Nevim kterych vsech mobu se to tyka, ale ten uvodni zeleny velky mechanicky a vsichni ti sami az po brutala, jsou Mechanic.
Tim padem by na ne nemelo od roguny a medveda funkovat skrabani ( Rip, Rake, Lacerate ) a funkuje vsechno.
Drive to funkovalo dobre, ale po nejake revizi se to zas pokazilo.
Je to jenom drobnost, ale i tak.
A zaroven nechapu, proc tem priestkam,lockum, vindi atd co sou linknuti na sebe nejde davat stun. Jsou to Humanoidi, a tak by to melo na ne funkovat. Nejake upravy jsou sice dobre, kdyz se neco ztizi, ale nekdy co je moc to je priliz.
(aby se to tu za chvili nezacalo podobat jako na Narniasu (jiny wow server), ze tam GM a dasli skripteri neumeli opravit utoky bossu, a tak jim zvysili neco jineho ( PRY KOMPROMIS :-D :-D ).
Prece jen kdyz se snazime jet blizzlike, tka at to tak aspon trochu vypada.
Report ID | 5889 | Title | Mechanic moby a dalsi v SWP |
Product | NPC | Status | Opravené (Severity 2 - Fair) |
Page 1 of 1
Report ID #5889: Mechanic moby a dalsi v SWP
Page 1 of 1
Replies (1 - 4)
#2 Woraft
Posted 26 April 2011 - 05:47 PM
Co se DMG týče... je slabší než má být, každopádně ohledně immune na stuny, nic jsem si nevymýšlel, viz. wowwiki příklad:
Sunblade Arch Mage
# Vulnerable to CC (Polymorph, Fear etc.)
# Immune to stuns.
Neznamená, že když je to humanoid, že musí jít stunovat, normálně ano, ale pro instance jsou jiná měřítka.
Trash je vskutku jednoduchý, jen chce víc pozornosti.
Na mechaniku kouknu, jsi první, kdo na to upozornil.
Sunblade Arch Mage
# Vulnerable to CC (Polymorph, Fear etc.)
# Immune to stuns.
Neznamená, že když je to humanoid, že musí jít stunovat, normálně ano, ale pro instance jsou jiná měřítka.
Trash je vskutku jednoduchý, jen chce víc pozornosti.
Na mechaniku kouknu, jsi první, kdo na to upozornil.
Page 1 of 1
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.