Mystiq.org - forum: Raise Dead -> DeathKnight -> Bugreport

Jump to content

Report ID 4879 Title Raise Dead
Product DeathKnight Status Nové (Severity 0 - None Assigned)


Report ID #4879: Raise Dead

#1 User is offline  
PunkBoy 

  • Group: VIP
  • Posts: 376
  • Joined: 14-September 10

Posted 27 January 2011 - 10:32 AM

http://old.wowhead.com/spell=46584

K vyvolaniu nie je potrebná žiadna mŕtvola, ani Corpse Dust.



Replies (1 - 10)

#2 User is offline  
DoDo 

  • Group: VIP
  • Posts: 953
  • Joined: 23-February 09

Posted 27 January 2011 - 02:24 PM

Updating status to: Nutná oprava od vývojářů
Updating severity to: 3 - Medium

No předpokládám, že hlavní problém bude v aréně, kde by bez mrtvoly spoluhráče/protivníka neměl jít vyvolat? Jinak testovat při každym castu spellu, jestli je blízko mrtvola je dost komplikovaný, takže pokud by to někde nezvýhodňovalo DK nějak extra moc asi to tak necháme. Jedině tu arénu se můžeme pokusit vyřešit.

#3 User is offline  
PunkBoy 

  • Group: VIP
  • Posts: 376
  • Joined: 14-September 10

Posted 27 January 2011 - 06:15 PM

Tak pokiaľ nie je nablízku mŕtvola, tak slúži ako reagent Corpse Dust, lenže tiež nie je momentálne potrebný. Proste sa ten spell správa ako by mal DK aktivovaný Glyph of Raise Dead, hoci ho nemá. Čím sa vlastne aj ten glyph stáva v hre zbytočným.

#4 Guest_Ellyria_*

  • Group: Guests

Posted 17 February 2011 - 01:21 PM

Bohužiaľ mám ten istý problém. A nielen ja, ale ako som na worldwide zistil tak všetci DK. Spell po nalogovaní ide použiť, no akonáhle ghoula zabijú spell už použiť nejde. Správa sa ako stále aktívny a pri použití vypisuje "another action is in progress" aj keď nie je. Corpse dust ani humanoid mrtvola z ktorej máme XP or honor nefunguje. Pomôže jedine relog, čo za normálnych okolností je v poriadku. No pri pvp to vie ozaj naštvať ak ghoula nemožno opäť vyvolať.

#5 User is offline  
Striker. 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 236
  • Joined: 10-September 08

Posted 18 March 2011 - 07:18 PM

Absenci nutnosti tahat s sebou glyph/corpse dust bych ohodnotil vážností možná tak úrovně 1. Ale to, co psal Host_Ellyria_* už vypadá vážněji.

#6 User is offline  
Nerris 

  • Daemonica CT - Death Knight
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 792
  • Joined: 10-August 08

Posted 04 June 2011 - 09:21 AM

Ellyria, on 17 február 2011 - 03:21, said:



Presnejšie je to kvôli tomu, že po nalogovaní, pri zmene lokácie (musí naskočiť načítavacia obrazovka) a pri nasadnuti na mounta sa tá abilita správa ako keby ghoul zomrel alebo ako keby bol použitý ale vy ho stále máte. Začne sa dobíjať colldown (30s) ked sa nabije použijete ghoula pretože sa abilita tvári ako ready ale v skutočnosti má ghoul 30s cd od tej chvíle ako skutočne zomrel. Kliknete na abilitu > ghoul ma cd => bugne sa. Pomôze len relog.

Problém by vyriešilo, keby sa nejakému developerovi podarilo nastaviť aby sa abilita nezačala dobíjat po nasadnutí na mounta, pri zmene lokacie a pri relogu ale až ked ghoul bude použitý na bud corpse explosion, death pact alebo len ked umrie.

#7 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 26 August 2011 - 10:15 AM

BUMP

#8 User is offline  
Nerris 

  • Daemonica CT - Death Knight
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 792
  • Joined: 10-August 08

Posted 27 February 2012 - 10:48 AM

Updating status to: Nebude se opravovat
Updating severity to: 1 - Low

#9 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 28 February 2012 - 12:22 AM

Updating status to: Čeká na opravu od TC
Updating severity to: 3 - Medium

blbost... tohle by melo jit

#10 User is offline  
Nerris 

  • Daemonica CT - Death Knight
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 792
  • Joined: 10-August 08

Posted 28 February 2012 - 12:35 AM

Každé DK má v minor glyphoch glyph of raise death vďaka ktorému na vyvolanie netreba reagent. Nedá sa to ani nijako zneužiť pretože v tých minor glyphoch su ajtak kraviny. Ten glyph je proste štandard či už pvp alebo pve.

#11 User is offline  
Ladis 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 540
  • Joined: 29-June 10

Posted 28 February 2012 - 08:34 AM

Nerris, on 28 February 2012 - 12:35 AM, said:

Každé DK má v minor glyphoch glyph of raise death vďaka ktorému na vyvolanie netreba reagent. Nedá sa to ani nijako zneužiť pretože v tých minor glyphoch su ajtak kraviny. Ten glyph je proste štandard či už pvp alebo pve.

Ahoj,

to bych vůbec netvrdil, mnohem lepší využití mají Glyphy na Pestilenci (15yd místo 10yd, dobré v PvE i PvP), Blood Tap (neubírá HP, dobré v PvE i PvP) a na Horn of Winter (3min místo 2min, dobré hlavně v PvP, ale využití i v PvE, kde se DPSka rozdělují na víc skupin a buff by se na nich kvůli vzdálenosti neobnovoval)...

EDIT: Taky Glyph na Corpse Explosion mi přijde dost schopný do PvE, ale nějak jsem nezaregistroval, že by ten spell fungoval, když jsem ho naposledy měl v talentech...

Takže jsem rozhodně pro, aby se tahle podmínka opravila a nutnost glyphu, prášku nebo mrtvoly byla na místě...


S pozdravem Ladis.



Fast Reply

  

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist