Report ID | 6324 | Title | Vícemístní mounti |
Product | Arény | Status | Opravené (Severity 4 - High) |
Page 1 of 1
Report ID #6324: Vícemístní mounti
#1 Wiranri
Posted 02 July 2011 - 08:13 PM
Dvoumístní mounti jako jsou Mechano-hog ,Mekgineer's Chopper a někteří mamuti (i trojmístní) dělají čím dál větší neplechu v arénách.
Základní důvod je, že spolujezdci nejde vlastně vůbec nic udělat, dokud nedojde k dismountu ... píše to Invalid Target.
Patch 3.1.0 (2009-04-14): This mount is no longer considered a vehicle.
Now fully a mount, with fall damage, instant mount/dismount, and swimming ability.
Takže principy mountů jsou snad, že nemusíte být dismountnutí, aby do vás šlo útočit ne? :)
Tenhle problém je částěčně diskutován v tomto a tomto topiku. V tom prvním jsou vneseny i jiné důkazy, než ten jediný co jsem sem dal.
Tohle nepříznivě ovlivňuje arény, protože si tím vlastníci těchto mountů mohou určit, že nedovolí soupeři zahájit utok na chytře zvoleného partnera ... ano DK+holadin ... kdo by to čekal že blokovaný je holadin aby nemohl být odstaven atd.
Enjoy
Základní důvod je, že spolujezdci nejde vlastně vůbec nic udělat, dokud nedojde k dismountu ... píše to Invalid Target.
Patch 3.1.0 (2009-04-14): This mount is no longer considered a vehicle.
Now fully a mount, with fall damage, instant mount/dismount, and swimming ability.
Takže principy mountů jsou snad, že nemusíte být dismountnutí, aby do vás šlo útočit ne? :)
Tenhle problém je částěčně diskutován v tomto a tomto topiku. V tom prvním jsou vneseny i jiné důkazy, než ten jediný co jsem sem dal.
Tohle nepříznivě ovlivňuje arény, protože si tím vlastníci těchto mountů mohou určit, že nedovolí soupeři zahájit utok na chytře zvoleného partnera ... ano DK+holadin ... kdo by to čekal že blokovaný je holadin aby nemohl být odstaven atd.
Enjoy
Page 1 of 1
Replies (1 - 19)
#2 Paeris
Posted 02 July 2011 - 09:10 PM
Wiranri, on 02 July 2011 - 09:13 PM, said:
Patch 3.1.0 (2009-04-14): This mount is no longer considered a vehicle.
Now fully a mount, with fall damage, instant mount/dismount, and swimming ability.
Now fully a mount, with fall damage, instant mount/dismount, and swimming ability.
Jenomže ony fall damage, a swiming mají...
Instatní mount teda nemá ani náhodou a myslím že ho nemá nic z toho ce se ukládá jako spelly do character
#4 Paeris
Posted 03 July 2011 - 07:55 AM
no pointa je že tohle momentálně ten mount splňuje... a jako nic přímo z toho příspěvku explicitně neříká že by mělo jít střílet na spolujezdce...
Jako mě přijde logické že by se do nich střílet dát mělo... přeci jen to není demolisher ve WG nebo věž ve steamtanku... ale nemám pro toto tvrzení žádný důkaz ani pro potvrzení ani pro vyvrácení
Jako mě přijde logické že by se do nich střílet dát mělo... přeci jen to není demolisher ve WG nebo věž ve steamtanku... ale nemám pro toto tvrzení žádný důkaz ani pro potvrzení ani pro vyvrácení
#5 Wiranri
Posted 03 July 2011 - 09:07 AM
No nechtěl jsem zbytečně citovat věci, co už byly psané jinde, ne jen v bugreportu ... přečtěte si komplet první linknutý topik a uvidíte.
Myslim že stejně to bude i pro ostatní Vehikl/Mounty ... sice ne zrovna na 3.1.0, ale rozhodně pro všechny ...
karol, on 21 June 2011 - 06:33 PM, said:
a konecne vyjadrenie: http://www.wowwiki.com/Reins_of_the_Traveler's_Tundra_Mammoth_(Horde)
Patch 3.1.0 (2009-04-14): The mount no longer uses vehicle mechanics (see 3.0.8 change below); it uses mount mechanics (again?). Passengers take damage as on other mounts.
citajte a placte...
Patch 3.1.0 (2009-04-14): The mount no longer uses vehicle mechanics (see 3.0.8 change below); it uses mount mechanics (again?). Passengers take damage as on other mounts.
citajte a placte...
Myslim že stejně to bude i pro ostatní Vehikl/Mounty ... sice ne zrovna na 3.1.0, ale rozhodně pro všechny ...
This post has been edited by Wiranri: 03 July 2011 - 09:13 AM
#7 -TemP-
Posted 03 July 2011 - 10:04 AM
omg lidi, kdyz nejde najit, ze to tak byt nema, tak zkuste najit, jestli to tak byt ma
pokud nikde nenajde vyslovene taktiku: strcte si healera do sidecary at vam ho nemuzou odstavit, tak je prece jasny, ze to tak nema byt..
tohle muze prochazet jenom na mystiqu
pokud nikde nenajde vyslovene taktiku: strcte si healera do sidecary at vam ho nemuzou odstavit, tak je prece jasny, ze to tak nema byt..
tohle muze prochazet jenom na mystiqu
#14 cezeta
Posted 03 July 2011 - 03:07 PM
feenuxi co myslis tim "na nasem patchi"... ten "nas patch" bych definoval jako:
stav sveta - 3.0.8 (100% teda az po otevreni EoE + zprovozneni IC - za chvili)
stav pristupnosti dungeonu/itemu/receptu... 3.0.8 - s chybkama, ktery jsme pred startem daemonicy nevychytali, ale tech itemu atd je pres 40 000 a to se proste vsechno neuhlida (dowrld drop peti, co jsou added 3.3.0 atd...)
stav spellu - 3.3.5a - sem by mel spadat i ten mount...
-> proste to tak je v jadre, vicemistny mounti jsou jen mounti, ne vozidla... tak by se to melo jen doopravit do blizz podoby, kdy dmg dostavaj i mountuty lidi
... objasnil jsem vam to trochu? nebo se v necem rozchazim s tim, co vam celou dobu tvrdime? mozny to je, je to chaos, uznavam, ale ridime se vice/mene zdravim rozumem a vykonovejma moznostma naseho DEV teamu + moznostma na aktualne ziskatelne informace
stav sveta - 3.0.8 (100% teda az po otevreni EoE + zprovozneni IC - za chvili)
stav pristupnosti dungeonu/itemu/receptu... 3.0.8 - s chybkama, ktery jsme pred startem daemonicy nevychytali, ale tech itemu atd je pres 40 000 a to se proste vsechno neuhlida (dowrld drop peti, co jsou added 3.3.0 atd...)
stav spellu - 3.3.5a - sem by mel spadat i ten mount...
-> proste to tak je v jadre, vicemistny mounti jsou jen mounti, ne vozidla... tak by se to melo jen doopravit do blizz podoby, kdy dmg dostavaj i mountuty lidi
... objasnil jsem vam to trochu? nebo se v necem rozchazim s tim, co vam celou dobu tvrdime? mozny to je, je to chaos, uznavam, ale ridime se vice/mene zdravim rozumem a vykonovejma moznostma naseho DEV teamu + moznostma na aktualne ziskatelne informace
Page 1 of 1
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.