Report ID | 4534 | Title | Gundrak - Drakkari Colossus |
Product | Bossové | Status | Opravené (Severity 2 - Fair) |
Page 1 of 1
Report ID #4534: Gundrak - Drakkari Colossus
#1 carlosator
Posted 13 January 2011 - 12:20 PM
V http://www.wowhead.com/zone=4416 2 boss http://www.wowhead.com/npc=29307 vyvolava tesne pred smrti misto sebe elementala kterej po pak hitech zase zmizi a vrati se z5 s puvodnim stavem HP a porad se to opakuje tim nejde zabit a ani boss.
Page 1 of 1
Replies (1 - 15)
#3 chemistr
Posted 13 January 2011 - 11:17 PM
No bosse jako takového jde pomocí overdamage "zabít". Není z něj sice loot a po zbytek dungu bude buglý combat, ale do achievu ho to započítá. Háček je v tom, že boss by měl fungovat podobně jako Lynx v ZA - bohužel nejede, jak by měl.
První fáze boje probíhá bez problému, na 50% HP se vyvolá Drakkari Elemental, který ovšem po pár sekundách zmizí, jakmile použije abilitu surge. U 50% HP bosse to nevadí, protože boj s ním pak má dále pokračovat. U konce bosse to už ovšem vadí, protože loot a boss samotný se zabíjí právě zabitím Drakkari Elementala (to, že lze bosse zabít overdmgem je chyba a taky by to nemělo jít).
Celý problém by tedy mohlo (a mělo) vyřešit opravení ability Surge u Drakkari Elemental (jak na normal, tak na hero úroveň - stejná chyba). Smysl této ability je něco jakoby charge přes hráče do nějaké oblasti (neměl by při ní vlézt do textury ani zmizet, jak se to stává nyní) a každý hráč, kterého takhle přejede, by měl dostat dmg (otázka kolik, protože na wowheadu nic není, ani jestli má tato abilita ještě nějakou další funkci).
První fáze boje probíhá bez problému, na 50% HP se vyvolá Drakkari Elemental, který ovšem po pár sekundách zmizí, jakmile použije abilitu surge. U 50% HP bosse to nevadí, protože boj s ním pak má dále pokračovat. U konce bosse to už ovšem vadí, protože loot a boss samotný se zabíjí právě zabitím Drakkari Elementala (to, že lze bosse zabít overdmgem je chyba a taky by to nemělo jít).
Celý problém by tedy mohlo (a mělo) vyřešit opravení ability Surge u Drakkari Elemental (jak na normal, tak na hero úroveň - stejná chyba). Smysl této ability je něco jakoby charge přes hráče do nějaké oblasti (neměl by při ní vlézt do textury ani zmizet, jak se to stává nyní) a každý hráč, kterého takhle přejede, by měl dostat dmg (otázka kolik, protože na wowheadu nic není, ani jestli má tato abilita ještě nějakou další funkci).
#4 Maci
Posted 14 January 2011 - 12:50 AM
Upravuji status na: Převzaté
Upravuji vážnost na: 2 - Normální
Hm no muzu ho zkusit celyho napsat znova.
Jak ma teda fungovat? V normal forme pouziva Mighty Blow a po x sekundach se premeni na elementala? Nasledne pouziva Surge a opet po x sekundach se premeni zpet do puvodni formy?
Napiste mi timery jednotlivejch spellu / premeny a zkusim se na to podivat.
Upravuji vážnost na: 2 - Normální
Hm no muzu ho zkusit celyho napsat znova.
Jak ma teda fungovat? V normal forme pouziva Mighty Blow a po x sekundach se premeni na elementala? Nasledne pouziva Surge a opet po x sekundach se premeni zpet do puvodni formy?
Napiste mi timery jednotlivejch spellu / premeny a zkusim se na to podivat.
#5 chemistr
Posted 14 January 2011 - 05:42 PM
Hele není vůbec potřeba psát něco znova. Boss jako takový funguje v podstatě dobře, jen spell Surge nefunguje, jak má. Měl by se jím chargnout na náhodného hráče a dát mu a všem, co mu stojí v cestě při chargi nějaký dmg (což o to, chargne se, dmg mám za to, že nedá, ale hráčem proletí a zmizí). Stačí udělat, aby se prostě na někoho chargnul, dal nějaký rozumný dmg (na wowheadu není bohužel psané za kolik by měl dát) a hotovo. Víc bych u toho bosse a spellu neřešil, zbytek by měl fungovat, jak má.
#7 Maci
Posted 15 January 2011 - 02:59 AM
Upravuji status na: Opraví nová revize
Taaakze po par hodinach boss prepsan, vytunen a sice to porad je hodne Blizstiq.
- Ale na 50 a 20% vyvolava elementala a stava se nezranitelnym.
- Elemental se charguje jak kokot (bohuzel na testu nemame zaple vmapy, tak nevim co to moc bude delat) a casti ty svy fialovy fleky, ale rek bych ze dost lidi ty charge budou srat :)), takze bych je mozna hodil min casteji
- Jak ma pod 50% vrati se k bossovi a ten opet ozije.
- Nasledne krom toho vseho boss jeste dava pred sebe takovej plosnak.
- Na 20% HP repete a kdyz se zabije elemental, chcipne s nim i soucasne boss a loot je v elementalovi
Puvodne sem si naskriptoval jeste ten zacinajici event, kdy se vsechny ty moja vcucnou do bosse a ten pak ozije. Pruser je, ze nasledne se mi to bugovalo, ze kdyby se tam wiplo, tak by se boss stal nedatelnym. Takze todle jsem momentalne vypl a dal si to do poradniku oprav.
Kdyztak se na to jeste Cheme podivej na testu.
Edit: me napada, ze ten event na zacatku by sel udelat tak, ze vzdycky i po wipu, by si to naspawnil ten boss sam, jen to by se musely odstranit zaznamy z databaze.
Taaakze po par hodinach boss prepsan, vytunen a sice to porad je hodne Blizstiq.
- Ale na 50 a 20% vyvolava elementala a stava se nezranitelnym.
- Elemental se charguje jak kokot (bohuzel na testu nemame zaple vmapy, tak nevim co to moc bude delat) a casti ty svy fialovy fleky, ale rek bych ze dost lidi ty charge budou srat :)), takze bych je mozna hodil min casteji
- Jak ma pod 50% vrati se k bossovi a ten opet ozije.
- Nasledne krom toho vseho boss jeste dava pred sebe takovej plosnak.
- Na 20% HP repete a kdyz se zabije elemental, chcipne s nim i soucasne boss a loot je v elementalovi
Puvodne sem si naskriptoval jeste ten zacinajici event, kdy se vsechny ty moja vcucnou do bosse a ten pak ozije. Pruser je, ze nasledne se mi to bugovalo, ze kdyby se tam wiplo, tak by se boss stal nedatelnym. Takze todle jsem momentalne vypl a dal si to do poradniku oprav.
Kdyztak se na to jeste Cheme podivej na testu.
Edit: me napada, ze ten event na zacatku by sel udelat tak, ze vzdycky i po wipu, by si to naspawnil ten boss sam, jen to by se musely odstranit zaznamy z databaze.
#10 Maci
Posted 17 January 2011 - 05:30 PM
Nojo, to sem sem uz nepsal. Toho bosse sem nakonec pak preskriptil, aby byl vic blizzlike. Jen sem si myslel, ze ty fleky ma hazet na hero i na normal, jen na hero ma hazet slabsi verzi.
Ted sem si zkouknul videjka, a podobne to bude vypadat pak na heroic (jen bude mit vice HP a vetsi meele dmg). Na normal ma hazet verzi toho spellu, ktera jen fluse, nehazi ty fialovy fleky.
Pak jeste dostaval desnej pushback, kdyz se mergoval, tak to by melo taky byt opraveno. Dneska se snad jeste nahodi nova revize na ostrej kvuli tomudle :). Jo a pak fluse jen na 3 targety.
Ted sem si zkouknul videjka, a podobne to bude vypadat pak na heroic (jen bude mit vice HP a vetsi meele dmg). Na normal ma hazet verzi toho spellu, ktera jen fluse, nehazi ty fialovy fleky.
Pak jeste dostaval desnej pushback, kdyz se mergoval, tak to by melo taky byt opraveno. Dneska se snad jeste nahodi nova revize na ostrej kvuli tomudle :). Jo a pak fluse jen na 3 targety.
Page 1 of 1
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.