Mystiq.org - forum: Sanctuary / Kings -> Paladin -> Bugreport

Jump to content

Report ID 6363 Title Sanctuary / Kings
Product Paladin Status Nebude se opravovat (Severity 1 - Low)

Page 1 of 1

Report ID #6363: Sanctuary / Kings

#1 User is offline  
Chooze 

  • Daemonica CT - Hunter
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 3,604
  • Joined: 02-July 08

Posted 06 July 2011 - 07:17 PM

Tyhle blessingy by se neměly sčítat.

(Greater) Blessing of Sanctuary - http://wiki.mystiq.o...ca/?spell=20911, http://wiki.mystiq.o...ca/?spell=25899
(Greater) Blessing of Kings - http://wiki.mystiq.o...ca/?spell=20217, http://wiki.mystiq.o...ca/?spell=25898

Má to fungovat tak že hráč může mít oba buffy ale 10% na staty dostavá pouze z jednoho.
Hráč by měl dostat pouze:
10% síly
10% stamky
10% agility
10% intelektu
3% redukce dmge
2% many když dá block / parry / dodge

Těďka to funguje tak že se bonusy sčítaj, tj že dostanu 20% stamky a 20% síly pokud mám oba buffy.

Důkaz místo slibů: This blessing now also increases stamina by 10%. This effect is not cumulative with [Blessing of Kings].
http://www.wowwiki.c...ng_of_Sanctuary


Page 1 of 1  

Replies (1 - 5)

#2 User is offline  
maccabi 

  • Group: VIP
  • Posts: 77
  • Joined: 03-November 08

Posted 06 July 2011 - 09:37 PM

Stacking

Other stat multiplier buffs do not stack: [Blessing of Sanctuary] (only the 10% increased Stamina), [Greater Blessing of Sanctuary], and [Drums of Forgotten Kings].

Flat increases of stats do stack, such as [Power Word: Fortitude], [Arcane Brilliance], and [Gift of the Wild].

#3 User is offline  
Chooze 

  • Daemonica CT - Hunter
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 3,604
  • Joined: 02-July 08

Posted 06 July 2011 - 09:56 PM

Svym příspěvkem říkáš to samé co ja? Kdyžtak aspon odkaz odkud to je.

#4 User is offline  
Goldar 

  • Group: VIP
  • Posts: 140
  • Joined: 17-July 08

Posted 07 July 2011 - 12:09 AM

Asi to tak bude. Rozchodil jsem RAWR, ultimatni programek na sestavovani cely postavy, gearu, talentu, buffu....
Jde tam nastavit snad absolutne vse na co si clovek vzpomene od gearu pocinaje, pres talenty, buffy, delku combatu, typ targetu (humanoid..undead...other a pod.), cas combatu pod 35% 25% HP bosse, i takovy detaily jako efektivni cas concentrace pri boji. Bere to v potaz i set bonusy, enchanty a trinkety (jejich proc a proc rate).
Vysledne ukazuje kolik by mel mit clovek napr DPS.

Ted k jadru veci:
Mezi buffy jsou prave i King a BoS. Oba buffy maji dve volby. Prvni je +10% sila a +10% stam.
Druha volba je u kinga +10% intel,agi.
Druha volba u BoS je +2% mana per block... a -3% dmg taken.
Kdyz zaskrtnu napriklad 1 radek u BoS tak se pricte onech +10% sila a stam a u kinga automaticky zesedne tato volba (nejde navolit). U kinga jde pak navolit pouze druha moznost a to +10% intel a agi.
Stejne tak ale opacne se chova King. Pri zaskrtnuti 1 moznosti kinga mizi u BoS volba +10% stam a sila a zustane volitalna jen +2% mana per block a -3% dmg taken. Zalezi uz na clovek jestli si voli raid buffy a simuluje raid combat nebo jestli si naklika pouze self buff a typem targetu simuluje combat dummy target lvl 83.

Tim chci rict ze i tohle je zdroj ktery rika jak se to "stackuje".
Program je to na posledni verzi Wotlku a je vyvyjeny uz od dob TBC pres cely wotlk, takze to nebude zadna amaterina a pocital bych s vychytanim chyb.

Offtopic:
Pri simulaci dummy targetu lvl 83 typ other (nepricitaji se jiste bonusy jako u undead), 100% shodneho gearu a profesi a enchantu i gemu, talentu 11/5/55 a glyphu ( Go SoV, Go Con, Go Jud, mGo Und), delce combatu 9 minut (pocita to i s aktivaci kridel na CD), nastavenim rotace abilit (HoW, Judg, CS, DS, Concen, Exo)- HoW to nebere v potaz diky: below 20%HP time 0% =shozenim polozky delky combatu pod 20% HP targetu na nulu.
Dale sem navolil efektivni cas concentrace na 60%, Typ sealu SoCorr, Buff polozky: BoM (550AP) a impr BoM (137AP), Swift retri+3% haste, Sanctifield retribution +3% dmg, Heart of the crusader +3% krit.

Pri porovnani s postavou in game byly rozdily statu v char infu absolutne minimalni. Sila se lisila o 1 (si zaokrouhleni), HP sedely, mana sedela, Agi sedelo, AP in game byl vyssi o 20, Zprumerovane rozpeti dmge in game bylo o 25 vyssi (zde ale nevim vnitrsni princip zprumerovani rozpeti programu).
Co nesedelo byl prepocet haste. In game i v rawru hodnota 216 ovsem in game 8,56% a in program 11,82% Toto ma ovsem resit az revize 12716 a nyni je 12714. (Haste v buffech se nezapocitava do statu ve hre stejne tak v programu, ma vliv pouze a ukazuje se pouze u weapon speed). Vse jsou ale naprosto minimalni detaily ktere vysledek ovlivni naprosto minimalne v rozmezi chyby mereni.

Vysledek:

Rawr DPS: 3677
Real dps v TB (naprosto stejne podminky jako v programu): 3645 DPS pri opousteni panaka po 9 minutach a po spadeni combatu dps kleslo na 3581. Pocitam ale s momentem otoceni se od panaka.
Mereni sem jeste parkrat opakoval, vzdy 9 minut a vzdy DPS 3600 +- 50 dle procu.

Dalo by se povazovat ze paladin by nyni mohl byt opraveny a funkcni co se dps tyce.
Pozn.: Auru jsem mel jen na armor (pridani pouze jedenkrat +3% haste a dmg) + ( jelikoz retri aura by mela ted porad davat vsechny +% bonusy 2x tak aby to nezkreslilo vysledek).

#5 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 26 August 2011 - 12:01 PM

BUMP

#6 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 26 August 2011 - 03:04 PM

Updating status to: Nebude se opravovat
Updating severity to: 1 - Low

Problém je v celym systému stackování, kterej neni vážně napsanej dobře, než to celý se přepíše, tak s jednotlivejma buffama toho moc neuděláme.


Page 1 of 1

1 User(s) are reading this issue
1 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist