Mystiq.org - forum: Archimonde -> Bossové -> Bugreport

Jump to content

Report ID 3542 Title Archimonde
Product Bossové Status Opravené (Severity 3 - Medium)

Page 1 of 1
  • Cannot start a new Issue
  • Closed Issue This issue is locked

Report ID #3542: Archimonde

#1 User is offline  
dahaka 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1
  • Joined: 21-February 10

Posted 26 November 2010 - 09:17 PM

Dneska se testovala ta "oprava" evade....bugnout jde ale furt


Page 1 of 1  
  • Cannot start a new Issue
  • Closed Issue This issue is locked

Replies (1 - 15)

#2 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 27 November 2010 - 01:22 PM

Upravuji status na: Převzaté

muzes mi do PM napsat presnejsi info prosim?... postup bugnuti atd.. diky

#3 User is offline  
Vission 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 17
  • Joined: 06-March 09

Posted 28 November 2010 - 08:26 PM

Tak další poznatek při opraveným evadu:
Při air burstu na tanka (ano, nemělo by se to stát, ale když se to stane) se boss v určité výšce evadne... Dnes takhle 2 evade wipy..
Prosím, opravit...

#4 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 01 December 2010 - 02:05 PM

a evade nyni vypada jak? melo by to byt tak, ze kdyz se boss vzdali dal nez 150yd od spawnpointu, tak padne combat a boss evadne... je tomu tak?

#5 User is offline  
Vission 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 17
  • Joined: 06-March 09

Posted 02 December 2010 - 06:39 AM

Pravděpodobně ano, nevidím, kam až tank letí díky mystiq rangi... Asi hodně vysoko, odhaduju tak... 100yd? Kopnutí tanka takhle znamená skoro jasnej evade. (Pullujem ho a tankuje se víc vzadu, jak je teď posunutej, tak se i stalo, že po pullu odpálil celej raid, je dost blízko..)
Jde o to, že se tankuje i tak celkem daleko od spawnpointu, tudíž pokud je tank 50yd od spawnu a kopne ho 100yd vysoko, tak je to asi možný.

#6 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 02 December 2010 - 11:11 AM

mne jde o to, jestli evade = wipe tim jeho spellem nebo proste jen padnuti combatu...

#7 User is offline  
Vission 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 17
  • Joined: 06-March 09

Posted 02 December 2010 - 12:26 PM

cezeta, on 02 december 2010 - 11:11, said:

mne jde o to, jestli evade = wipe tim jeho spellem nebo proste jen padnuti combatu...


Evade = spadnutí combatu, bez hand of death, po chvilce si dopluje zpátky na místo.

#8 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 02 December 2010 - 12:43 PM

ok... takze evade prodlouzime o 50yd, to uz by melo stacit... ted ten druhej problem - dahaka tady pise, ze se boss da stejne bugnout zatahnutim do vesnice - to je ale dal, nez ma boss evade, tak jaktoze neevadne? tusite nekdo?

#9 User is offline  
DoDo 

  • Group: VIP
  • Posts: 953
  • Joined: 23-February 09

Posted 02 December 2010 - 12:51 PM

Ten evade je tam nastavenej na spadnutí kombatu. Jinak kdyžtak mi písni na ICQ Quido a zajdem to nějak na Dev otestovat, ten evade můžu jednoduše prodloužit nebo zkrátit. Ale je divný, že se dá pořád bugovat.

#10 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 03 December 2010 - 02:01 PM

Vission, on 02 december 2010 - 06:39, said:

Pravděpodobně ano, nevidím, kam až tank letí díky mystiq rangi... Asi hodně vysoko, odhaduju tak... 100yd? Kopnutí tanka takhle znamená skoro jasnej evade. (Pullujem ho a tankuje se víc vzadu, jak je teď posunutej, tak se i stalo, že po pullu odpálil celej raid, je dost blízko..)
Jde o to, že se tankuje i tak celkem daleko od spawnpointu, tudíž pokud je tank 50yd od spawnu a kopne ho 100yd vysoko, tak je to asi možný.

Kdyz dostane Air Burst nekdo kdo je v rangi Air Burst od tanka (typicky meelko), tak by to melo vyhodit i tanka.

#11 User is offline  
Porcus 

  • Group: VIP
  • Posts: 555
  • Joined: 19-July 08

Posted 03 December 2010 - 10:11 PM

Tak - teď jsme natahli Archimonda, po 15 sekundách přilítla Hand of Death, aniž by se s ním vůbec pohlo... By mě vůbec zajímalo, kdo ho přesunul z toho místa, kde stával?

#12 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 03 December 2010 - 11:36 PM

nikdo ho nepresouval, to je mi prave divny... ale na DEVu je ta oprava nahrana taky a tam stoji, kde ma :-)... ja bych to zkouknul, ale nemam GM postavu, takze to bude tezky :-)

#13 User is offline  
DoDo 

  • Group: VIP
  • Posts: 953
  • Joined: 23-February 09

Posted 04 December 2010 - 12:32 AM

No na DEVu stojí tam kde má, nikdo s nim nehejbal. Jediná změna ve scriptu je přidání evade zóny, ale ta NEMŮŽE mít vliv na nic jinýho. Jediný, co může dělat je, že se evaduje když třeba odkopne někoho spolu s tankem nebo když ho odtáhnete moc daleko. Ostatní věci nejsou následkem týhle opravy.

#14 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 04 December 2010 - 10:56 AM

Upravuji vážnost na: 3 - Střední

no, nemuze... uz jsem videl vselicos... poprosim hrace, aby sem hodily screeny, kde teda boss aktualne stoji a trosku rozvedli, proc muze dojit k tomu, ze boss vsechny wipne pres Hand of Dead ikdyz "by nemel?"...

a k bugovani bosse - jdu nastavit NPC ve vesnici tak, aby si ho nevsimli -> tim padem boss evadne

#15 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 04 December 2010 - 01:10 PM

Upravuji status na: Opraví nová revize

bugovani poreseno - mobove se budou divat jak umirate :-)

#16 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 05 December 2010 - 05:37 PM

Upravuji status na: Opravené!

- Trash poresen, evade zone bude zvetsena na 300yd ze 150 pri nove kompilaci - bude uvedeno v bugreportu


Page 1 of 1
  • Cannot start a new Issue
  • Closed Issue This issue is locked

0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist