Mystiq.org - forum: Procování poisonu -> Rogue -> Bugreport

Jump to content

Report ID 6790 Title Procování poisonu
Product Rogue Status Není bug (Severity 1 - Low)

Page 1 of 1

Report ID #6790: Procování poisonu

#1 User is offline  
Wiranri 

  • Group: WW Moderátor
  • Posts: 766
  • Joined: 13-October 09

Posted 05 September 2011 - 08:10 PM

Po 14 dnech, kdy jsem nehrá WoW jsem se dostal zase zpět do hry, ale co na prvním raidu (Naxx 25) nezjistím ...

Moje dps kleslo v rozmezí 800-1400dps ... po prozkoumání recountu z doby před 14 dny (před nahráním noveho jádra jak mi bylo řečeno) jsem měl v recountu psáno 35% celkového dmge v celém, opakuji celém Naxxu 25 bylo čistě Instant Poison.

Nyní mám z celkového dmge pouze 27% z Instant Poisonu ... rotace a gear je stejny.

Takže změnilo nové jádro systém procování poisonu špatně, nebo si mám zvykat na nové správně nízke dps?


Page 1 of 1  

Replies (1 - 15)

#2 User is offline  
sakim 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 641
  • Joined: 24-July 08

Posted 11 September 2011 - 09:58 AM

Taky sem to nedávno říkal, že mi příde .. že to procuje na hovno .. :)

#3 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 11 September 2011 - 01:56 PM

sakim, on 11 September 2011 - 10:58 AM, said:

Taky sem to nedávno říkal, že mi příde .. že to procuje na hovno .. :)

To je klidně možný, ale ten Improved Poisons jak si nahlašoval funguje v pohodě.

#4 User is offline  
Wiranri 

  • Group: WW Moderátor
  • Posts: 766
  • Joined: 13-October 09

Posted 11 September 2011 - 03:57 PM

No já jediný, co bych dokázal teď otestovat je současný stav ... vůbec nevim jaké byly procentuelní šance na starém jádře.

Takže pokud dobře fungují talenty, tak jediná možná chyba může být přímo u poisonu, kde by byl špatně nastavený proc.

#5 User is offline  
knedlosak 

  • Daemonica Tester
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 686
  • Joined: 02-July 08

Posted 11 September 2011 - 04:54 PM

Je jedno jak to fungovalo na starym jadře, musis vyzkoušet samotny procovani poisonu a pak i s talentem. + vědět jak to má fungovat.

#6 User is offline  
sakim 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 641
  • Joined: 24-July 08

Posted 13 September 2011 - 09:58 PM

Dělal sem menší test .. ale opravdu jen tak na oko .. cca na 150-200 k dmg do panáka ...
Sub talenty x assa talenty

Assa talenty ( imrpoved poison 5/5 )
Jako zbraně sem měl 2x 1.4 dagger .. do panáak sem bouchnul 261 z toho 57 x procnul deadly poison. tzn > 30,4 %. Miss sem měl 5 % .. což je nepatrná změna.

Sub talenty ( bez talentů )
Zbraně 2x.1.4 dagger .. do panáka sem namlaátil 150 k ... celkově sem bouchnul 187 z toho 44 procnul deadly pouison tzn > 30,3 % šance na proc.Miss sem měl dokonce 11 %.

Assa - 30,4
Sub - 30,3

Dodatek : Testováno i na AT .. a vychází mi cca stejné čísla 30 % ... Tak to nechápu ... :) ... jak je možné, že na obou serverech mám s talentama i bez talentů stejnou % ?

This post has been edited by sakim: 13 September 2011 - 10:22 PM


#7 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 14 September 2011 - 07:50 AM

jaky talenty ti maj to % zvetsit?... kdyz jsme ted resili stackova buffu, zjistili jsme, ze Master Poisoner nefunguje - jestli to nema vliv :-)

#8 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 14 September 2011 - 08:42 AM

cezeta, on 14 September 2011 - 08:50 AM, said:

jaky talenty ti maj to % zvetsit?... kdyz jsme ted resili stackova buffu, zjistili jsme, ze Master Poisoner nefunguje - jestli to nema vliv :-)

tj zase neco jinyho a ten nesel nikdy .) - resp. ta crit cast

jinak doufam, ze to testujes tak, ze si delas carky, protoze pocet procu ti zadnej recount nezmeri, stejne todle je teda vec, ktera temer tutove funguje spravne, protoze samotny data jak to ma procovat jsou brany z blizz dbc

#9 User is offline  
sakim 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 641
  • Joined: 24-July 08

Posted 14 September 2011 - 09:05 AM

Maci, on 14 September 2011 - 10:42 AM, said:

tj zase neco jinyho a ten nesel nikdy .) - resp. ta crit cast

jinak doufam, ze to testujes tak, ze si delas carky, protoze pocet procu ti zadnej recount nezmeri, stejne todle je teda vec, ktera temer tutove funguje spravne, protoze samotny data jak to ma procovat jsou brany z blizz dbc

No pomocí recountu ... :) .. No to je fuk ... proc % je stejný jak na AT .. tak to bude v pohodě asi ...:)

#10 User is offline  
Wiranri 

  • Group: WW Moderátor
  • Posts: 766
  • Joined: 13-October 09

Posted 14 September 2011 - 04:41 PM

sakim, on 13 September 2011 - 09:58 PM, said:

Assa (s talenty) - 30,4
Sub (bez talentu) - 30,3



Takže nefuguje Improved poisons? ... to by docela dost vysvětlovalo.

#11 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 14 September 2011 - 05:03 PM

uz jsem jednou psal ze tj blbost, kdo vi jak to meri .)

navic todle bylo z AT

#12 User is offline  
Wiranri 

  • Group: WW Moderátor
  • Posts: 766
  • Joined: 13-October 09

Posted 14 September 2011 - 05:46 PM

Ehm, jak může bejt naměřenej stejnej proc bez talentu a s talentem co ho zvedá o 20%?

To nemá logiku ne? ... pokud sou měření Halladitky přesné.

#13 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 14 September 2011 - 07:05 PM

Wiranri, on 14 September 2011 - 06:46 PM, said:

Ehm, jak může bejt naměřenej stejnej proc bez talentu a s talentem co ho zvedá o 20%?

To nemá logiku ne? ... pokud sou měření Halladitky přesné.

Protoze jste me dokopali k tomu si to otestovat a ja mam pravdu :).

Jeste me napada, ze samotny procovani instant poisonu nemusi bejt normalizovany, protoze tj zalezitost az pozdejsiho patche.

#14 User is offline  
Adrian 

  • Group: VIP
  • Posts: 354
  • Joined: 02-July 08

Posted 17 September 2011 - 01:14 PM

Jsem testil tu normalizaci instantu s 5/5 improved poisons a prakticky to vychází.

Sinister Revenge - 1.8 speed bez buffů

Sinister Revenge - 1.8 speed s WF totemem a BL (zkoušel jsem,jestli to nepočítá do vzorce rychlost zbraně až po buffech - nepočítá)

Webbed Death - 1.4

#15 User is offline  
Wiranri 

  • Group: WW Moderátor
  • Posts: 766
  • Joined: 13-October 09

Posted 17 September 2011 - 05:00 PM

Improved Poisons Passive

Increases the chance to apply Deadly Poison to your target by 20% and the frequency of applying Instant Poison to your target by 50%.


... chápu to špatně, když by to mělo k normálnímu procu Insta poisonu přidávát 50%? (nebo 50% z šance na proc poisonu?)

Edit: ... tak jsem si našel proc z 3.1.0 který se asi moc neměnil ... zbran 1.8 - 25.71% bez talentu, 38.57% s talentem

a +- to vychází ...

Takže asi všechno ok a neni to bug --- lock.

This post has been edited by Wiranri: 17 September 2011 - 05:03 PM


#16 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 18 September 2011 - 04:08 PM

Updating status to: Není bug
Updating severity to: 1 - Low

diky za test - mmchd to, ze Kryptikk je roguna, neznamena, ze by nekdo nemohl bejt Class Tester - zazadej si, jestli chces... usetris za retalenty atd


Page 1 of 1

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist