline  
Woollin 

  • Group: VIP
  • Posts: 73
  • Joined: 08-June 09

Posted 20 November 2011 - 05:17 PM

Ano, super :D

#16 User is offline  
Unli 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 214
  • Joined: 27-October 10

Posted 20 November 2011 - 05:53 PM

Funguje nám to, ešte dnes po porade prebehne test.

#17 User is offline  
Unli 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 214
  • Joined: 27-October 10

Posted 20 November 2011 - 11:58 PM

Updating status to: Opraví nová revize
Updating severity to: 3 - Medium


Page 1 of 1
  • Cannot start a new Issue
  • You cannot reply to this issue

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist