Report ID | 1905 | Title | Shade of Akama |
Product | Bossové | Status | Nebude se opravovat (Severity 3 - Medium) |
Page 1 of 1
Report ID #1905: Shade of Akama
Page 1 of 1
Replies (1 - 16)
#2 Meister
Posted 03 April 2010 - 11:55 PM
Je daleko tezsi,protoze tech addu chodi daleko daleko vice..tedka uz to nejde dat jen s jednim protadinem..a jinak..krom toho ze chodi vice addu (coz asi ma byt) a toho teleprotu je vse pri starem,akorat je to hardcore ted no. Jak rikas,obvykle se z tech shodu rozbehl a sel k akamovi a za tu cestu nez tam dobehl mu raid ubral 200 - 300 K HP +/-..tedka jak se teleportne primo k nemu je to sakra tezke. Takze prosim opravit event. Sice sme to dali na poprve,ale i tak..tohle by to opravit chtelo..ne vzdy musi stat stesti pri nas a skill hracu to vzdy nezachrani
#3 Piskle
Posted 04 April 2010 - 04:08 PM
tak jsme to byli, a jde to dat s jednim protadinem, jen chce trochu do toho boje zapojit nejenom protadina, ale i pristy a jejich fear ;-) :-) davame to tak tak, bud to dame o 1s nebo nedame ...
jinak fakt ten jeho sprint kdyby byl opraveny, by bylo mnohem lepsi
jinak ty NPC co nejdou oznacit a bezi banishovat akamu chodi nahodne nebo maji nejaky respawn? protoze jak sme tam wipovali na 3 pokusy tak sem to sledoval a chodili fakt nahodne
prosim OPRAVIT
jinak fakt ten jeho sprint kdyby byl opraveny, by bylo mnohem lepsi
jinak ty NPC co nejdou oznacit a bezi banishovat akamu chodi nahodne nebo maji nejaky respawn? protoze jak sme tam wipovali na 3 pokusy tak sem to sledoval a chodili fakt nahodne
prosim OPRAVIT
#4 Porcus
Posted 11 April 2010 - 08:40 PM
Every 35 seconds a three mob group consisting of a Spiritbinder, an Elementalist and a Rogue spawns at each doorway
O defendrech nic - takže náhodně, ale jinak:
Ashtongue Defender
A dále:
After the Shade of Akama is released it kills Akama within 60 seconds. The whole raid (including most healers) must nuke the Shade to bring it down quickly. The Defender tank and his healers need to continue doing their job, any remaining adds should be crowd controlled.
O defendrech nic - takže náhodně, ale jinak:
Ashtongue Defender
- 79,000 HP
- Melee: 4,000 on plate
- Debilitating Strike: Does 100% weapon damage and applies a debuff to the target that reduces all melee damage done by 75% for five seconds.
- Initially aggroes onto Akama.
- Can be stunned and crowd-controlled.
A dále:
After the Shade of Akama is released it kills Akama within 60 seconds. The whole raid (including most healers) must nuke the Shade to bring it down quickly. The Defender tank and his healers need to continue doing their job, any remaining adds should be crowd controlled.
- Shade of Akama takes 50% increased damage from all sources.
- Over the 60 seconds, Akama himself does around 150,000 damage.
#5 chemistr
Posted 12 April 2010 - 02:46 PM
Tak jsem trochu prolízal net, koukal na nějaké videa na youtube a hledal taktiky guild z offiku a našel jsem pár věcí. Nejlepší asi mrknout sem. Tady se píše, že Defender (tady Guardian) a Sorcerer by měli vybíhat každý jen z jedněch dveří - jeden pouze ze severních a druhý pouze z jižních. Myslím si, že tohle bude jeden z důvodů, proč i raid složený z opravdu hodně dobrých lidí tady celkem jednoduše wipne i když by to měl být nejjednodušší boss. Nevim jak jinde, ale u nás je problém rychle pozabíjet Channelery a Sorcerery, aby se Akama rozešel a do té doby uhealovat tanka, na kterém je těch Defenderů opravdu nehorázné množství. Těchhle dvou mobů vybíhá ze stran 2x víc (resp. z obou dveří), než jak by měli. Mrkněte se na to, ale myslím si, že to bude opravdu pravda :).
#6 fyfasek
Posted 12 April 2010 - 03:37 PM
ten jeho rychlej charge je ale v poradku. protoze kdyz se podivas na ofi videa, uvidis, ze pokud je na shadovi uz jen par chaneleru (2 nebo 3) tak se pomalu k akame rozjede, az nakonec skonci u nej vetsinou v tu chvili, kdyz je posledni chanaler dole. na mystiqu je to tak, ze shade stoji na miste a kdyz zabijete posledniho chanelera tak se chargne k akame. takze to ve vysledku vyjde uplne na stejno. Ano, addu je trochu vice, myslim tim presne ty, kteri nejdou tauntnout a bezi primo k akame. Ale i tak se to da dat, uz to chce trochu zapojit nejaky to CC magu. Shade byl dole driv jak Akama, ale o fous, a tak to ma byt :) DPS!
#7 chemistr
Posted 12 April 2010 - 04:17 PM
A ještě se prosím někdo mrkněte na healovací ability u Spiritbindera, protože mi přijde, že ty jeho healy mají o dost větší hodnotu než by měly a navíc jsou na nehoráznou dálku. Ten jeden má být hotka, ale zdá se mi spíš, že to dává instantní heal za celkovou hodnotu, protože na žádném mobovi jsem při tankování, když healoval, žádnou tikající hotku neviděl. A pak se mi moc nezdá, že by ten chain heal měl mít takový dosah a i ta hodnota healu je podle mě trochu velká. Několikrát hodil ten chain hned při naběhnutí do místnosti přímo na plošinu na Chanelery a vyhealoval jim tuším polovinu HP a má to být max. 8k. Opravte mě jestli se pletu, ale raděj se na to někdo prosím mrkněte :).
#8 Porcus
Posted 15 April 2010 - 07:03 PM
Ashtongue Spiritbinder
* 23,000 HP
* Melee: 2k on plate
* Spirit Mend: Heals another Ashtongue for 2,500 every two seconds for ten seconds.
* Chain Heal: Heal up to five other Ashtongue for 6,938 to 8,062 each.
* Can be stunned and crowd-controlled.
Spirit mend 100y,chain 40.
* 23,000 HP
* Melee: 2k on plate
* Spirit Mend: Heals another Ashtongue for 2,500 every two seconds for ten seconds.
* Chain Heal: Heal up to five other Ashtongue for 6,938 to 8,062 each.
* Can be stunned and crowd-controlled.
Spirit mend 100y,chain 40.
#9 Black_one
Posted 25 April 2010 - 06:11 PM
Upravuji status na: Nebude se opravovat
Upravuji vážnost na: 3 - Střední
Updatuji verzi na: Revize 1825
Report zafixován v: Revize 1825
No tak co jsem zkouknul ty moby, které spawnuje, tak nemají žádné mechanical immune masky, tudíž jdou stunovat i crowd control.
K té jeho rychlosti to myslím dobře vystihl post Fyfaska, protože to tak opravdu je.
Možná je o něco těžší než by měl doopravdy být, avšak nemyslím si, že je nutné se tím zabývat až do takových detailů, jelikož momentálně je opravdu práce více než dost.
Upravuji vážnost na: 3 - Střední
Updatuji verzi na: Revize 1825
Report zafixován v: Revize 1825
No tak co jsem zkouknul ty moby, které spawnuje, tak nemají žádné mechanical immune masky, tudíž jdou stunovat i crowd control.
K té jeho rychlosti to myslím dobře vystihl post Fyfaska, protože to tak opravdu je.
Možná je o něco těžší než by měl doopravdy být, avšak nemyslím si, že je nutné se tím zabývat až do takových detailů, jelikož momentálně je opravdu práce více než dost.
#10 cezeta
Posted 26 April 2010 - 09:41 AM
ano, takze TOP guildy s overDPS si ho muzou dal farmit.. a slabsi guildy, pche, ty at si na*:) :-).. fajn... diky blacku
vis ono tyhle detaily, co tu pisem... to je zas to 1%, ktery nas deli od neuspechu.. stejne jako u archieho... je od vas sice hezky, ze spravujete vsechny pozitivni bugy, ale kdyz neopravite ty negativni, kupe lidi kazite sanci na to ho dat
myslel sem, ze bug report je tu od toho, aby se mystiq moh co nejvic priblizit blizzliku... vy nahodite neco zhruba funkcniho, my to checknem a nahlasime, co neni ťip ťop... neni uplne nejlehci se pri chaotickym pokusu u bosse, kde je ocividne "neco spatne", divat uplne na vsechny aspekty encounteru a hledat chyby...
a kdyz nam ty najduty chyby posles do riti slovy "nemyslím si, že je nutné se tím zabývat až do takových detailů".... no nevim, co k tomu rict
vsichni vime, ze vas je na opravy malo, ze z toho nic nemate a sme vam vdecny za cokoli, co hru vylepsi... avsak nekdy v budoucnu byste se mohli kouknou i na Akamu
k tomu co psal fyfasek: je to tezsi o to, ze nez zabijem ty 3-4 moby navic, tak akama stoji a spawnujou se dalsi moby... takze z tech 3-4 je nakonec mobu 25 a to je proste moc... at uz jde o defendery, ktery pak mladej do tanka tak, ze se neda utahnout ani ve dvou healech (na ofi na nem je vzdycky jen jeden heal), pres healery, ktery se spawnou a zacnou channelery healovat - nedaj se sundat tak, aby nevycastili zadnej heal - ovecka chvili trva, nez ho clovek naklikne na stun, je to to samy... (takze ze 3-4 mobu navic je vlastne 6 mobu, protoze presne tolik HP musime sundat)... atd atd... oni se ty "detaily" nascitaj a lidem to hrozne kazi hru...
a abych nevypadal jen ze si to chci ulehcit - s tema rogunama, co spawnuje, je neco blbe... v offi taktikach je vsude, ze se ovecky maj hazet jim, ze jinak delaj hroznej bordel... tady nahazujou jedy, ale ty nedelaj nic znatelnyho...
vis ono tyhle detaily, co tu pisem... to je zas to 1%, ktery nas deli od neuspechu.. stejne jako u archieho... je od vas sice hezky, ze spravujete vsechny pozitivni bugy, ale kdyz neopravite ty negativni, kupe lidi kazite sanci na to ho dat
myslel sem, ze bug report je tu od toho, aby se mystiq moh co nejvic priblizit blizzliku... vy nahodite neco zhruba funkcniho, my to checknem a nahlasime, co neni ťip ťop... neni uplne nejlehci se pri chaotickym pokusu u bosse, kde je ocividne "neco spatne", divat uplne na vsechny aspekty encounteru a hledat chyby...
a kdyz nam ty najduty chyby posles do riti slovy "nemyslím si, že je nutné se tím zabývat až do takových detailů".... no nevim, co k tomu rict
vsichni vime, ze vas je na opravy malo, ze z toho nic nemate a sme vam vdecny za cokoli, co hru vylepsi... avsak nekdy v budoucnu byste se mohli kouknou i na Akamu
k tomu co psal fyfasek: je to tezsi o to, ze nez zabijem ty 3-4 moby navic, tak akama stoji a spawnujou se dalsi moby... takze z tech 3-4 je nakonec mobu 25 a to je proste moc... at uz jde o defendery, ktery pak mladej do tanka tak, ze se neda utahnout ani ve dvou healech (na ofi na nem je vzdycky jen jeden heal), pres healery, ktery se spawnou a zacnou channelery healovat - nedaj se sundat tak, aby nevycastili zadnej heal - ovecka chvili trva, nez ho clovek naklikne na stun, je to to samy... (takze ze 3-4 mobu navic je vlastne 6 mobu, protoze presne tolik HP musime sundat)... atd atd... oni se ty "detaily" nascitaj a lidem to hrozne kazi hru...
a abych nevypadal jen ze si to chci ulehcit - s tema rogunama, co spawnuje, je neco blbe... v offi taktikach je vsude, ze se ovecky maj hazet jim, ze jinak delaj hroznej bordel... tady nahazujou jedy, ale ty nedelaj nic znatelnyho...
Page 1 of 1
0 User(s) are reading this issue
0 Guests and 0 Anonymous Users
Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024 IPS, Inc.