Mystiq.org - forum: iPhone 3GS - Mystiq.org - forum

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

iPhone 3GS poradí někdo ???

#21 User is offline   Manjuk 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 161
  • Joined: 09-June 09

Posted 01 February 2013 - 02:08 PM

Jojo,, takže shrnuto.. raděj budu krást ve velkém, to předsi nikomu neublíží..
Opravdu, moralizovat proti zlodějům a v tom samém odstavci se k nim přihlásit je celkem umění. A to ani nemluvím o tom, že si celkem s*r*š do úst..

View PostZulldruid, on 21 April 2012 - 11:48 PM, said:


Jsem proti pirátění proto, ne protože bych na to měl, a pokud to chces vedet tak mam štěstí na finančně dobře zajištěnou rodinu, sám jsem student... k věci, já sám sem vždy pirátil hry, ale ted když vydím jakej to má dopad, tak sem proti tomu a rád si připlatim za hru na kterou se těším, a očekávám od ní kvalitu, od sveho oblíbeného studia, je to prostě služba co mi něco dá, a za to se platí, taky neděláš služby zadarmo, to by si byl sám proti sobě, za dobré věci se platí, a lidi by si to měli uvědomit, protže ty dobré věci zachvilku nebude mít kdo dělat.

Viz topic o D3. Nemám tak špatnou paměť, abych nevěděl, co tu kdo píše..
1

#22 User is offline   Nixxis 

  • Group: VIP
  • Posts: 1,814
  • Joined: 27-December 09

Posted 01 February 2013 - 02:12 PM

tak napravených pirátů je hodně to nemůžeš zase tak brát :D Když jsem byl ve škole tak jediná originálka co jsem měl byly DVDčka z LEVELu a SCORE :) ale ted když jsem čuchl k penězům, navíc v době Steamu ... hru stáhnu, vyzkouším, když mě baví, tak ji většinou chci hrát online + achievmenty > Koupím si ji na steamu :) (v poslední době DmC, Football Manager 13, FIFA 13, Far Cry 3,...)
0

#23 User is offline   Zulldruid 

  • Group: VIP
  • Posts: 1,277
  • Joined: 31-December 08

Posted 01 February 2013 - 03:41 PM