Takže k věci :
1) Celý event se zdá být trošku posunut což má docela dopad na pozdějí cást spellu ale o tom až níže ..
Spelly : 1) - Fire Bloom - Má házet AŽ na 5 Targetu , momentálně to funguje tak , že to vždy hodí na 5 targetu . Range se zdá být dobrá . Má jít shodit Bublinou , Ice Blockem , Cloak of Shadow který momentálně nefunguje . Ostatní "shazovací spelly " jsou O.k
2) - Flame Dart - Tím , jak jsem psal nahoře že se zdá být celý event posunut , má dopad právě na tento spell a to ten , že jej háže hrozně brzo . Má přijit cca 10 sec po nahození prvního orbu , momentálně ho háže těsně po něm nebo dokonce i před . Má to fungovat tak , že spustí jeden ze 4 orbů , člověk jej použije , celý raid se seběhne na jednu kupu , drak z Orbu jej boostne hastem a tím úplně odstraní riziko že člověk ve většině případu vůbec nestihne doběhnout na určené místo kde drak nahodí ochranou bublinu ( Haste buff znemožňuje být zpomalen právě tímto spellem )
3) - Sinsiter Reflection - Další docela závažný bug . Má vytvořit kopíí náhodného člověka v raidu ale pouze 1 classu ! Momentálně funguje tak , že vytvoří vždy 4 odlišné kopie ( Enhacement , Paladin , Priest , Warlock ) a spawni se kde se jim zachce . Správně mají mít spawn na jednom místě všichni zároveň a poté co sis jej tank nabere na sebe , mají být zneškodnění . Momentálně se spawní kde chcou , někteří vůbec nereáguji na taunt a co je snad ještě horší , některým classám dávají téměř instant . )
Kil'jaeden se právě díky těmto ač na první pohled nezávažných bugu stává opravdu HC Mode a popravdě si nedokážu představit jak ho momentálně položit .
Veškeré tyto informace jsem čerpal z First Killu v podání SK Gaming jelikož je v době před Cataclysmem téměř nemožné někde sehnat přesné informace ( 2.4 Sunwell či po Nerfu )
Postupně doplníme další informace
This post has been edited by M4RtH: 25 August 2010 - 11:41 PM