Ako clovek sa pytam preco je otvorene BG Strand of the Antients ?
ked v tomto BG skoro nic NEFUNGUJE
Ako clovek sem napisem bugy ktore som si tam vsimol takze:
1. uz na samom starte sa hraci neobjavuju na lodiach ale nad nimi a polovica ludi potom spadne do vody. Pri padani zvysky to nahodi nieco ako padak vo WG a vy letite az do vody. Poviem vam zo startu preplavat az na plaz nie je ziadna sranda :P
2. katapulty - ich ovladanie je sice realnejsie ale bohuzial nefunguju ich abilitky ako by mali. Vysvetlim:
- na hracov abilitky funguju spravne ale bohuzial nefunguju spravne na brany. Brany nejdu nicit abilitkou c.1 iba s pomocou dvojky, cize musite stat blizko brany a protivnikove dela vas hned roztrielaju :D + ablitika c.2 ma dlhsi cooldown ako abil.c.1 co je spravne ale brany sa potom tahsie a dlshie rozbijaju
3. Neaktualizuje sa mapa - brany su sice znicene no na mape su zobrazene ako neposkodene
4. Combat - combat sa nezrusi pokial celkom neznicite katapul alebo kanon na ktory ste zautocili
5. achievements - kapitola sama o sebe :)
Report ID | 6761 | Title | SOTA |
Product | Strand of the Antients | Status | Opravené (Severity 4 - High) |
Page 1 of 1
Report ID #6761: SOTA
Page 1 of 1
Replies (1 - 8)
#4 Geena
Posted 01 September 2011 - 08:53 PM
ad 1. Většinou se postava objeví na stěžni nebo na té síti a stačí pomalou chůzí sejít a je bezpečně na lodi
ad 2. Katapulty samy o sobě fungují dobře, jen ty brány jsou trochu divný. Lze je zničit i abilitou č. 1, ale člověk musí vědět, kam mířit.
ad 3 - 5. souhlas
6. Děla mají mít podle popisu ability dostřel 70yd - na max. vzdálenost to však nedává DMG - odhadem až od nějakých 50-60yd.
ad 2. Katapulty samy o sobě fungují dobře, jen ty brány jsou trochu divný. Lze je zničit i abilitou č. 1, ale člověk musí vědět, kam mířit.
ad 3 - 5. souhlas
6. Děla mají mít podle popisu ability dostřel 70yd - na max. vzdálenost to však nedává DMG - odhadem až od nějakých 50-60yd.
#5 Jamik
Posted 16 September 2011 - 04:20 PM
Quote
hraci neobjavuju na lodiach ale nad nimi a polovica ludi potom spadne do vody
- tady je podle me problem s loadovanim lode, pokud bychom vas nechali objevit se na palube, je podle meho mozne, ze se nestihne naloadovat lod a propadnete se rovnou do vody, neco takoveho jsem cetl ve zdrojaku
edit: dneska jsem tam byl, portuje to spravne..
#6 vojta
Posted 16 October 2011 - 04:20 AM
kokosajs, on 01 September 2011 - 04:06 PM, said:
1. uz na samom starte sa hraci neobjavuju na lodiach ale nad nimi a polovica ludi potom spadne do vody. Pri padani zvysky to nahodi nieco ako padak vo WG a vy letite az do vody. Poviem vam zo startu preplavat az na plaz nie je ziadna sranda :D
Tohle už teda funguje?
kokosajs, on 01 September 2011 - 04:06 PM, said:
2. katapulty - ich ovladanie je sice realnejsie ale bohuzial nefunguju ich abilitky ako by mali. Vysvetlim:
- na hracov abilitky funguju spravne ale bohuzial nefunguju spravne na brany. Brany nejdu nicit abilitkou c.1 iba s pomocou dvojky, cize musite stat blizko brany a protivnikove dela vas hned roztrielaju :) + ablitika c.2 ma dlhsi cooldown ako abil.c.1 co je spravne ale brany sa potom tahsie a dlshie rozbijaju
- na hracov abilitky funguju spravne ale bohuzial nefunguju spravne na brany. Brany nejdu nicit abilitkou c.1 iba s pomocou dvojky, cize musite stat blizko brany a protivnikove dela vas hned roztrielaju :) + ablitika c.2 ma dlhsi cooldown ako abil.c.1 co je spravne ale brany sa potom tahsie a dlshie rozbijaju
Tohle už se taky zdá opravené, může to někdo potvrdit?
kokosajs, on 01 September 2011 - 04:06 PM, said:
3. Neaktualizuje sa mapa - brany su sice znicene no na mape su zobrazene ako neposkodene
Mně aktualizace mapy funguje, takže prosím potvrdit... díky.
kokosajs, on 01 September 2011 - 04:06 PM, said:
4. Combat - combat sa nezrusi pokial celkom neznicite katapul alebo kanon na ktory ste zautocili
Combat opraví nová revize.
kokosajs, on 01 September 2011 - 04:06 PM, said:
5. achievements - kapitola sama o sebe :)
Někdy v budoucnu až se vychytají ostatní bugy v SotA.
Page 1 of 1
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.