Mystiq.org - forum: Heart Strike a Death Strike Damage -> DeathKnight -> Bugreport

Jump to content

Report ID 6980 Title Heart Strike a Death Strike Damage
Product DeathKnight Status Nové (Severity 0 - None Assigned)

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2

Report ID #6980: Heart Strike a Death Strike Damage

#1 User is offline  
Rippy 

  • Group: VIP
  • Posts: 462
  • Joined: 25-October 08

Posted 05 October 2011 - 05:14 PM

No je to už hrozně dlouho, co proběhl jakýsi "nerf" blood DK. Od té doby dává blood DK damage 2H zbraní menší než všechny ostatní classy OH. Podle Elitistjerks.com by v naxx gearu měl mít největší dps z DK (tohle beru s rezervou, ale o něčem to svědčí), tady na mystiqu blood DK předamaguje max healery. Testoval jsem na panákovi, kterej má 0 armoru. Můj základní damage 2h zbraně je 1930 -2294 (tank gear, ale je v podstatě jedno jakej gear, protože jde o princip). Udělal jsem pár výpočtů a vylezlo mi tohle:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heart Strike = spell, který dá 72% damage zbraně + X% damage z AP. Plus za každou disease na targetu se damage zvedá o dalších 10%. (nebudeme uvažovat 2. target do kterého dáva HS poloviční dmge)

{((Zakladní damage x 0,72) + 534) x(Blood Pressence x (2H specialization x (Bloody Strikes x (Bloody Vengeance x (Disease x (Might of Mograine- při critu)))))}
{((Zakladní damage x 0,72) + 534) x(1,15 x (1,04 x (1,45 x (1,09 x (1,2 x (2,45))))))}

Pro můj rozsah damage 1930 - 2294 by měl non-crit vypadat následovně:

Normal DAMAGE = 4363 - 4957
{((Zakladní damage x 0,72) + 534) x(1,15 x (1,04 x (1,45 x (1,09 x (1,2)))))}

Pro crit strike:

Crit DAMAGE = 10689 - 12144
{((Zakladní damage x 0,72) + 534) x(1,15 x (1,04 x (1,45 x (1,09 x (1,2 x (2,45))))))}

A výsledek:Zde!

Chápu, že těch =utokl bylo sakra málo, ale tohle je věc se kterou se tu potýkáme aspoň půl roku, takže screen je spíš úkázka.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Death Strike = dá 97-98% damage zbraně + X% damage z AP.

{((Zakladní damage x 0,97) + 374) x(Blood Pressence x (2H specialization x (Bloody Vengeance x (Imp. DS x (Glyph x (Might of Mograine- při critu)))))}
{((Zakladní damage x 0,97) + 374) x(1,15 x (1,04 x (1,09 x (1,3 x (1,25 x (2,45))))))}


Normal DAMAGE = 4757 - 5506

{((Zakladní damage x 0,97) + 374) x(1,15 x (1,04 x (1,09 x (1,3 x (1,25)))))}

Crit DAMAGE = 11654 - 13489

{((Zakladní damage x 0,97) + 374) x(1,15 x (1,04 x (1,09 x (1,3 x (1,25 x (2,45)))))}
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na ukázku, že to není z cesty, video z youtubu, kde týpek v ICC25 dává full nabufovanej Heart Striky přes 31k.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Upozorňuju, že to bylo na panákovi, co má 0 armoru. V dungu s 0 ignore armorem je redukce melee damage 40%. Death Strike jsem netestoval, ale ten je na tom uplně stejně!

Další věc, kterou jsem nezmínil je Hysteria (+20% damage) a talent Blood Gorged (+10% damage a +10% arpenu jestliže má DK pod 75%HP).

Pozn.: Blood Pressence +15% funkční, +20% damage při nahozechých dotkách - funkční. Chyba bude v mechanice spellu nikoliv v nefunkčních talentech.

Hothle mi vyhodí mystiqpedie při hledání Heart Striku, a jestli je to ten správný spell, tak je jasné, kde je chyba. http://wiki.mystiq.o...ca/?spell=55262


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
 

Replies (1 - 19)

#2 User is offline  
Rippy 

  • Group: VIP
  • Posts: 462
  • Joined: 25-October 08

Posted 11 October 2011 - 03:01 PM

ref

#3 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 22 October 2011 - 03:22 AM

U tohodle pozor: PCT buffy se nestackujou multiplikativně, ale aditivně, tzn. že když máš 20% a 30% bude to x*(1,2 + 1,3) nikoliv x*1,2*1,3. Takže by to chtělo od nějakýho testera prověřit jak to přesně počítá ten dmg a jak to má počítat.

#4 User is offline  
Rippy 

  • Group: VIP
  • Posts: 462
  • Joined: 25-October 08

Posted 22 October 2011 - 06:30 AM

To je možnmá pravda, ale každopátně je kravina, aby DK dával 2H 2x menší damage než ostatní classy s 2H. Další věc prot warrior je schopnej dávat abilitama OH k 9k damage a DK s 2H a v podstatě v DPS talentech za 5k ? Prostě tohle je největší úlet. Podle mě i spravně všechny ty talenty a ostatní nesmysly fungují spravně jen je špatně nastavenej základ spellu. Protože jak sem psal na mystiqpedii je uplně jinej spell než by to měl být.

Navíc pokud se to teda sčítá nikoliv násobí, tak i to co si dal Krypťas za přílad je kravina. Protože x.(1,2+1,3) = x.2,5, oproti tomu x.(1,2x1,3)= x.1,56. Nebo si to myslel tak, že výsledek u sčítání bude x.1,50 ?

#5 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 22 October 2011 - 03:38 PM

Já to myslel jako 1 + (0,2 + 0,3) :D.

Ty čísla co si viděl na http://wiki.mystiq.o...ca/?spell=55262 jsou mimojiné i data vytáhlý z DBC souborů od blizzardu.

Podle mě je problém v tom, že se to špatně mezi sebou pronásobuje/sčítá...

#6 User is offline  
Nerris 

  • Daemonica CT - Death Knight
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 792
  • Joined: 10-August 08

Posted 27 February 2012 - 10:58 AM

Updating severity to: 4 - High

#7 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 28 February 2012 - 12:27 AM

bump

#8 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 28 February 2012 - 10:24 AM

Rippy, on 05 October 2011 - 05:14 PM, said:

talent Blood Gorged (+10% damage a +10% arpenu jestliže má DK pod 75%HP)

Ahoj.

Musím tě trošku opravit...
Méně než 75% HP musí mít DK jen na ten +10% DMG bonus.

Co se týče ignorace armoru, tvé vyjádření "+10% arpenu" není taky docela přesné...
Je to ignorace 10% nepřátelského armoru. Pokud by to bylo +10% arpenu, znamenalo by to, že pokud bys měl 200 ArP (např. redukce 15% armoru), stalo by se z ní 220 a to by bylo třeba 17%.
Ve skutečnosti to ale má být tak, že se tyhle hodnoty napevno sčítají, tedy 15% z ArPenu + 10% z talentu, celková ignorace armoru 25%...
Zda to tak opravdu funguje, ví snad jen bůh...

Nicméně teď zjišťuju, že mi v Blood talentech ukazuje Character Info při najetí kurzorem na Weapon DMG nějaký koeficient *1,25, potažmo *1,10 bez Blood Presence.. Takže mi připadá, že talent Blood Gorged přidává celkovej DMG permanentně...


Co se týče tvých výpočtů...
Jednak mi nesedí to, co počítáš. Heart Strike totiž v základu dává 50% DMGe, nikoli 72%. To totiž dává až po použití talentu Bloody Strikes (0.5 * 1,45 = 0,725).. Totéž se týká i připočítání toho bonusu, místo 534 by se tam mělo počítat s číslem (534 / 1,45 = 368), popřípadě by se mělo z výpočtu vynechat těch 1,45 za talent Bloody Strike, což je poté aspoň snažší...


Takže by výpočet pro Heart Strike v závěru měl vypadat asi takto:
((Weapon DMG*0,72)+534)*(1,15*1,04*1,09*1,2) (non-crit)
(((Weapon DMG*0,72)+534)*(1,15*1,04*1,09*1,2))*2,45 (crit)
Podle rozsahu tebou uvedeného Weapon DMGe by to vycházelo na 3009~3419 (non-crit) a 7372~8377 (crit)...

Já mám rozsah DMGe 2071~2434 (s vyplou Blood Presencí), což podle vzorce vychází na 3168~3576 bez critu.. Recount mi sice vypsal nejmenší hit za 3118, ale to už je dáno tím, že se mi chvíli stackoval talent Bloody Vengeance. A i kdyby ne, ten rozdíl je minimální.
Problém by ale mohl být i critů, pro který by měly vycházet hodnoty 7761~8763, což už by bylo reálnější, ale stejně mi to trošku nevychází.. Recount mi totiž ukazuje hodnoty 7516~7938. Navíc výpočet neuvažuje s procem Rune of Fallen Crusader, takže je dost divné, že jsem se k hodnotě 8700 ani nepřiblížil...

Nicméně si myslím, že ten DMG Heart Striku je již víceméně správný. To, že někde zmiňovali, že v Naxx EQ je Blood TOP DPS, mohla být pravda s talent buildem pro patch 3.0.9, nikoli pro 3.3.5...

Snad se s ICC EQ dočkáme opět prvních příček =o)


S pozdravem Ladis.

#9 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 28 February 2012 - 10:36 AM

Co se týče Death Striku, opět stejná chyba jako u Heart Striku...

Nesmíš počítat s talentem Improved Death Strike nebo počítat s tím, že DS dává bez talentů pouze 75% DMGe, nikoli 97% (pro nevěřící 0,75*1,3=0,975)

Vzorec pro Death Strike je tedy následovný:
((Zakladní damage * 0,97) + 374) * (1,15 * 1,04 * 1,09 * 1,25) (non-crit)
(((Zakladní damage * 0,97) + 374) * (1,15 * 1,04 * 1,09 * 1,25) * 2,45) (crit)

Což by vycházelo na 3660~4235 (non-crit) a 8967~10376 (crit)


Nicméně, odkud jsi vzal základní hodnoty pro Weapon DMG? Z toho zeleného čísla přímo v Character Infu, nebo z toho bílého, když na to zelené ukážeš?

#10 User is offline  
Rippy 

  • Group: VIP
  • Posts: 462
  • Joined: 25-October 08

Posted 28 February 2012 - 11:23 AM

Souhlasím s tvými opravami, ještě co je špatně je cela formule. Jak psal Maci, je nutná formuli upravit additivne nikoliv multiplikativne jako je to ted.

Weapon damage je z char infa bez blood pressence.

V podstatě, i když se nic neopraví (pokud je co) svět se nezboří. Jen mi přijde trochu divné dávat (za tanka) s hysteriií crity max za 5,5k, když přijde zelenej prot war s paladinem a nasypou tam 12k.

#11 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 28 February 2012 - 12:15 PM

To nemůžeš srovnávat...
Prot Pala i Warr mají Threat závislej na tom, kolik dají DMGe.. A většina se jim odvíjí od Block Value, ale to už nerfnul patch 3.2 a následně i 3.3.2, kdy se ten bonus DMG abilit omezil tuším jen na 2760BV...
Navíc, BV se za tyhle classy jede spíš během expení a pak na HCčka, v raidech postrádá efektivitu a přechází se tak na Parry/Dodge a Staminu...
TPS se jim pohybuje maximálně na nějakých 12k.

Viz Shield Slam

Quote

Patch 3.3.2 (2010-01-02): The damage scaling from block value for this ability now diminishes faster and diminishes starting at a lower block value. The difference should be negligible for players in high-end tanking armor. In addition, the threat caused by Shield Slam has been increased by 30%.
Patch 3.2.0 (2009-08-04): The benefit from additional block value this ability gains is now subject to diminishing returns. Diminishing returns occur once block value exceeds 30 times the player's level and caps the maximum damage benefit from shield block value at 34.5 times the player's level.


Naproti tomu DKčko v tanku dává dost low DMG v jakémkoli buildu (když nepočítám AoE plošnění za Unholy), ale vytočí třeba 18k TPS na Patchwerkovi...


EDIT: Pokud si třeba vzpomeneš na Protadina na TBC, točil tam DMG nula nula nic, ale threatoval neuvěřitelně dobře.. DKčko je na tom vpodstatě podobně...

#12 User is offline  
Rippy 

  • Group: VIP
  • Posts: 462
  • Joined: 25-October 08

Posted 28 February 2012 - 12:23 PM

To ano, ale v podstate Blood DK (tank) má jen pár talentů jinak než je Blood DPS build + 2H weapon a stejne je ten damage mizernej nebo spíš úplně směšnej.

#13 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 28 February 2012 - 02:28 PM

Tak aby jste se zbytečně nadále nevydávali po špatné cestě a nespamovali tu blbosti, protože těch nesmyslů už tu bylo vážně dost. Tak Vám ty výpočty trochu poupravim a vypíšu jak se to přesně počítá v jádře, proto ty hodnoty nejsou vyjádřeny v procentech, ale dělí se 100 neb tydle hodnoty jsou uloženy v DBC, viz. value na mystiq wiki.

Heart Strike
heart_strike_damage = (<min_damage; max_damage> + (AP/14*3.3) + 746) * (0.5 * (1 + (45 [Bloody Strikes])/100)) * (1 + (3 [Bloody Vengeance] + 4 [Two-Handed Weapon Specialization] + 15 [Blood Presence])/100) * (1 + (diseases * 0.1))

Pokuď se jedná o krit, tak x2. S Might of Mograine x2.45.

Takže kdyžtak můžete teoretizovat na timdle výpočtem. Na základě tohodletoho a mystiq wiki už můžete při troše zamyšlení-se dát dohromady i Blood Strike.

Když se na to podíváte, tak jediná sporná část je tato (<min_damage; max_damage> + (AP/14*3.3) + 746) * (0.5 * (1 + (45 [Bloody Strikes])/100)). Teoreticky přichází v uváhu to vyjádřit ještě jako: (<min_damage; max_damage> + (AP/14*3.3)) * (0.5 * (1 + (45 [Bloody Strikes])/100)) + 746, čimž by damage narostl o 0.28 * 746 * multipliers. Na druhou stranu berte v úvahu, že by to ovlivnilo všechny útoky, které mají šablonu % weapon_damage + konstanta.

K těm Shield Slamům atp., tak SBV Cap byl nastaven kvůli tzv. Triku (viz. Carther - warrior s Trikem, Špejbl a Hurvínek, a mnozí jiní), tj. nastackování SBV a mrd! Kompenzace pro PvE přišla v podobě zvýšeného threat koeficientu, takže výsledný threat se zas tak nehnul, pouze se redukovala damage. Občas na nějakou podobnou poznámku narazím, tak ten threat poupravím. Jinak většinou tydle věci nastavený nejsou.

----

Edit nebo spíš tahle verze (tamto sem napsal blbost):
(<min_damage; max_damage> + (AP/14*3.3)) * 0.5 + 746) * (1 + (45 [Bloody Strikes])/100)

Protože ostatní stejně fungující stávající talenty by pak neovlivňovaly konstantní bonusy, což logicky musí. U Heart Striku atd. se to bude ověřovat opravdu blbě, ale stejně funguje např. i Ambush, u toho by šlo najít konkrétnější info. Tam by to pak znamenalo, že Roguna přijde rámcově až o 2k damage u kritovanýho ambushe.

#14 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 28 February 2012 - 03:39 PM

Buď jsem ty výpočty nepochopil a nebo jsi je sem napsal nějak špatně, protože...

(<min_damage; max_damage> + (AP/14*3,3) + 746) * (0.5 * (1 + (45 [Bloody Strikes])/100))) * (1 + (3 [Bloody Vengeance] + 4 [Two-Handed Weapon Specialization] + 15 [Blood Presence])/100) * (1 + (diseases * 0.1))=heart_strike_damage
(554 + (4236/14*3,3) + 746) * (0,5 * (1 + (45/100)) * (1 + (3*3 + 4 + 15)/100) * (1 + (2 * 0,1))=2559
(831 + (4236/14*3,3) + 746) * (0,5 * (1 + (45/100)) * (1 + (3*3 + 4 + 15)/100) * (1 + (2 * 0,1))=2868
---
((554 + (4236/14*3,3) + 746) * (0,5 * (1 + (45/100)) * (1 + (3*3 + 4 + 15)/100) * (1 + (2 * 0,1)))*2,45=6271
((831 + (4236/14*3,3) + 746) * (0,5 * (1 + (45/100)) * (1 + (3*3 + 4 + 15)/100) * (1 + (2 * 0,1)))*2,45=7026
---
(<min_damage; max_damage> + (AP/14*3,3)) * 0,5 + 746) * (1 + (45 [Bloody Strikes])/100)
((554 + (4236/14*3,3)) * 0,5 + 746) * (1 + (45/100))=2207
((831 + (4236/14*3,3)) * 0,5 + 746) * (1 + (45/100))=2408
---
Podle těch vzorečků vychází pro non-crit (a jistě i pro crit) hrozně veliké cifry... Bral jsem DMG přímo z tooltipu zbraně...


Tak po opravě těch vzorců to asi sedí, vzhledem k tomu, že tam tedy nejsou započítány bonusy z Runy ani z toho talentu Blood Gorged...

#15 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 28 February 2012 - 04:09 PM

(AP*14/3.3) + 746)

má být:

(AP/14*3.3) + 746)

#16 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 28 February 2012 - 04:12 PM

Aha, to jsem zase dobře failnul.. Jo, teď už by to mohlo sedět...
Díky

#17 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 28 February 2012 - 04:14 PM

Ladis, on 28 February 2012 - 04:12 PM, said:

Aha, to jsem zase dobře failnul.. Jo, teď už by to mohlo sedět...
Díky

Ani n, já to po sobě opravil, jsem se upsal. Vždycky každej příspěvek edituju na několikrát, takže musíš často chvíli počkat, než ze sebe vyplodim finální verzi :).

#18 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 28 February 2012 - 04:33 PM

Aha, no mně se zdálo, že jsem ty vzorce kopíroval a ne opisoval =o)

Myslím, že tenhle topic by se mohl uzavřít, jestli se to tak má tedy oficiálně počítat, tak je všechno OK.

#19 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 28 February 2012 - 05:07 PM

No šak když si ten muj příspěvek přečteš celej, tak tam sice je zmíněn výpočet, ale zároveň se i zmiňuji o tom, kde by mohla být chyba. Podle toho jak se do toho započítává ten konstantní přírůstek. Podobnejch spellů je hafo, ale potřebuju pro to podklady, jak tj. počítáno na offi.

Znamenalo by to docela zásadní zásah do damage některejch melee spellů, především takovejch, které mají velký konstantní bonus a velkou odchylku weapon pct bonusu od 100%, tj. Heart Strike, Ambush, Backstab...

Takovej Ambush tu konstantu má něco nad 300 a jak se násobí i s talentama nějakejma 300%, tak se z ní stává něco kolem 900-1000. Navíc to ovlivňujou ještě pct modifiery a ta abilitka i většinou kritne, takže výslednej damage čistýho kritu ambushe by byl třeba i o 2500 nižší. To redukováno resilkou, armorem, talentama, abilitama ... opět odhadem, papíráci by dostávali cca o 1500-2000 míň.

#20 User is offline  
Greon 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 37
  • Joined: 21-July 10

Posted 28 February 2012 - 05:28 PM

By Maci: Znamenalo by to docela zásadní zásah do damage některejch melee spellů, především takovejch, které mají velký konstantní bonus a velkou odchylku weapon pct bonusu od 100%

To tu ale mluvíš o všech DK meele abilitách!!!!
Krom teda Plague strike ten má zanedbatelnej bonus, ale zbytek má konstatní bonus kolem 800-900 jestli se nepletu a to není zanedbatelný číslo! (sice weapon dmg berou kolem 70-90 procent, ale udával jsi tam tam heart strike který nemá nad 100 pro weapon dmg)


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2

Fast Reply

  

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist