Report ID | 1796 | Title | Shadow priest |
Product | Spelly | Status | Opravené (Severity 2 - Fair) |
Report ID #1796: Shadow priest
Replies (1 - 19)
#2 Vallaska Roue
Posted 28 March 2010 - 10:19 AM
#3 Vallaska Roue
Posted 28 March 2010 - 05:12 PM
#6 Vallaska Roue
Posted 29 March 2010 - 09:40 AM
Shadow Reach take nefunguje
This post has been edited by Vallaska Roue: 29 March 2010 - 12:33 PM
#8 DeniEL
Posted 29 March 2010 - 01:21 PM
Misery 5/5 - Your Shadow Word: Pain, Mind Flay and Vampiric Touch spells also cause the target to take an additional 5% spell damage
Darkness 5/5 - Increases your Shadow spell damage by 10%
zdroj: http://www.enturion.....html?en
Black Out mi včera za celej den co sem dueloval před SW a večer odchodil 22aren ANI JEDNOU neprocl
Misery mi po nahození výše uvedených spellu vubec neprocoval
Darkness tam nevim jak vám to mám dokazovat ale jestli před revizí byli Shadow priesti v kildu v top 10 tak včera v bt sme se plácali kolem ubohých 1000dps na posledních místech v dmg mezi dps a v arenach též ta dmg stála za prd
S Shadow Weaving jsme včera v bt ani v pvp problém neměl
Co se týče Shadow focus či Shadow Reach toho jsem si nějak nevšimnul ale dá se to lehce otestovat. Škoda že nemám acc na testRealm :)
Takže bych poprosil scriptera aby se na výše uvedené spelly podíval děkuju
This post has been edited by DeniEL: 29 March 2010 - 01:46 PM
#9 Iskander
Posted 29 March 2010 - 03:10 PM
Takže testováno na dev realmu.
Shadow Reach - funguje
Misery - funguje
Darkness - funkční (nezobrazuje se mezi spell damage, pouze navyšuje damage u shadow kouzel priesta - mimochodem to je blizz-like chování)
Shadow Focus - není možné reálně otestovat
Shadowguard - funkční
Shadow Weaving - funkční
Black Out - funkční (šance se ověřuje jenom těžko)
Takže nevím jak vám pomoct. Zkuste resetovat talenty, nic jiného mě nenapadá.
#10 Vallaska Roue
Posted 29 March 2010 - 03:45 PM
Takze sumasumarum, I kdyz nam nic nefunguje tak systemove je tedy vse v poradku a nehlasi zadne chyby. Takze jenom proste globalne snizili dmg shadow preistum o 350DPS
Je tedy jeste moznost ze to konkretnim hracum buglo
This post has been edited by Vallaska Roue: 29 March 2010 - 03:46 PM
#11 Vallaska Roue
Posted 29 March 2010 - 03:50 PM
Vallaska Roue, on 29 marec 2010 - 05:45, said:
Takze sumasumarum, I kdyz nam nic nefunguje tak systemove je tedy vse v poradku a nehlasi zadne chyby. Takze jenom proste globalne snizili dmg shadow preistum o 350DPS
Je tedy jeste moznost ze to konkretnim hracum buglo
Takze sem zase trochu testoval a zjistil jsem ze shadow weawing funguje ale nesepina se pri pouziti mind flay. Na mindblast a sw:pain funguje normalne
#13 Vallaska Roue
Posted 29 March 2010 - 03:58 PM
#14 Radix
Posted 29 March 2010 - 04:10 PM
DeniEL, on 29 marec 2010 - 04:54, said:
nesouhlasim, cache smazana, retalent probeh a stale dps na nic...
zavaznost nizka? to ze revize udelala z jedny cely talentovy vetne nepouzitelnou mi neprijde jako malej detail nad kterym by se melo mavnout rukou
#15 Vallaska Roue
Posted 29 March 2010 - 04:40 PM
takze celkove to vyzera jako by proste globalne snizili dmg. Kdyz sundam veskerej eqip tak se spell dmg mam na nule mindblastem v prumeru 950. kdyz nahodim spell dmg 875 davam v prumeru jen necelych 1400 coz je polovina z 875. mel bych davat v prumeru neco pres 1800.
Takze tady je ten kamen urazu a tohle by se melo vyresit
#16 Iskander
Posted 29 March 2010 - 05:51 PM
damage = base_damage(spell samotný) + cast_time[sec]*spell_damage/3.5
Tedy pro mind blast s cast time = 1.5sec ten bonus vychází na zhruba 1.5/3.5 =~ 43%
Jestli se zajímáte o celkové dps, tak vězte, že před revizí byl bugnutý talent Wand Specialization (přidával procenta ke všem spellům, nejenom útokům z wand).
Na devu funguje i Shadow Weaving z Mind Flay - sice se připočítá až na konci spellu, ale připočítá.
#17 Vallaska Roue
Posted 29 March 2010 - 05:53 PM
V zakladu bez talentu a spellbonusu dava na maximalni urovni dmg 579 per 3s., takze tedy 193 per s.
Talenty shadow form, misery, darkness by meli pridavat 30% k celkovemu dmg spelu, takze vysledny dmg by se mel posunout na 579 + ((579/100)x30) = 753 celkoveho dmg a 251 per s.
Bohuzel nedava onech 753 ale pouze 699 tudit 233 per s. [color="#FF0000"]
Takze jeden z techto talentu nepřidává dmg jak má.
#18 Vallaska Roue
Posted 29 March 2010 - 05:58 PM
Iskander, on 29 marec 2010 - 07:51, said:
damage = base_damage(spell samotný) + cast_time[sec]*spell_damage/3.5
Tedy pro mind blast s cast time = 1.5sec ten bonus vychází na zhruba 1.5/3.5 =~ 43%
Jestli se zajímáte o celkové dps, tak vězte, že před revizí byl bugnutý talent Wand Specialization (přidával procenta ke všem spellům, nejenom útokům z wand).
hej proc si to nerekl hned ze byly bugly ty wandky, si tu zbytecne placam jatra:) To by vse vysvetlovalo, kdyz sem si pridal tech 25% k dmg co davam ted, dostal jsem skoro to sve cislo co sem daval.
Takze ted tedy zbyva upravit jen aby mindflay procovalo shadow weawing.
A pak mi take nesedi ten dmg u mindflay. Tech tricet procent z talentu k dmg to nedava. Jak sem to rozepsal nahore, musi to miser bugovat
#20 Vallaska Roue
Posted 29 March 2010 - 06:27 PM