Mystiq.org - forum: Vícemístní mounti -> Arény -> Bugreport

Jump to content

Report ID 6324 Title Vícemístní mounti
Product Arény Status Opravené (Severity 4 - High)

Page 1 of 1

Report ID #6324: Vícemístní mounti

#1 User is offline  
Wiranri 

  • Group: WW Moderátor
  • Posts: 766
  • Joined: 13-October 09

Posted 02 July 2011 - 08:13 PM

Dvoumístní mounti jako jsou Mechano-hog ,Mekgineer's Chopper a někteří mamuti (i trojmístní) dělají čím dál větší neplechu v arénách.
Základní důvod je, že spolujezdci nejde vlastně vůbec nic udělat, dokud nedojde k dismountu ... píše to Invalid Target.


Patch 3.1.0 (2009-04-14): This mount is no longer considered a vehicle.
Now fully a mount, with fall damage, instant mount/dismount, and swimming ability.

Takže principy mountů jsou snad, že nemusíte být dismountnutí, aby do vás šlo útočit ne? :)

Tenhle problém je částěčně diskutován v tomto a tomto topiku. V tom prvním jsou vneseny i jiné důkazy, než ten jediný co jsem sem dal.

Tohle nepříznivě ovlivňuje arény, protože si tím vlastníci těchto mountů mohou určit, že nedovolí soupeři zahájit utok na chytře zvoleného partnera ... ano DK+holadin ... kdo by to čekal že blokovaný je holadin aby nemohl být odstaven atd.

Enjoy


Page 1 of 1  

Replies (1 - 19)

#2 User is offline  
Paeris 

  • Group: VIP
  • Posts: 2,824
  • Joined: 02-July 08

Posted 02 July 2011 - 09:10 PM

Wiranri, on 02 July 2011 - 09:13 PM, said:

Patch 3.1.0 (2009-04-14): This mount is no longer considered a vehicle.
Now fully a mount, with fall damage, instant mount/dismount, and swimming ability.


Jenomže ony fall damage, a swiming mají...

Instatní mount teda nemá ani náhodou a myslím že ho nemá nic z toho ce se ukládá jako spelly do character

#3 User is offline  
Adrian 

  • Group: VIP
  • Posts: 354
  • Joined: 02-July 08

Posted 02 July 2011 - 10:16 PM

Tos špatně pochopil,ono totiž dřív když to bylo jako vehikl tak jsi ho tím spellem vyvolal a ještě jsi do něj musel pravým klikem nasednout.

#4 User is offline  
Paeris 

  • Group: VIP
  • Posts: 2,824
  • Joined: 02-July 08

Posted 03 July 2011 - 07:55 AM

no pointa je že tohle momentálně ten mount splňuje... a jako nic přímo z toho příspěvku explicitně neříká že by mělo jít střílet na spolujezdce...


Jako mě přijde logické že by se do nich střílet dát mělo... přeci jen to není demolisher ve WG nebo věž ve steamtanku... ale nemám pro toto tvrzení žádný důkaz ani pro potvrzení ani pro vyvrácení

#5 User is offline  
Wiranri 

  • Group: WW Moderátor
  • Posts: 766
  • Joined: 13-October 09

Posted 03 July 2011 - 09:07 AM

No nechtěl jsem zbytečně citovat věci, co už byly psané jinde, ne jen v bugreportu ... přečtěte si komplet první linknutý topik a uvidíte.

View Postkarol, on 21 June 2011 - 06:33 PM, said:

a konecne vyjadrenie: http://www.wowwiki.com/Reins_of_the_Traveler's_Tundra_Mammoth_(Horde)
Patch 3.1.0 (2009-04-14): The mount no longer uses vehicle mechanics (see 3.0.8 change below); it uses mount mechanics (again?). Passengers take damage as on other mounts.

citajte a placte...


Myslim že stejně to bude i pro ostatní Vehikl/Mounty ... sice ne zrovna na 3.1.0, ale rozhodně pro všechny ...

This post has been edited by Wiranri: 03 July 2011 - 09:13 AM


#6 User is offline  
Alleth 

  • Daemonica Tester
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 40
  • Joined: 16-August 08

Posted 03 July 2011 - 09:25 AM

Je tam napsáno Patch 3.1.0 (2009-04-14, takže nemůžeš říct, že to tak mělo bejt i předtim. :)

#7 User is offline  
-TemP- 

  • Group: LoL moderátor
  • Posts: 2,061
  • Joined: 10-August 08

Posted 03 July 2011 - 10:04 AM

omg lidi, kdyz nejde najit, ze to tak byt nema, tak zkuste najit, jestli to tak byt ma

pokud nikde nenajde vyslovene taktiku: strcte si healera do sidecary at vam ho nemuzou odstavit, tak je prece jasny, ze to tak nema byt..

tohle muze prochazet jenom na mystiqu

#8 User is offline  
Wiranri 

  • Group: WW Moderátor
  • Posts: 766
  • Joined: 13-October 09

Posted 03 July 2011 - 10:09 AM

Tak mi do arény povol nitro boty z engu atd atd ...

Ne, já už se vzdávám. Akorád tady vypadám jako idiot, když se snažim obhájit to, že to je bug.

#9 User is offline  
Adrian 

  • Group: VIP
  • Posts: 354
  • Joined: 02-July 08

Posted 03 July 2011 - 11:27 AM

Všichni ví,že to bug je,akorát Alleth nám chce ukázat jaký je to pičus.

#10 User is offline  
Alleth 

  • Daemonica Tester
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 40
  • Joined: 16-August 08

Posted 03 July 2011 - 11:53 AM

A máš nějakej důkaz, že na NAŠEM patchi je to bug? ...

#11 User is offline  
Feenux 

  • Group: VIP
  • Posts: 657
  • Joined: 01-July 08

Posted 03 July 2011 - 11:58 AM

Na NAŠEM patchi je v tom případě bug to, že ten mount nejde rozbít, jelikož na NAŠEM patchi se má chovat jako vehicle.

#12 User is offline  
Alleth 

  • Daemonica Tester
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 40
  • Joined: 16-August 08

Posted 03 July 2011 - 12:08 PM

Čas ho přepracovat. :)

#13 User is offline  
Feenux 

  • Group: VIP
  • Posts: 657
  • Joined: 01-July 08

Posted 03 July 2011 - 12:21 PM

Jo jenže mnohem jednodušší to bude udělat tak, aby šlo mlátit do spolucestujících, pochybuju, že se někomu bude chtít předělávat x mountů na vehicly s hpčkama...

#14 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 03 July 2011 - 03:07 PM

feenuxi co myslis tim "na nasem patchi"... ten "nas patch" bych definoval jako:
stav sveta - 3.0.8 (100% teda az po otevreni EoE + zprovozneni IC - za chvili)
stav pristupnosti dungeonu/itemu/receptu... 3.0.8 - s chybkama, ktery jsme pred startem daemonicy nevychytali, ale tech itemu atd je pres 40 000 a to se proste vsechno neuhlida (dowrld drop peti, co jsou added 3.3.0 atd...)
stav spellu - 3.3.5a - sem by mel spadat i ten mount...

-> proste to tak je v jadre, vicemistny mounti jsou jen mounti, ne vozidla... tak by se to melo jen doopravit do blizz podoby, kdy dmg dostavaj i mountuty lidi

... objasnil jsem vam to trochu? nebo se v necem rozchazim s tim, co vam celou dobu tvrdime? mozny to je, je to chaos, uznavam, ale ridime se vice/mene zdravim rozumem a vykonovejma moznostma naseho DEV teamu + moznostma na aktualne ziskatelne informace

#15 User is offline  
Chooze 

  • Daemonica CT - Hunter
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 3,604
  • Joined: 02-July 08

Posted 03 July 2011 - 03:25 PM

Nvm kdeje teda problém, z důkazů jasně vpylývá že pasařéři maji dostávat dmg :)

#16 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 03 July 2011 - 03:34 PM

ano, vsak proto je report otevrenej a cekame, az ho nekdo z ceckaru poresi :-)

#17 User is offline  
Feenux 

  • Group: VIP
  • Posts: 657
  • Joined: 01-July 08

Posted 03 July 2011 - 07:06 PM

Však já vim, co je náš patch, já jsem jenom reagoval na to, že Allethovi evidentně vyhovuje to bugování v aréně a že to za každou cenu obhajuje...

#18 User is offline  
Wiranri 

  • Group: WW Moderátor
  • Posts: 766
  • Joined: 13-October 09

Posted 13 July 2011 - 01:59 PM

BUMP

#19 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 13 July 2011 - 09:21 PM

Moving to: Arény

#20 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 16 July 2011 - 01:18 PM

Updating status to: Opravené!
Updating severity to: 4 - High

mounti jsou zatim zakazani uplne, po slouceni naseho jadra s opravama od TC to poresime blizzlike

edit: zakazani uplne samozdrejme jen v arenach, jinde se nic nemeni


Page 1 of 1

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist