http://www.wowwiki.com/Unleashed_Fury
- má zvedat dmg peta o 15% - NEFUNGUJE
Report ID | 4636 | Title | Unleashed Fury |
Product | Hunter | Status | Opravené (Severity 1 - Low) |
Page 1 of 1
Report ID #4636: Unleashed Fury
Page 1 of 1
Replies (1 - 8)
#2 Chooze
Posted 18 January 2011 - 09:47 PM
UPDATE: Unleashed fury ZVEDÁ DMG speciálních ABILIT (tohle je ok) ale NEZVEDÁ dmg AUTOATACKU (nutné opravit)
tady je screen
1. bez talentu
2. s talentem - všiměte si narustu dmg z abilit
3. s talentem - všiměte si narustu dmg z abilit
[IMG]http://img510.imageshack.us/img510/871/unleashedfury.png[/IMG]
tady je screen
1. bez talentu
2. s talentem - všiměte si narustu dmg z abilit
3. s talentem - všiměte si narustu dmg z abilit
[IMG]http://img510.imageshack.us/img510/871/unleashedfury.png[/IMG]
This post has been edited by Chooze: 18 January 2011 - 09:48 PM
#3 Maci
Posted 19 January 2011 - 02:21 PM
Tyjo merit damage pres cas jako meritko je hodne neprimy mereni. Hrajou tam strasnou roli Hit/Crit a v takhle malejch vzorcich to podle toho vubec neprichazi v uvahu porovnavat.
Ja tudle tabulku recountu teda nikdy nepouzival, ale nikde tam nevidim rozbor dmge jednotlivejch abilitek:
Kdyz si rozkliknes recount, tak aspon ja tam vidim takovej kolac a tam mam tabulku:
Napr.
60% Meele - Total Normal(Max Min Avg) Crit(Max Min Avg)
20% Sinister Strike - Total Normal(Max Min Avg) Crit(Max Min Avg)
5% Rupture - Total Normal(Max Min Avg) Crit(Max Min Avg)
4% Deadly Poison - Normal(Max Min Avg) Crit(Max Min Avg)
Staci to pak proste chvili zapnout a odejit si na kafe s buchtou(makovou :)) a po chvili sesbiras statisticky validni vzorek, kde budes mit hezky zprumerovanej Avg normal a podle toho muzes usoudit jestli to funguje nebo ne.
Ponekud zpusob rychlejsi mereni (ale aktivnejsi) je pak sundat veskerej equip, maximalne omezit rozptyl (osobne si kvuli tomudle beru zbrane z pocatecnich lokaci s dmgem treba 1-2), tak aby byl videt jen samotnej narust dmg. Tim padem budes davat utoky s minimalnim rozptylem/dmgem a kdyz se pak nahazi talent, tak by mel narust hned byt videt. Protoze jednotlivy rany budou konstantni, ale ovlivneny talentem. Pokud ma tve zvire moc velkej rozptyl dmge a ten koef je moc malej, tak pak se musi variantou 1.
edit: vim, ze sem docela otravnej, ale clovek proste musi mit jasno a sem rad, ze konecne nekdo taky testuje :) - tak aby to bylo prukazny
Ja tudle tabulku recountu teda nikdy nepouzival, ale nikde tam nevidim rozbor dmge jednotlivejch abilitek:
Kdyz si rozkliknes recount, tak aspon ja tam vidim takovej kolac a tam mam tabulku:
Napr.
60% Meele - Total Normal(Max Min Avg) Crit(Max Min Avg)
20% Sinister Strike - Total Normal(Max Min Avg) Crit(Max Min Avg)
5% Rupture - Total Normal(Max Min Avg) Crit(Max Min Avg)
4% Deadly Poison - Normal(Max Min Avg) Crit(Max Min Avg)
Staci to pak proste chvili zapnout a odejit si na kafe s buchtou(makovou :)) a po chvili sesbiras statisticky validni vzorek, kde budes mit hezky zprumerovanej Avg normal a podle toho muzes usoudit jestli to funguje nebo ne.
Ponekud zpusob rychlejsi mereni (ale aktivnejsi) je pak sundat veskerej equip, maximalne omezit rozptyl (osobne si kvuli tomudle beru zbrane z pocatecnich lokaci s dmgem treba 1-2), tak aby byl videt jen samotnej narust dmg. Tim padem budes davat utoky s minimalnim rozptylem/dmgem a kdyz se pak nahazi talent, tak by mel narust hned byt videt. Protoze jednotlivy rany budou konstantni, ale ovlivneny talentem. Pokud ma tve zvire moc velkej rozptyl dmge a ten koef je moc malej, tak pak se musi variantou 1.
edit: vim, ze sem docela otravnej, ale clovek proste musi mit jasno a sem rad, ze konecne nekdo taky testuje :) - tak aby to bylo prukazny
#4 B3lphegor
Posted 19 January 2011 - 05:39 PM
Ten sloupec Melee je obyč auto-attack, Physical je Claw (jinak jsou všechny ability vyplé). A ten test měl jenom ukázat, že ty talenty opravdu fungují jenom na ability. Ono když pet mlátí auto-attack/claw dmg 150/150 a po talentech, které mají zvyšovat dmg jak a-a tak claw, mlátí za 150/350, tak něco není v pořádku :-)
Jenom dodatek: Nejlépe si toho jde všimnout při zapnutí Enrage. Normél rány dává furt za 150 a Claw pere za 500-600. + teda Enrage neruší stuny, zpomalováky atd. a nedává na to immune :-/
Jenom dodatek: Nejlépe si toho jde všimnout při zapnutí Enrage. Normél rány dává furt za 150 a Claw pere za 500-600. + teda Enrage neruší stuny, zpomalováky atd. a nedává na to immune :-/
This post has been edited by B3lphegor: 19 January 2011 - 05:43 PM
#6 B3lphegor
Posted 19 January 2011 - 07:14 PM
Proto jsou tam ty měření 2, kde na druhém je crit prakticky stejný, dokonce u obyč melee dmg je větší a stejně je ten dmg oproti Claw abilitě menší. Nic to ale nemění na tom, že ty talenty nefungují jak mají. Měření jak píšeš by bylo teda přesnější, ale jen by to potvrdilo, že to nejede jak má...
#7 Chooze
Posted 19 January 2011 - 07:15 PM
Test čislo 1: 152 dps
Test čislo 2: 170 dps
test čislo 3: 170 dps
Jak řika Balberit tak proste vidiš že druhej a třetí test tam ma narust dps ptže talent zvedne dmg speciaálním abilitám. Je taky videt že je rozdíl 10 dps protože petovi dps diky specialnim abilitam který dává jednou za čas zas tolik nesotupne.
Samozřejmě vim, že si mám brát luk lvl jedna když testuju ability s rozptylem.
Test čislo 2: 170 dps
test čislo 3: 170 dps
Jak řika Balberit tak proste vidiš že druhej a třetí test tam ma narust dps ptže talent zvedne dmg speciaálním abilitám. Je taky videt že je rozdíl 10 dps protože petovi dps diky specialnim abilitam který dává jednou za čas zas tolik nesotupne.
Samozřejmě vim, že si mám brát luk lvl jedna když testuju ability s rozptylem.
Page 1 of 1
1 User(s) are reading this issue
1 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.