Mystiq.org - forum: Shaman - Focused + Convection -> Spelly -> Bugreport

Jump to content

Report ID 1993 Title Shaman - Focused + Convection
Product Spelly Status Opravené (Severity 3 - Medium)

Page 1 of 1
  • Cannot start a new Issue
  • Closed Issue This issue is locked

Report ID #1993: Shaman - Focused + Convection

#1 User is offline  
DarkHunter 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1
  • Joined: 31-May 09

Posted 16 April 2010 - 09:42 AM

Zdravím.
Mám problém u Shamana, jde o to že mám talenty 5/5 na Convection (Reduce mana cost of Shock by 10% mj) a Shamanistic Focus 1/1 což je šance při crit. útoku na snížení ceny Shock spellu o 60% což mi teď na Earth Shock lvl6 dělá po redukci cenu 82 mana .
ALE!! když mám dejme tomu 84 many a nahodí se mi Focused, tak nemůžu použít Shock za 82 many !! Prosím podívejte se na to.
Díky


Page 1 of 1  
  • Cannot start a new Issue
  • Closed Issue This issue is locked

Replies (1 - 6)

#2 User is offline  
Iskander 

  • Insomnia Team
  • Group: Developer
  • Posts: 198
  • Joined: 10-July 08

Posted 16 April 2010 - 10:35 AM

No tak teď jsme kápli na zajímavý problém. A to, jak se k sobě připočítávají percentuální modifikace.

Convection - 10%
Focused - 60%

Testoval jsem na spellu Frost Shock (525 základní mana cost)

Ve hře ukazuje výsledný mana cost 157, což nasvědčuje sčítání (60% + 10% = 70% a 525*(1-0.7) = 157.5).
Jádro TC1 ovšem násobí (60% * 10% = 64% a potom 525*(1-0.64) = 189).

Teď ovšem mám jisté dilema, jestli tahle chyba sčítání/násobení je obdobná pro všechny modifikace (těch je zhruba 20 - např. cooldowny, damage, duration, ...) a nebo některé se sčítají a některé naopak násobí.

#3 User is offline  
DarkHunter 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1
  • Joined: 31-May 09

Posted 16 April 2010 - 11:25 AM

Pokud tedy je výsledný mana cost 157, což je napsáno i ve spellu, proč tedy jádro nepočítá s touto hodnotou ??

#4 User is offline  
Maci 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 1,761
  • Joined: 07-July 08

Posted 16 April 2010 - 12:11 PM

Treba damage a meele haste %-bonusy se maj stackovat multiplikativne (http://www.wowwiki.com/Haste).

Zase mi prijde jako blbost, kdyby se ta mana snizovala aditivne, ze to bys pak mohl i manu dostavat. Tim multiplikativnim snizovanim by ses max. mohl blizit k 0.

Jediny co se takhle scita jsou hit tabulky, kde tj. hit = 100 - 25 - crit - miss - (dodge/parry)

#5 User is offline  
Iskander 

  • Insomnia Team
  • Group: Developer
  • Posts: 198
  • Joined: 10-July 08

Posted 16 April 2010 - 01:24 PM

DarkHunter, on 16 apríl 2010 - 12:25, said:

Pokud tedy je výsledný mana cost 157, což je napsáno i ve spellu, proč tedy jádro nepočítá s touto hodnotou ??


No jak jsem psal, jádro počítá multiplikativně. A počítá všechny modifikace jedním způsobem. na rev. 279 je úprava, ovšem nejsem si jistý, jestli nezapříčiní chyby jinde. Typů modifikátorů je přes 20, mana cost je jeden z nich.

#6 User is offline  
Black_one 

  • Hlavní GameMaster
  • Group: Hlavní Admin
  • Posts: 7,166
  • Joined: 24-June 08

Posted 16 April 2010 - 03:18 PM

Upravuji status na: Opraví nová revize
Upravuji vážnost na: 3 - Střední
Updatuji verzi na: Revize 1825
Report zafixován v: Revize 1825

#7 User is offline  
Black_one 

  • Hlavní GameMaster
  • Group: Hlavní Admin
  • Posts: 7,166
  • Joined: 24-June 08

Posted 18 April 2010 - 09:17 PM

Upravuji status na: Opravené!


Page 1 of 1
  • Cannot start a new Issue
  • Closed Issue This issue is locked

1 User(s) are reading this issue
1 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist