Co jsem tak vytestoval na panakovi, tak za warriora dostavam zhruba polovinu rage z white attacku, nez bych mel.
Rage se pocita podle nasledujici formule:
Rage = ( 15*D / 4*C ) + ( F*S / 2 ) ale ne vic nez ( 15*D / C )
D = damage
C = conversion value (viz niz)
F = hit factor (viz niz)
S = weapon speed
Conversion value table:
10- 37.4
20- 72.4
30- 109.3
40- 147.9
50- 188.3
60- 230.6
65- 252.4
70- 274.7
80- 453.3
Hit factor table:
Main Hand - Normal Hit = 3.5
Main Hand - Critical Hit = 7.0
Off Hand - Normal Hit = 1.75
Off Hand - Critical Hit = 3.5
Pri testu jsem pouzival 2h se speed 3,6 a hity 800 davaly 6 rage (podle formule jsem ocekaval 12-13 a crity 1600 davaly 12 rage (vzorec rika 25-26).
Tedy:
hit za 800 = 15*800 / 4*453,3 + 3,5*3,6 / 2 = 12000/1813,2 + 6,3 = 12,9
crit za 1600 = 15*1600 / 4*453,3 + 7*3,6 / 2 = 24000/1813,2 + 12,6 = 25,8
Tohle se spatne podklada nejakymi screeny, nejlepsi je udelat si vypocet v excelu a dosazovat dmg do pole podle hitu ve hre.
Za arms warra je prisun rage kriticky, protoze se v pohybuje v cca 3s intervalu a byt 3s na suchu boli.
Dalsi info: wowwiki
Report ID | 6365 | Title | Rage Generation |
Product | Warrior | Status | Není bug (Severity 1 - Low) |
Page 1 of 1
Report ID #6365: Rage Generation
Page 1 of 1
Replies (1 - 12)
#5 Maci
Posted 09 July 2011 - 03:54 PM
Updating status to: Převzaté
Updating severity to: 1 - Low
Vecer na to juknu, ted zase musim bezet.
Ale co tak checkuju ten vypocet, tak Conversion Value sedi a ta cast ( 15*D / 4*C ) taky.
A i ta druha cast sedi. Jeste si ty presny hodnoty vytahnu do konsole, ale na prvni pohled podle toho co je v jadre sedi presne.
Presnej vypocet pro to Conversion Value na lvlu vyssim jak 70 je :
rageconversion = ((0.0091107836f * getLevel() * getLevel()) + 3.225598133f * getLevel()) + 4.2652911f + 13.27f * (getLevel() - 70)
Updating severity to: 1 - Low
Vecer na to juknu, ted zase musim bezet.
Ale co tak checkuju ten vypocet, tak Conversion Value sedi a ta cast ( 15*D / 4*C ) taky.
A i ta druha cast sedi. Jeste si ty presny hodnoty vytahnu do konsole, ale na prvni pohled podle toho co je v jadre sedi presne.
Presnej vypocet pro to Conversion Value na lvlu vyssim jak 70 je :
rageconversion = ((0.0091107836f * getLevel() * getLevel()) + 3.225598133f * getLevel()) + 4.2652911f + 13.27f * (getLevel() - 70)
#12 Tyger
Posted 12 July 2011 - 07:29 PM
Warr momentálně nemůže testovat dmg ani nic spojeného s rage na panácích už od spuštění wotlk tam funguje špatně přepočet rage takže když chceš něco za warra tak si zkus dát duel s healerem nebo bež zabíjet toho moba co má 700k a je v zul draku, tam uvidíš že rage funguje správně.
Page 1 of 1
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.