Mystiq.org - forum: Blood Caked Blade -> DeathKnight -> Bugreport

Jump to content

Report ID 5663 Title Blood Caked Blade
Product DeathKnight Status Opravené (Severity 2 - Fair)

Page 1 of 1

Report ID #5663: Blood Caked Blade

#1 User is offline  
vyssky 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 0
  • Joined: 10-October 09

Posted 26 March 2011 - 12:39 AM

Pri tomto talente (3/3) by mal auto-atak mat 30 percent pridat dalsi dmg. Podla dmg metra mi to davalo len nejakych 13 percent z celkoveho poctu autoatakov ...

This post has been edited by cezeta: 26 August 2011 - 10:13 AM



Page 1 of 1  

Replies (1 - 8)

#2 User is offline  
Ashal 

  • Group: VIP
  • Posts: 1,111
  • Joined: 01-July 08

Posted 26 March 2011 - 01:57 AM

vyssky, on 26 marec 2011 - 12:39, said:

Pri tomto talente (5/5) by mal auto-atak mat 30 percent pridat dalsi dmg. Podla dmg metra mi to davalo len nejakych 13 percent z celkoveho poctu autoatakov ...


aspon sem postni screen toho dmg meteru...

#3 User is offline  
vyssky 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 0
  • Joined: 10-October 09

Posted 26 March 2011 - 10:02 AM

Tak testoval som to teraz, a uz to fungovalo spravne,bolo to +-30%. Neviem ci sa s tym nieco robilo, ale ked som to testoval vcera, bolo to fakt okolo 13% len.

This post has been edited by vyssky: 26 March 2011 - 10:03 AM


#4 User is offline  
Striker. 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 236
  • Joined: 10-September 08

Posted 27 March 2011 - 08:37 AM

Nebo jsi měl neskutečnou smůlu... Ještě by to mohl ověřit nějaký tester, který má čas.

#5 User is offline  
klobas 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 0
  • Joined: 14-May 10

Posted 27 March 2011 - 03:43 PM

Funguje to jak ma.

http://img24.eu/images/p7duf72b.jpg

#6 User is offline  
fyfasek 

  • Group: VIP
  • Posts: 195
  • Joined: 04-July 08

Posted 28 March 2011 - 05:40 PM

Přeposílám z jiného topicu. Týká se to Damage samotné, protože ta je buglá. (nechci zakládat další topic na tu samou věc)

Měřil jsem DMG Blood-Caked Blade (BCB) talentu a přišel jsem s tímhle:

Dmg main handu 919-1188. MEŘENO BEZ PROCŮ ZVYŠUJÍCÍ DMG (enchant na zbrani, trinket), MĚŘENO 5 MINUT

DMG BCB bez disease: 156 - 198
DMG BCB s disease: 195 - 249

U těchto čísel ale funguje + 25% dmg z disease: 156 x 1.25 (25%) = 195

Co ale nefunguje je počáteční DMG BCB (156 - 198). Problém je, jak to má přesně fungovat. Protože rozhodně to nemá být tak, že by se počítalo z DMGe např. main-handy. To by pak bylo 919 x 50% (s disease teď) = 460. Lidi s T10, kde maj základní DMG 1600-200O by měli dávat DMG BCB 800-1000, což nedávaj. Z tohoto videa je v minutě 2:44 vidět základní dmg (1595 - 2083). Při DPS testu ale dava BCB max 750 ( bez zaplýho UA ) main-handou.

Otázka teda je, jak se při Dual Wieldu počítá/průměruje DMG zbraně. Až potom můžeme zjistit, kolik by BCB mělo správně dávat DMG.

Procování BCB funguje správně. test 10 minut : melee utoky, které zasáhly target (tzn. bez missů) = 1069. BCB hitů 339. 339 : 1069 = 31.7%

#7 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 26 August 2011 - 10:14 AM

BUMP

#8 User is offline  
Nerris 

  • Daemonica CT - Death Knight
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 792
  • Joined: 10-August 08

Posted 27 February 2012 - 10:44 AM

Updating status to: Opravené
Updating severity to: 1 - Low

#9 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 28 February 2012 - 12:21 AM

Updating severity to: 2 - Fair

opravene = zavaznost 2+


Page 1 of 1

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist