This post has been edited by cezeta: 28 August 2010 - 09:29 AM
Report ID | 1942 | Title | Archimonde |
Product | Bossové | Status | Nebude se opravovat (Severity 1 - Low) |
Report ID #1942: Archimonde
#1 M4RtH
Posted 08 April 2010 - 12:56 AM
Zdravím , prosím o překontrolování spellu tohoto bosse . Po revizi jsme na něm wipnuli snad 20x , všiml jsem si , fear hází častěji než každých 30 sec . Dále jsou textury ohňu docela zvláštní , dostanete debuff i když stojíte z viditelné části mimo oheň . Soul Charge funguje taky opravdu hodně zvláštně , nejednou se nám stalo že umřel člověk a Soul Charge nehodil , pak zase někdo umřel a hodil ho instantně 2x hned po sobě ( 100 % téměř instant wipe ) , co je ale snad největší problém je to , že používá Abilitu Air Burs i na člověka co je první v Aggru ( tedy Main Tanka ) .. Přijde mi i docela nepřiměřený Meele DMG který dává . Velmi si cenním toho , že se snažíte co nejvíce přizpůsobit blizzlike avšak v tomhle případě mi přijde Archimonde dost přeboostovanej . Nikdo nechce ať je farma jako doteď , ale stává se z něj troufnu si říct momentálně nejtěžší boss a opravdu s velkou dávkou štěstí nemáte moc šanci ho pokořit
Replies (20 - 25)
#21 Redeemer
Posted 13 May 2010 - 12:56 AM
akvakvac, on 12 máj 2010 - 10:44, said:
The melee should spread out behind him to avoid air bursting the main tank when they get targeted.
melee by sa mali rozlozit za nim aby sa predislo air burstu main tanka ked to na nich hodi
teda az sa spravi hitbox bude to aktualne
#22 cezeta
Posted 13 May 2010 - 08:02 AM
akvakvac, on 12 máj 2010 - 10:44, said:
Muzu poprosit o prelozeni ci vysvetleni jak je to myšleno?
The melee should spread out behind him to avoid air bursting the main tank when they get targeted.
The melee should spread out behind him to avoid air bursting the main tank when they get targeted.
meleečka by se meli rozprostrit za bossem, aby se vyhnuli vykopnuti tanka do vzduchu, pokud by byli zamereni
-> bohuzel to nedokazuje, ze tank ma bejt neodkopnutelnej... jen to upozornuje, ze archie vzdycky "kopne" jednoho cloveka a ten s nim veme dalsi lidi v okruhu -> kdyz je u tanka, tak i tanka...
#24 akvakvac
Posted 13 May 2010 - 01:59 PM
SevyX, on 13 máj 2010 - 01:05, said:
An Air-Burst tank does not lose aggro, but your tank should not be hit by Air Burst if everyone positions correctly.
Takze by Archimonde nemel hazet airburst primo na tanka.
Takze by Archimonde nemel hazet airburst primo na tanka.
Pokud budou vsichni stat spravne pokud jsem si to spravne definoval :)
1 User(s) are reading this issue
1 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.