Zdá se mi žepřestal správně fungovat talent cheat death u rogua - rána která by rogua zabila by mu měla resetnout HP na 10% a na další 3 sec by měl dostávat dmg sníženej o 90% ale mě přijde že po aktivování cheat deathu stejne prakticky instantně chcípnu ... pokaždý sem se díval do combat logu a ten to dokazuje - aktivuje se cheat death a pak bych měl dostávat 10% dmg a přitom sem třeba dostal od warra za 1600. A taky se mi zdá že to neházi ty hp na 10% ale to sem nijak nezkoumal ... prostě bych to prosil přezkoumat diky
Report ID | 3318 | Title | rogue - cheat death |
Product | Spelly | Status | Není bug (Severity 1 - Low) |
Page 1 of 1
Report ID #3318: rogue - cheat death
Page 1 of 1
Replies (1 - 7)
#4 vohrada-selrik
Posted 17 October 2010 - 01:10 PM
tak tj naky divny ... ted sem to zkousel znova a treba hunt mi dal pri cheat death za 900 auto shotem
#5 Maci
Posted 17 October 2010 - 01:51 PM
Samotnej Cheat Death funguje jak ma.
HP > 10% : War da execute, sunda te to na 10% a na 3sec mas redukovanou dmg na 90%.
HP < 10% : War da execute, HPcka zustanou porad stejny a mas na 3sec redukovanou dmg na 90%.
Kdyz ses pod 10%, tak te to ani nema dohealovat. Tudiz v situacich, kdy mas 100hp a naskoci Cheat Death, tak staci obycejna rana - normalne za 1000 - a umres.
Zkousel sem to ted i na veci jako shatter kombo / mbswd kombo (priest), kde vicemene 2 spelly leti "soucasne", ten prvni vyvola CD a ten druhej uz normalne redukovanej byl. Na druhou stranu muzu potvrdit, ze sem si vsim veci, jako ze sem do cloveka, kterymu naskocil cheat death ihned hodil SWD za 1k. Coz je podle me zpusobeny vyssim diffem a pochybuju, ze by se s tim dalo udelat neco jinyho jak prepsat celej system vyhodnocovani utoku.
HP > 10% : War da execute, sunda te to na 10% a na 3sec mas redukovanou dmg na 90%.
HP < 10% : War da execute, HPcka zustanou porad stejny a mas na 3sec redukovanou dmg na 90%.
Quote
You have a 100% chance that an attack which would otherwise kill you will instead reduce you to 10% of your maximum health.
Kdyz ses pod 10%, tak te to ani nema dohealovat. Tudiz v situacich, kdy mas 100hp a naskoci Cheat Death, tak staci obycejna rana - normalne za 1000 - a umres.
Zkousel sem to ted i na veci jako shatter kombo / mbswd kombo (priest), kde vicemene 2 spelly leti "soucasne", ten prvni vyvola CD a ten druhej uz normalne redukovanej byl. Na druhou stranu muzu potvrdit, ze sem si vsim veci, jako ze sem do cloveka, kterymu naskocil cheat death ihned hodil SWD za 1k. Coz je podle me zpusobeny vyssim diffem a pochybuju, ze by se s tim dalo udelat neco jinyho jak prepsat celej system vyhodnocovani utoku.
#6 vohrada-selrik
Posted 17 October 2010 - 06:18 PM
hm tak se mi to fakt asi jenom zdalo ze tj bugly xD diky
hej a jak ten cheat death zavisi na resilce ? (myslim ze se u nej neco takovyho pise) ... mozne je to tim protoze mam cerstvou 70ku a resi asi 50
hej a jak ten cheat death zavisi na resilce ? (myslim ze se u nej neco takovyho pise) ... mozne je to tim protoze mam cerstvou 70ku a resi asi 50
#7 vohrada-selrik
Posted 17 October 2010 - 06:21 PM
j tak tj potvrzeny ... je to tim ze mam hovno resilku ..... In patch 2.4.3, "This talent has been rebalanced significantly. Killing blows are no longer 100% absorbed. If the Rogue is below 10% health, the killing blow is still completely absorbed; if the Rogue is over 10% health, enough damage will be absorbed to reduce the Rogue’s health down to 10%. For the following 3 seconds, damage is not always reduced by 90%; it is now reduced by a maximum of 90%, depending on how much resilience the Rogue has. The damage reduction will be four times the damage reduction resilience causes against critical strikes." .... ja mam 72 resilky .. ta redukuje dmg critu o 3,65% takze cheat death mi redukuje dmg o 14,6% a ne o 90% .. celkem rozdil xD
This post has been edited by vohrada-selrik: 17 October 2010 - 06:22 PM
Page 1 of 1
1 User(s) are reading this issue
1 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.