Mystiq.org - forum: C++ - Igvar the Plunderer (Utgarde Keep) -> Bossové -> Bugreport

Jump to content

Report ID 3688 Title C++ - Igvar the Plunderer (Utgarde Keep)
Product Bossové Status Opravené (Severity 3 - Medium)

Page 1 of 1
  • Cannot start a new Issue
  • Closed Issue This issue is locked

Report ID #3688: C++ - Igvar the Plunderer (Utgarde Keep)

#1 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 14 December 2010 - 03:50 PM

1) Enrage
- Údajně se stackuje málo, prosím tedy testery, aby mi zjistili jak často si to má házet nebo kde je vlastně problém. Dále sem našel ještě dvojče tohodle spellu, které zvyšuje AS o 10%, nikoliv jen o 5%. Takže by to chtělo potvrdit, že se správně jedná o spell na heroic.

2) (HEROIC) Dreadful Roar
- Údajně se má na heroic stackovat po 5-ti %. Todle bych potřeboval nějak ověřit, protože mezi spelly existují 2 záznamy a přišlo by mi logický, kdyby jeden byl pro normal a druhý pro heroic.


Page 1 of 1  
  • Cannot start a new Issue
  • Closed Issue This issue is locked

Replies (1 - 5)

#2 User is offline  
Behemont 

  • Group: VIP
  • Posts: 19
  • Joined: 04-November 08

Posted 15 December 2010 - 07:16 PM

1)
Ano s AS 10% je pro HERO.
Ten Enrage by mel hazet vzdy po Staggering Roar
dle jeho vypisu prvni faze kterou presne takhle toci az do jeho killu.
Phase 1
Cleave: Inflicts 150% Physical damage to a target and its nearest ally.
Smash: Inflicts 13,125 to 16,875 Physical damage to all enemies in a frontal cone.
Staggering Roar: Inflicts 2,188 to 2,812 Physical damage to everyone and silences casting players for 6 seconds.
Enrage: Increases attack speed and size by 5%. Stacks up to 50 times.

Tudiz po jeho 50 z opaknutim by mel mit stack 50.

2)
Na NORMAL
Dreadful Roar: Inflicts 3,063 to 3,937 Shadow damage to everyone, silencing casting players for 8 seconds. Targets will also take 5% more Shadow damage. Stacks up to 40 times.

Na HERO
Dreadful Roar: Inflicts 5,250 to 6,750 Shadow damage to everyone, silencing casting players for 8 seconds. Targets will also take 5% more Shadow damage. Stacks up to 40 times.

Rad bych videl ten druhy zaznam ktery ti ukazuje 10%

#3 User is offline  
Behemont 

  • Group: VIP
  • Posts: 19
  • Joined: 04-November 08

Posted 15 December 2010 - 08:52 PM

Takze pred chvilkou sme to testili s Chemem. Enrage se mu stackoval kazdou tu rotaci po spellu SMASH. Po nastackovani na 9x se mu to jiz nezvysovalo. Po minute mu buff spadl (coz mel) a nasledna rotace se mu dokazala udrzovat jiz jen 1x.

Dreadful Roar
Tak prave sem nasel tvuj dukaz :)
Tudiz tento spell je v poradku a nechal bych ho tak jak je 10% ac teda je to sila :)

Tak a ted sem vazne v http://forum.mystiq....tyle_emoticons/default/black%20eye.gif* bo uz nevim ta sama stranka jen vypis abilit na hero z Ingvar the Plunderer

This post has been edited by Behemont: 15 December 2010 - 09:19 PM


#4 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 17 December 2010 - 12:06 PM

Hm ted sem koukal do C++ zdrojaku a vono tam vubec nebyly nastaveny spelly s IDckama pro heroic. Takze po kompilaci uvidim co to udelam a radsi si to i nejak otestuju abych mel prehled :). To aby daval Enrage po roaru by melo uz byt opraveny.

Kazdopadne to teda beru tak, ze teda to ma fungovat:
Enrage: stackuje se po 5/10% (normal/hero) a ma jit nastackovat az na 50
Dreadful roar: stackuje se po 5%, dmg ruzna na hero/normal

#5 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 19 December 2010 - 01:25 AM

Momentální nastavení:

Timery na začátku:
Normal Phase:
Staggering Roar: 25sec
Cleave: 2sec
Smash: 5sec
Enrage: 10sec

Timery během boje:
Staggering Roar: 25sec
Cleave: 2-7sec
Smash: 5-20sec
Enrage: 10sec

Enrage změněn tak, že zůstává i do druhé fáze, koukal sem, že tomu tak je i na YouTube.

Timery na začátku:
Undead Phase:
Dreadful Roar: 0sec
Woe Strike: 10-20sec
Dark Smash: 5-20sec
Axe Spawn: 10sec

Timery během boje:
Dreadful Roar: 25sec
Woe Strike: 10-20sec
Dark Smash: 5-20sec
Axe Spawn: 30sec

Potřeboval bych, aby jste se podivali na youtube a checknuli ty timery (timer = časovač, perioda jak často hází daný spell, časová prodleva mezi dvěma po soubě jdoucími casty - je nastavován na začátku boje a pak po každém castu). Popř. usoudili, zda-li je boss datelnej nebo ne. Enrage mi přišlo, že se stackoval v pohodě, každopadně stejně ho má hodit tak 2x-3x, než ho parta stáhne. Co se týče opravy dreadful roaru, tak to budu muset trochu poskriptit, protože on to neni vázanej spell, ale tu auru na zvýšení dmge má zabudouvanou přimo v sobě, takže tam budu muset přidat nějakej čítač a vždycky shazovat auru, nahazovat znova.

Berte to tak, že chceme dungy dovést do datelného stavu, aby se daly otevřít. Tj 90% funkčnost. Dolaďovat tydle kraviny můžem, až budou otevřený T7 dungy a budem mít já nevim pár měsiců, než je lidi vyfarmí. Chci tedy krom toho co nefunguje vidět i nějakou vlastní iniciativu, že napíšete jak by se to dalo opravit nebo, že to zas tak nevadí, že tj třeba jen o něco těžší, ale datelný atp.

#6 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 07 May 2011 - 10:25 AM

Upravuji status na: Opravené!


Page 1 of 1
  • Cannot start a new Issue
  • Closed Issue This issue is locked

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist