Tak už jsem na to asi kápnul. Děla (i vehicly) se stanou friendly pro opačnou frakci od ty doby, když jsou opuštěna hračem. Takže zezačatku jsou v pohodě, ale jak to někdo leavne, tak jsou friendly.
Nemám to jak ozkoušet, ale viděl jsem u brany jednu obsazenou věž a druhou neobsazenou. Šli jsme utočit na druhou a jak se ten hrač přesouval (leavnul), tak dělo po něm zůstalo friendly, ta co byla opuštěná ze začátku, tak byla stale enemy.
U Demolisheru to bylo tak, že jsem ten vehicl leavl abych zabil toho co mi do něj buší a on mi na něj najednou naskočil a ujel. :)
Doufám že to bude tim.
Report ID | 6053 | Title | SotA |
Product | PvP | Status | Opravené (Severity 3 - Medium) |
Page 1 of 1
Report ID #6053: SotA
Page 1 of 1
Replies (1 - 4)
#2 PunkBoy
Posted 19 May 2011 - 12:25 PM
Nechce sa mi zakladať novú tému, páč sa to tiež týka strojov v Sote. Za rogunu, sa mi podarilo použiť na stroj Blind (jasne, že to nebolo úmyselne, len som v tom zhone omylom klikol na zlý bind). Nemyslím si, že by sa mal dať Blind použiť na stroje, takže by to chcelo nastaviť imunitu.
Skúsim to ešte použiť na WG stroje, čo to spraví.
Skúsim to ešte použiť na WG stroje, čo to spraví.
#3 BJSman
Posted 19 May 2011 - 12:47 PM
ještě jeden bug ze soty - občas se stane, že jsou brány NEZRANITELNÉ jakýkoliv způsobem. Katapulty střílí, čísílka dmg naskakujou a brána si v klidu stojí dál s full hp. Asi po 3 minutách se "odbuglo" s tím že brány najednou zmizely (naskočili hlášky že jsou zničený) a mohlo se pokračovat. Nestalo se mi to jednou a stalo se to i víc lidem, takže předpokládám, že se jedná o globální problém. Na nezničitelnou bránu nemaj vliv ani výbušniny pro pěchotu.
Page 1 of 1
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.