Mystiq.org - forum: Mage- Ignite -> Spelly -> Bugreport

Jump to content

Report ID 1810 Title Mage- Ignite
Product Spelly Status Opravené (Severity 3 - Medium)

Page 1 of 1
  • Cannot start a new Issue
  • Closed Issue This issue is locked

Report ID #1810: Mage- Ignite

#1 User is offline  
Gwin 

  • Group: VIP
  • Posts: 890
  • Joined: 17-November 08

Posted 28 March 2010 - 03:02 PM

Viz Ignite - tak by to mělo fungovat
-ve stručnosti Když člověk dá Ignite 2X zasebou ,se přepíše a nedotiká - snižuje celkový dmg fire mága celkem o dost
-Při neustálém critování se ignite stackuje - příklad čiste teoreticky dám 20X crit scorchem ihned za sebou
- Ignite by měl dát dmg něco okolo 500(+-) po 20 critech dává až za 5000 , dá se vystackovat možná i na víc


Page 1 of 1  
  • Cannot start a new Issue
  • Closed Issue This issue is locked

Replies (1 - 14)

#2 User is offline  
Dexter.cz 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 6
  • Joined: 29-November 08

Posted 29 March 2010 - 01:40 PM

Podle wowwiki mam naopak pocit, ze se stackovat nema, ale prepisovat.
Two changes in 2.0 ended the rolling ignite: first, all mages now get their own Ignite stack per target, and second, it stops doing damage and resets each time a new Ignite lands.


Problem vidim spis v tomhle:
In patch 2.3 Ignite was changed so that it no longer procced on Molten Armor damage.

- tj. ze Molten Armor NEMA procovat Ignite, aby neprepsal vic dmgujici Ignite. Tohle prosim opravit.

#3 User is offline  
strihoun 

  • Group: VIP
  • Posts: 360
  • Joined: 08-January 09

Posted 30 March 2010 - 01:46 PM

Ignite ma fungovat tak ze ma tiknut 2x kazdy tik ma sposobit poškodenie 20% z dmg daneho kritom v casovom rozmezi 2 a 4 sec po krit. hite cize:

0:00.00 - fireball krituje sposobil 3000 damage
0:02.00 - <Target> dostava 600 Fire damage z Ignitu.
0:04.00 - <Target> dostava 600 Fire damage z Ignitu.

to myslim funguje, pokial vam to kritne 2x a viac krat po sebe:

0:00.00 - fireball krituje sposobil 3000 damage
0:02.00 - <Target> dostava 600 Fire damage z Ignitu.
0:03.00 - dalsi fireball krituje sposobil 3000 damage
0:05.00 - <Target> dostava 900 Fire damage z Ignitu.
0:07.00 - <Target> dostava 900 Fire damage z Ignitu.

pri dalsom krite to tika uz za 1050 potom 1125 toto uz funguje tiez dnes som to skusal na tych figurinach pred og predtym som tomu nechapal tiez som si myslel ze je to bug no ale neni ale ten molten armor ten som nejak nespozoroval ale pokial prepisuje ignite tak to neni idealne kazdopadne jediny fight pri ktorom ti to na bossovy nejak castejsie procuje su essencie a tam je lepsie si dat iny amor aby ta to pripadne nezabilo xD

This post has been edited by strihoun: 30 March 2010 - 01:55 PM


#4 User is offline  
Dexter.cz 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 6
  • Joined: 29-November 08

Posted 30 March 2010 - 06:21 PM

jinak co se tyka toho scitani, pokud to ma opravdu takhle fungovat, tak by to bylo super... priznam se, ze podle popisku podobnejch tem tvejm, co sou na wowwiki to nejak nedokazu pochopit, jak to ma vlastne bejt :)

a co se tyce Molten Armoru, tak tam mi to dost vadi, protoze jeste mobuju, delam prequesty, atd... a PvP... tam ve chvili kdy ti po critu Pyroblastu critne molten armor prijdes treba o 2000 dmg a to dost zamrzi...

Pujde ten Molten Armor opravit?

This post has been edited by Dexter.cz: 30 March 2010 - 06:22 PM


#5 User is offline  
strihoun 

  • Group: VIP
  • Posts: 360
  • Joined: 08-January 09

Posted 01 April 2010 - 03:11 PM

Jo ma to takto byt studoval som to aj som to testval na figurine pride mi to vsetko v norme co ma prekvapilo a jo ten molten armor to zvykne bugovat taky by am potesila oprava xD

#6 User is offline  
nemak 

  • Group: VIP
  • Posts: 217
  • Joined: 30-August 08

Posted 01 April 2010 - 04:21 PM

Jestli je to tak spravne, tak ja chci stackovani Deep wounds, pac to je stejnej princip a budu bleedit jak roguna :). I kdyz me napada, ze nevim jestli to tak nefunguje uz ted xD.

#7 User is offline  
Dexter.cz 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 6
  • Joined: 29-November 08

Posted 02 April 2010 - 02:13 PM

no snad to pujde opravit...

#8 User is offline  
Iskander 

  • Insomnia Team
  • Group: Developer
  • Posts: 198
  • Joined: 10-July 08

Posted 02 April 2010 - 03:38 PM

V jádře se to každopádně sčítá celou dobu. Takže zkuste zjistit, jak se to počítá reálně, ať to můžeme upravit. V kódu není patrná žádná chyba.

#9 User is offline  
strihoun 

  • Group: VIP
  • Posts: 360
  • Joined: 08-January 09

Posted 03 April 2010 - 09:37 AM

No ono to ide jak ma problem je len v tom ze molten armor procuje ignite.

#10 User is offline  
Iskander 

  • Insomnia Team
  • Group: Developer
  • Posts: 198
  • Joined: 10-July 08

Posted 03 April 2010 - 12:07 PM

To pak nějak nechápu, proč je v tom takový problém, když tím systémem "rolling ignite" nepřijdete o jedinou aplikaci.

#11 User is offline  
Dexter.cz 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 6
  • Joined: 29-November 08

Posted 03 April 2010 - 01:04 PM

jsem na 90% presvedcenej ze Ignite z Molten Armoru ten puvodni Ignite prepise... Kazdopadne Ignite z Molten Armoru je novinka tydle revize, tak jestli v tomhle nemuze bejt problem...

#12 User is offline  
Iskander 

  • Insomnia Team
  • Group: Developer
  • Posts: 198
  • Joined: 10-July 08

Posted 03 April 2010 - 01:06 PM

To je přece jasné, že ho přepíše, jenomže nová aplikace si připočte bonus za stávající.

#13 User is offline  
Dexter.cz 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 6
  • Joined: 29-November 08

Posted 03 April 2010 - 04:49 PM

ne, neni to jasne, protoze:

In patch 2.3 Ignite was changed so that it no longer procced on Molten Armor damage.

This post has been edited by Dexter.cz: 03 April 2010 - 04:50 PM


#14 User is offline  
Black_one 

  • Hlavní GameMaster
  • Group: Hlavní Admin
  • Posts: 7,166
  • Joined: 24-June 08

Posted 05 April 2010 - 01:15 PM

Upravuji status na: Opravené!
Upravuji vážnost na: 3 - Střední
Updatuji verzi na: Revize 1825
Report zafixován v: Revize 1825

Po pádu opraveno.

#15 User is offline  
Mr.Heaven 

  • Group: VIP
  • Posts: 3,631
  • Joined: 02-July 08

Posted 05 April 2010 - 06:35 PM

strihoun, on 30 marec 2010 - 02:46, said:

Ignite ma fungovat tak ze ma tiknut 2x kazdy tik ma sposobit poškodenie 20% z dmg daneho kritom v casovom rozmezi 2 a 4 sec po krit. hite cize:

0:00.00 - fireball krituje sposobil 3000 damage
0:02.00 - <Target> dostava 600 Fire damage z Ignitu.
0:04.00 - <Target> dostava 600 Fire damage z Ignitu.

to myslim funguje, pokial vam to kritne 2x a viac krat po sebe:

0:00.00 - fireball krituje sposobil 3000 damage
0:02.00 - <Target> dostava 600 Fire damage z Ignitu.
0:03.00 - dalsi fireball krituje sposobil 3000 damage
0:05.00 - <Target> dostava 900 Fire damage z Ignitu.
0:07.00 - <Target> dostava 900 Fire damage z Ignitu.


slyšel sem že tohle bylo ještě před TBC ale že teď se to asi sčítat nemá bo co xD ale jestli to tak bude tak to je dobrý no, asi zas hodim krit eqv


Page 1 of 1
  • Cannot start a new Issue
  • Closed Issue This issue is locked

1 User(s) are reading this issue
1 Guests and 0 Anonymous Users


Powered by IP.Tracker 1.3.4 © 2024  IPS, Inc.

TOPlist