Mystiq.org - forum: C++ - General Bjarngrim (Halls of Lightning) -> Bossové -> Bugreport

Jump to content

Report ID 3671 Title C++ - General Bjarngrim (Halls of Lightning)
Product Bossové Status Opravené (Severity 3 - Medium)

Page 1 of 1
  • Cannot start a new Issue
  • Closed Issue This issue is locked

Report ID #3671: C++ - General Bjarngrim (Halls of Lightning)

#1 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 13 December 2010 - 02:04 AM

1. Dveře - na NORMAL úroveň se neotevírají po jeho zabití. Na hero funguje bez problému.
- ja ten problem nenasel
2. Boss ma mit na sobe auru Temporary Electrical Charge (ID 52092) ... ta, pokud je v dosahu nejakej dalsi mob, ma bossoj periodicky nahazovat auru Temporary Electrical Charge (ID 52097)... pokud nekdy v dosahu zadnej mob nebude -> hraci moby vybijou -> boss ma o auru prijit -> neda se splnit HC achievement
->jak to jede ted: Boss si nahodi jen 52097 a ta po 3s zmizi... -> nahodit na nej misto 52097 auru 52092 ale s tim, ze 52092 je bugla a nahazuje 52097 ikdyz neni v dosahu zadnej jinej mob -> zacasti se s failed - opravi

- ceka se jeste na kompilaci kvuli par kosmetickym upravam
- pridan achievement (http://www.wowhead.c...chievement=1834)
- nedela to tu hnusnou animacku, ze se vse porad zmensuje a zvetsuje
- ma to nahozeny uz od zacatku, protoze ho pronasledujou ti 2 mobove
-- mam sice takovej pocit, ze si to ma nahazovat jen na jednotlivejch platformach (tj. range check zda-li to ma byt aktivni bude asi jen na moby tam), ale v C++ to neni mozny jinak udelat, neb nejaka refreshovaci metoda se vola pouze pri samotnem combatu
- range check zdali si to ma nahodit/shodit je vazan na 6 IDcek mobu (vsechny co muze potkat kdyz tam prochazi po tom moste)
- achievement se splni na heroic, pokud date Killing Blow (dorazite ho) a bude mit nahozeny ten buff (v popisku achievu je jasne, defeat while he has a TEC)



Page 1 of 1  
  • Cannot start a new Issue
  • Closed Issue This issue is locked

Replies (1 - 5)

#2 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 16 December 2010 - 11:17 AM

1) Mne se ty dvere teda normalne otevrely, kdyz sem si to ted testnul.

#3 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 20 December 2010 - 02:40 AM

Pridan achievement : http://www.wowhead.c...chievement=1834

Vzhledem k tomu, ze ten spell funguje tak, ze to nahazuje buff na 3sec, tak sem to poresil tak, ze kazdy 3sec checkuje v nejaky vzdalenosti 20y, jestli jsou urcity mobove (konkretne vsechny ty ktery tam muzou byt) a najde-li nejakyho, tak si ten buff nahodi znova.

Snad to bude fungovat :), kompilace nahozena. Achievement se splni v pripade, ze posledni ranu pred smrti bude mit na sobe tu auru.

#4 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 20 December 2010 - 11:13 AM

tak to ale bejt nema, achiev se ma dat, kdyz to ma na sobe na zacatku combatu...

Quote

I actually got this by accident. 1 of the dps agroed the boss while he was buffed. we just followed the normal tacts and downed himw quite easily.
(he lost the buff at about 80%, seem to be that u just need to start the fight while hes buffed)


#5 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 20 December 2010 - 12:02 PM

cezeta, on 20 december 2010 - 11:13, said:

tak to ale bejt nema, achiev se ma dat, kdyz to ma na sobe na zacatku combatu...


Defeat General Bjarngrim in the Halls of Lightning on Heroic Difficulty while he has a Temporary Electrical Charge.

Todle rika popisek achievementu :), cili podle me to mel Blizz v tu chvili zabugovany nebo ten clovek byl dmntni (viz. i prispevatele naseho forka "hraju na offi 4 roky a pres entangling roots sem klidne mohl narvat i pyroblast a nezrusily se!") a nebo uplne nedodrzel popisek achievu, ale ja si stojim za timto Blizztiq resenim.

Takze melo by to bejt ted doladeny.
- nedela to tu hnusnou animacku, ze se vse porad zmensuje a zvetsuje
- ma to nahozeny uz od zacatku, protoze ho pronasledujou ti 2 mobove
-- mam sice takovej pocit, ze si to ma nahazovat jen na jednotlivejch platformach (tj. range check zda-li to ma byt aktivni bude asi jen na moby tam), ale v C++ to neni mozny jinak udelat, neb nejaka refreshovaci metoda se vola pouze pri samotnem combatu
- range check zdali si to ma nahodit/shodit je vazan na 6 IDcek mobu (vsechny co muze potkat kdyz tam prochazi po tom moste)
- achievement se splni na heroic, pokud date Killing Blow (dorazite ho) a bude mit nahozeny ten buff (v popisku achievu je jasne, defeat while he has a TEC)

#6 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 20 December 2010 - 12:35 PM

Upravuji status na: Opravené!


Page 1 of 1
  • Cannot start a new Issue
  • Closed Issue This issue is locked

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist