Mystiq.org - forum: Bloodworms -> DeathKnight -> Bugreport

Jump to content

Report ID 4558 Title Bloodworms
Product DeathKnight Status Opravené (Severity 2 - Fair)

Page 1 of 1

Report ID #4558: Bloodworms

#1 User is offline  
Striker. 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 236
  • Joined: 10-September 08

Posted 14 January 2011 - 10:07 AM

Bloodworms sice fungují co se týče spawnu a healování DK správně (alespoň na první pohled mi to tak přišlo), ale dávají malé dmg, například 1 nebo 3. Mají dávat stejné DMG, za které mě healují (teď si přesně nevzpomínám, jestli se heal počítá z neredukovaného základního DMG nebo z DMG okuchaného armorem, resilkama apod.). Jistě vím jen jedno, na 80ce mi na offi bloodwormi rubali do bosse za 250 a mě healovali až za 370. Teď na Daemonice na 58čce rubou za 3 a healují kolem 70, což rozhodně není spárvné. DK blood tady ztrácí poměrně dost DPS, proto prosím o opravu.


Page 1 of 1  

Replies (1 - 7)

#2 User is offline  
Striker. 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 236
  • Joined: 10-September 08

Posted 14 January 2011 - 11:21 AM

Malý doplněk ještě, v porovnání třeba s hunter petem mají být Bloodworms Defensive (napadnou jen cíle, které po vás vyjedou) nikoliv Agressive (napadnou vše co vidí), jak tomu je na Daemon. Výsledkem jsou neustálé nehtěné pully, které by vůbec neměli červíci dělat.

#3 User is offline  
DoDo 

  • Group: VIP
  • Posts: 953
  • Joined: 23-February 09

Posted 14 January 2011 - 02:24 PM

Updating status to: Nutná oprava od vývojářů

#4 User is offline  
bukva2 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 155
  • Joined: 22-October 08

Posted 15 April 2011 - 01:47 PM

Včera som si do toho nevedomky hodil 3 talent pointy a zistil som nielen že ich dmg mi je prd platný ale ani ma to nehealuje, vobec.

#5 User is offline  
Tpac 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 40
  • Joined: 21-December 09

Posted 11 May 2011 - 11:55 AM

D = base + C × AP

Base = Base damage
C = Attack Power Coefficient
AP = Attack Power
D = Total damage done by blood worms.

For the healing I've seen around 165-170% of the damage they deal. So, simply for purpose of example, assume the blood worm hits for 100 damage, then you will receive ~170 health back. You also have to recall that this will be multiplied by the number of worms active at any one time, to a maximum of 4 worms. So 4 worms hitting for 100 (straight 100 each for simplicity) : 100 x 1.7 x 4 = 680 healing. Also, I need to further test their AS, but I believe it's a 2.5 attack speed which means that each worm adds 40 dps and 68 hps.

I hope that helps. If there are flaws in my math please, feel free to point them out, but that should give you an accurate estimate.


- Zkusil jsem najít nějakej výpočet pro dmg bloodworms. Tak snad to pomůže :)

#6 User is offline  
-TemP- 

  • Group: LoL moderátor
  • Posts: 2,061
  • Joined: 10-August 08

Posted 11 May 2011 - 12:18 PM

ale v tom vypoctu mas jenom znaky, potrebujes znat presnou hodnotu "base damage" a "attack power coef." - bez nich nevypocitas nic..

#7 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 18 June 2011 - 08:24 PM

Updating status to: Opraví nová revize

update rev 12625

zkuste, nastavil jsem jim nasledujici vlastnosti:

dmg: petlevel - 30 - (petlevel/4) + 0,006*AP_DK az petlevel - 30 + (petlevel/4) + 0,006*AP_DK
health: petlevel * 4

+ napsal SAI na teb Health Leech

#8 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 19 June 2011 - 09:31 AM

Updating status to: Opravené!


Page 1 of 1

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist