Mystiq.org - forum: Libram of Divine Purpose -> Itemy -> Bugreport

Jump to content

Report ID 2964 Title Libram of Divine Purpose
Product Itemy Status Nebude se opravovat (Severity 2 - Fair)

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2

Report ID #2964: Libram of Divine Purpose

#1 User is offline  
mokis 

  • Group: VIP
  • Posts: 165
  • Joined: 30-October 08

Posted 26 August 2010 - 02:46 PM

Zdravim GM a vyvojare. Jsem moc rad, ze ste se pokusili Libram of Divine Purpose opravit, ale situace je stale stejna, pridava jen 68 dmg k sealu i judgementu.

Myslim ze pro 2.4.3 by melo byt spravne ze pridava primo 94 dmg done a ne jak rika Hrbet: "Nikdo neví jestli se přidavá 94 dmg nebo jen 94 spell dmg, v tom by byl rozdíl ptže ze spell dmge se k výslednému dmg připočítává jen určitá část podle typu spellu...na ofiku maji libram přepsaný takto "adds the spellpower of the judgement..." ale my máme napsáno "increases damage with" "
V popisku itemu jak ve hre tak na wowwiki je napsano: "Equip: Increases the damage done by your Seal of Righteousness and Judgement of Righteousness abilities by up to 94."
tudiz zvysuje dmg done. Pokud vychazite z popisku na wowhead nebo thottbot "Equip: Increases the spell power of your Seal of Righteousness and Judgement of Righteousness abilities by 94.", tak to urcite nebude pro 2.4.3, protze tady bohuzel zadna spell power neni. A co jsem mel moznost se seznamit s wotlkem, tak se tam hodne veci zmenilo, dokonce repocty u lecketrych spellu.

I v oficialnich Patch Note na 2.4.0(kde byl ucinek tohoto libramu navysen) se pise: "Libram of Divine Purpose: The bonus damage on Seal and Judgment of Righteousness has been increased."
takze zvedli bonusovy dmg a ne pridavnou spell dmg hodnotu, primo dmg done, aspon ja to tak stale chapu.

Pokud jsem se spletl, tak se omlouvam. Sice se s paladinem dobre tankuje i v tomto stavu, ale kazde zlepseni rozhodne potesi.

This post has been edited by mokis: 26 August 2010 - 02:51 PM



  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
 

Replies (1 - 19)

#2 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 26 August 2010 - 02:51 PM

Upravuji status na: Není bug
Upravuji vážnost na: 1 - Nízká
Report zafixován v: Revize 1825

no zaprve tam je napsany "up to".. takze pridava od 0 po 94... kdyz jdem to testil, pridalo to judgementu i 83, coz je vic nez 68 a tudiz je to podle me opravene.. jestli ne, dodej presny mereni :-)

#3 User is offline  
mokis 

  • Group: VIP
  • Posts: 165
  • Joined: 30-October 08

Posted 26 August 2010 - 02:58 PM

Ok, diky za zajem, zkusim jeste menit zbrane, jestli mi z toho vyleze nejake vetsi cislo.

#4 User is offline  
mokis 

  • Group: VIP
  • Posts: 165
  • Joined: 30-October 08

Posted 26 August 2010 - 03:12 PM

tak tady jsou vysledky meho testovani primo na Insomnii na panakovi pred OG:
1. bez Judgementu of Crusader
zbran== dmg s libramem/bez libramu/rozdil
mace z akila== 187/ 119/ 68
2h axe ze ZA== 280/ 212/ 68
sword z Gruula== 198/ 130/ 68
heal mace z BS== 177/ 109/ 68
2. s Judgementem of Crusader
mace z akila== 220/ 152/ 68


zkousel jsem i krumpac na mining, ale bohzel to byl jen miss miss miss :)
Edit: tak jsem uspel i s tim krumpacem==156/88/68 :)

Vidim ze ma sam paladina, tak bych te chtel poprosit at to testnes primo ve hre, a s jakou zbrani a na jakem mobovi se ti povedlo dat 83+dmg na devu? pls

S tim "up to" budes mit asi pravdu, ale podle ceho se to pak ridi? Treba u Judgementu of Crusader se to ridi vychozim dmg spellu.

This post has been edited by mokis: 26 August 2010 - 03:31 PM


#5 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 26 August 2010 - 03:41 PM

edit: pokusy z DEVu

sundany vsechny veci
bez seal of righterous - 45-46 melee DMG/rana
se seal of rigtherous - 45-46 melee DMG/rana + 49 holy dmg + 231, 237, 225, 241, 235 judgement (prumer 233,8)

sundany veci, nasazenej libram
bez seal of righterous - 45-46 melee DMG/rana
se seal of rigtherous - 45-46 melee DMG/rana + 67 holy dmg + 305, 305, 299, 311, 297 judgement (prumer 303,4)

takze s 0 spelldmg pridava libram prumerne 69,6

nasazeny veci, nenasazenej libram
bez seal of righterous - 100-200 melee DMG/rana
se sealem 180 holy dmg + 761, 745, 750, 758, 751, 748, 754, 758, 760, 750 (prumer 753,5)

nasazeny veci, nasazenej libram
se sealem 197 holy dmg + 817, 813, 809, 819, 823, 818, 820, 826, 828, 814 (prumer 818,7)

s 707 spelldmg pridava libram prumerne 65,2

... mas pravdu, je to stale bugl... asi mi vcera do toho testovani parkrat proclo neco, ceho jsem si nevsim

#6 User is offline  
mokis 

  • Group: VIP
  • Posts: 165
  • Joined: 30-October 08

Posted 26 August 2010 - 03:47 PM

ok diky za info, nejak jsem si asi spojil reset serveru s novu revizi. Zkusim tedy az bude opravdu nova revize. Zatim :)

#7 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 26 August 2010 - 04:06 PM

Upravuji status na: Nutná oprava od vývojářů
Upravuji vážnost na: 4 - Vysoká

ne, mas pravdu, je to stale bugly, viz edit predchoziho postu.. divne, predam k oprave

#8 User is offline  
Iskander 

  • Insomnia Team
  • Group: Developer
  • Posts: 198
  • Joined: 10-July 08

Posted 26 August 2010 - 04:41 PM

Upravuji status na: Nový
Upravuji vážnost na: 1 - Nízká

Popište stručně, co je podle vás špatně.

K tématu "increases your ... by up to ...":
Podívejte se třeba na Blessing of Light.

#9 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 26 August 2010 - 04:54 PM

pokud to bude stejny jako u blessing of light, "up to" se odkazuje na nejsilnejsi efekt vlastnosti itemu -> zvyseni dmge z Judgement of Righterous - k nemu to v soucastnosti pridava 68, misto 2.4.0 upravy, od kdy ma pridavat 94.

o stejny pomer vice to musi pridavat i k efektu seal od righterous, tzn misto 17-18 nejakejch 24

taaakze:

Judgement of Righterous ma pridavat 94
Seal of Rigtherous ma pridavat 24

#10 User is offline  
mokis 

  • Group: VIP
  • Posts: 165
  • Joined: 30-October 08

Posted 26 August 2010 - 07:01 PM

No jak si o tom stale čtu na ruznych webwch a co chapu podle selskeho rozumu z popisku ve hre, tak kdyz dam Seal of Rigtherous a budu mlatit moba za 200(jen utok sealem, zadny white dmg zbrane), tak po nasazeni tohoto libramu se utok zvysi na 294. To stejne kdyz vypustim Judgement a budu davat za 800, tak libram z toho udela 894.

"Equip: Increases the damage done by your Seal of Righteousness and Judgement of Righteousness abilities by up to 94."


nevim jestli na ofiku to procuje tak ze, kdyz je tam "up to", tak to dava 0-94, protoze tady na mystiqu se mi zda, ze vse co je "up to" dava proste stale tu maximalni hodnotu.

#11 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 26 August 2010 - 07:13 PM

vsak jsem to vysvetlil v predchozim postu... "up to" se podle me odkazuje k nejsilnejsimu effektu... je blbost, aby ti to zvedalo dmg sealu o 50%... to libramy nedelaj

#12 User is offline  
mokis 

  • Group: VIP
  • Posts: 165
  • Joined: 30-October 08

Posted 26 August 2010 - 11:25 PM

tak jsem to otestoval po revizi. Seal dava priblizne 12-20 dmg v zavislosti na zbrani, celkem by mne zajimal ten vzorec podle ktereho se to vypocitava a jak je mozne ziskat maximali hodnotu 94 dmg, proc by tam jinak ta hodnota byla napsana kdyby ji neslo dosahnout. Judgement sem zatim dosahnul nejvetsi rozdi 80 dmg a to s ruznymi zbranemi od 1,6 az po 3,5 rychlosti a s i bez spell dmg.

A co je nejhorsi, Seal ma procovat pri KAZDEM uspesnem melee utoku. Pri normalni tankovaci zbrani(1,6 rychlost a spell dmg) procije asi v 90% pridadu uspesneho utoku a kdyz si vemu 2h axe(3,5 rychlost bez spell dmg), tak procne max 50% uspesnych utoku.

Secteno: Seal of Righteousness je po dnesni revizi dost poskozeny :)( skoda, snad mne ostatni paladinove nebudou kamenovat, za to ze jsem to sem vubec postoval k opraveni, pokud budou mit stejne problemy.

#13 User is offline  
mokis 

  • Group: VIP
  • Posts: 165
  • Joined: 30-October 08

Posted 26 August 2010 - 11:27 PM

cezeta, on 26 august 2010 - 05:54, said:

taaakze:

Judgement of Righterous ma pridavat 94
Seal of Rigtherous ma pridavat 24

Stale nechapu jak jsi prisel na tech 24 u Sealu? Melo by to snad byt podle popisku u itemu stejne jak u Judgementu, 94.

#14 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 26 August 2010 - 11:46 PM

mokis, on 27 august 2010 - 12:27, said:

Stale nechapu jak jsi prisel na tech 24 u Sealu? Melo by to snad byt podle popisku u itemu stejne jak u Judgementu, 94.


jak? pridal jsem stejnej pomer k tomu, co libram pridava k judgementu... tzn 133% puvodni hodnoty.

a pochop, ze 94 k sealu je proste totalni pitomost, libram pridava 33% dmge, ne 300+%!!!

jinak nechapu co chces dokazat tim menenim zbrani, libram ma pridavat pokazdy stejne... menenim zbrani leda tam menis spelldmg - zaklad, z kteryho libram tech cca 33% pridava

ressisty holy spellu, to mas pravdu, ale to uz bylo predtim a nikdo to neresi

#15 User is offline  
mokis 

  • Group: VIP
  • Posts: 165
  • Joined: 30-October 08

Posted 27 August 2010 - 04:52 AM

sundal jsem vsechny veci se spell dmg, utocil 2h zbrani a libram pridaval +35 dmg
nasadil jsem 1h zbran s 257 spell dmg a libram pridaval jen +15 dmg
takze v soucasne podobe zalezi pridavna hodnta na rychlosti zbrane

A prosim jeste nezavirejte tento topic jak ten minuly, ted musim do prace, ale jakse vratim tak to poradne otestuju s ruznam spell dmg a rychlosti zbrani, protoze do ted ten libram daval +68 dmg ke vsem druhum zbrani(oz je podle tveho mysleni 200% k zakladnimu dmg sealu) a nikomu to nevadilo. Ted jeho pouzitelnost minimalne o 50% klesla :)



tak jsem stihnul jeste kratke mereni: obe zbrane s ryclosti 1,8, jedna bez spell dmg a druha se spell dmg. Obe pridavali +17 dmg k sealu. takze spell dmg to neovlivnuje, kdezto rychlost zbrane urcite.

This post has been edited by mokis: 27 August 2010 - 05:06 AM


#16 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 27 August 2010 - 07:02 AM

tak to iskander cely nejak nevychytal :-)... ale stale si budu stat za tim, ze libram rozhodne nema zvysovat dmg ze sealu o 94, to by byl silenej boost a kdyz si vemes jiny podobny libramy - treba [Libram of the Eternal Rest], coz je taky OT libram, zveda dmg consecration o 47... ale dohromady, vsech ticku... takze o... wtf, co to ma bejt, zveda to jen o 35 - 5 na tick... je to taky bugly.

ach jo :-(... no nic, dodelam opravu dvou veci a pak na ty libramy kouknu, neco je spatne :-)

#17 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 27 August 2010 - 07:02 AM

Upravuji status na: Převzaté
Upravuji vážnost na: 4 - Vysoká

#18 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 27 August 2010 - 07:30 AM

takze, nasel jsem zajmavej fakt:

Quote

Librams, Idols, and Totems all work on the same mechanics. It says "up to" because unlike spell damage and healing, the amount you gain is reflected only by the rank of spell you use (i.e. highest rank will always receive the full benefit, and the bonus will drop off as you rankdown.)


- mimo jine to rika, ze [Libram of the Eternal Rest] pridava 47 - 8 na tick, ne 5 pri ranku 6 spellu [Consecration], takže bug - pls fix

- taky se z toho dozvis, ze [Libram of Divine Purpose] opravdu ma pridavat vzdy 94 i k [Seal of Righteousness] rank 9, ale ne kazdymu procu, ale celkove dohromady vsem tickum. proto se meni benefit podle rychlosti zbrane!!! Libram ma k sealu proste pridat 94DMGe behem 30ti sekund, takze se zbrani rychlosti 1 ma pridavat 3,13dmge, s rychlosti 3.7 zas 11.6 (v soucastnosti pridava 36, coz je rozhodne bug - pls fix

- a znova, plyne z toho i fakt, ze [Libram of Divine Purpose] ma pridavat spellu Judgement of Righteousness rank 9 presne 94DMGe, ne cca 68, kolik dava ted - pls fix

jestli nekdo mate jinej nazor na to, jak to ma fungovat, podpoble to tu popiste


#19 User is offline  
cezeta 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 3,923
  • Joined: 02-July 08

Posted 27 August 2010 - 07:31 AM

Upravuji status na: Nutná oprava od vývojářů

#20 User is offline  
mokis 

  • Group: VIP
  • Posts: 165
  • Joined: 30-October 08

Posted 27 August 2010 - 08:09 AM

Tak s touto teorii bych asi souhlasil, sice to pro mne znamena, ze prijdu asi o 60 dmg na kazdy seal :)((, ale aspon to bude fungovat tak jak nejspis ma. Nejlepe kdy se vyjadril nekdo se zkusenosti z offiku.

Jeste se doma podivam jak moc je tento trinket nebo jine 80 lvl trinkety boostle ted na offiku


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2

1 User(s) are reading this issue
1 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist