Mystiq.org - forum: Elder Scrolls Online - Mystiq.org - forum

Jump to content

  • 14 Pages +
  • « First
  • 12
  • 13
  • 14
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Elder Scrolls Online nábor do bety otevřen

#261 User is offline   Mr.Heaven 

  • Group: VIP
  • Posts: 3,631
  • Joined: 02-July 08

Posted 23 February 2013 - 10:24 AM

menší shrnutí VŠE o ESO http://elderscrolls-...olls_online.php

Alianční body nám taky dovolí získat Alianční hodnost. Každá nová hodnost dá hráči nový titul a ikonu, při launchi bude ve hře celkem 23 hodností. Každých 24hodin bude hráč s nejvyšším počtem aliančních bodů korunován Císařem. Tahle rotace bude probíhat každý den ve stejnou dobu.



7.1. – Anti-UI bojová filozofie

Developeři nechtějí, nudný UI souboj, kde vidíte časy cooldownů a čísla. Chtějí, aby byl soubojový systém založen na tom, co vidíte kolem sebe, na barvách a animacích.

Budeme se muset soustředit na nepřátelské akce a reagovat na reakce. Nechtějí, aby se hráč díval na UI, kdy hráč zmáčkne tab a potom už jen sleduje HP. Chtějí velmi aktivní hru, kde můžete přerušovat nepřátelské akce a stunovat je.



7.3. – Tab-Targeting, Soft lock & Útoky na dálku
Soft lock je jednoduché míření, tak jako ve skyrimu a ostatních TES hrách. Máte zaměřovač, který používáte pro zamíření útoků na nepřítele.

Zajímavé je, že ve hře je systém „křížové palby“, kdy pokud míříte na nepřítele A a vběhne mezi vás nepřítel B, trefíte nepřítele B. Taky všechny útoky a projektily projdou vašimi spojenci.

To může vést k zajímavé taktice, kdy může tank vběhnout mezi mě a nepřítele a tak zachytit šíp, který by mě zabil. Já potom zavolám healera a můžu útočit šípy na mého nepřítele, zatímco tank stojí přede mnou a zachycuje damage.

Ve hře je Tab-targeting ten ale nezaměňujte s hard-lockem, ve hře není žádný hard-lock systém. Můžete podržet myš nad cílem a ten tab-targetnout anebo cyklovat targety pomocí klávesy tab. Je zde ale několik omezení.

Zaprvé, systém „křížové palby“ ovlivňuje tab-targeting. Pokud použijeme příklad uvedený výše, pokud jsem tab-targetnutý na nepřítele A, ale nepřítel B vběhne mezi mě a můj cíl, tak zasáhnu nepřítele B.

Tab-targeting má taky velmi lehký naváděcí systém. Takže pokud vystřelím na nepřítele tak projektil lehce zahne/bude sledovat cíl. Je to kvůli kompenzaci latence. Tento naváděcí systém je ale omezen vaším zaměřovačem.

Aby útoky zasáhly nepřítele, váš zaměřovač musí být na/v blízkosti vašeho cíle. Tohle je tu proto, abyste nemohli dělat 90 stupňové trickshoty ve vzduchu se zády otočenými k cíli. Takže i s tab-targetingem musíte být otočení k nepříteli.

Tab-targeting v ESO je spíš jako zaměřování pro vaše míření. Taky se můžete locknout na cíl a zamířit na jiného nepřítele a střílet na něj, nebo běhat okolo. Ve hře nebude žádný autoatack. [19]

Tab-targeting se taky promítá do UI, ale zatím nevíme, jak UI vypadá anebo jak vám umožnuje mít přehled o vašem cíli.



Finesse” system
Tento systém vás odměňuje za využívání synergií, taktických výhod a strategického boje, jako například Staggerů a Knockbacků. Čím více je využíváte tím více „Finesy“ dostanete. To vám za odměnu dává více XP a buď více lootu nebo unikátní itemy.

Za co jste odměněni finesou:

- Stagery, stuny, knockbacky
- Blokování útoků
- Uskakování útokům
- Využívání synergií a CC [7]

Pokud vás nepřítel zasáhne tak finesu ztratíte. [19]

Finesa taky hraje roli v gildách a v AvA PvP v Cyrodiilu.

Finese systém taky stojí za nabíjením vašich ultimativních abilit. Používá ukazatel, který se nabíjí pomocí finesy, takže hráč, který není v boji aktivní, nebude moci užívat svoje ultimativní ability tak často jako hráč, který využívá možností, který mu tento systém nabízí. Systém taky redukuje spamování ulitimátek a zaručuje, že jen ti nejzručnější hráči mají navrch.




Vampirismus and Lykantropie jdou získat přes perk systém, tak jako zde můžete získat peta, který vám bude pomáhat v boji.

Takhle to funguje i v craftingu, ale developeři nechtějí, aby hráč měl všechny profese. Místo toho chtějí, aby se člověk zaměřil na jednu profesi. Nevíme, jak to bude fungovat ve hře, ale můžeme hádat, že to bude pomocí systému perků, kdy máte omezený počet bodů. Který můžete rozdělit. Tohle se může pojit s pomalým postupem, který developeři chtějí.


a spousta dalšího v info
1

#262 User is offline   Chooze 

  • Daemonica CT - Hunter
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 3,604
  • Joined: 02-July 08

Posted 23 February 2013 - 02:46 PM

Nechtěj UI, chteji realistickou hru a pak povolej neco jako "friendly fire" skrz tanka, firebally co nezranujou vlastní válečníky a ti je budou odpalovat 2H meči jako v baseballu, takový fantasy je i na mě moc. Ve Skyrimu se musiš hodně snažit abys dokazal střilet lukem přes svý společníky.
0

#263 User is offline   Mr.Heaven 

  • Group: VIP
  • Posts: 3,631
  • Joined: 02-July 08

Posted 23 February 2013 - 03:23 PM

aha už vidim povolenou FF v bitce mezi 2000 hráči... aribethe sakra
0

#264 User is offline   Chooze 

  • Daemonica CT - Hunter
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 3,604
  • Joined: 02-July 08

Posted 23 February 2013 - 03:26 PM

V bitce 2000 hraču si nedokážu představit že bys získal nějakou finesu protože tě prostě vždycky někdo zasáhne xD
0

#265 User is offline   Wiranri 

  • Group: WW Moderátor
  • Posts: 766
  • Joined: 13-October 09

Posted 23 February 2013 - 04:38 PM

Myslíš že v historických bitvách si jen tak řekli: "No tak vypneme FF aby jsme neměli takové ztráty" :D

Prostě tlak na to, aby hráč neházel Firebally do první linie, kde tím zabíjí spolubojovníky mi přijde víc než logický důvod aby tam byl FF. To mě teda dost zklamalo ...

Chápu všechny zápory FF - hráči úmyslně killují ostatní (ale tomu už se dá bránit kicknutím daného hráče atd.), bohužel situací typu - mrskneme do bitvy střelu z katapultu, zabije to sice 100 našich, ale 250 nepřátel a uděláme průlom v linii obrany - se asi nedočkáme.
0

#266 User is offline   Chooze 

  • Daemonica CT - Hunter
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 3,604
  • Joined: 02-July 08

Posted 23 February 2013 - 05:01 PM

FF by třeba nedávala dmg alíkům ale at to skrz ně nelítá (kdyby davala dmg, tak to vyusti akorat v zabijeni low lvl ve Stromwindu na namesti buglou explosive trapou)...nebo aspon nejaky debuffy
0

#267 User is offline   Mr.Heaven 

  • Group: VIP
  • Posts: 3,631
  • Joined: 02-July 08

Posted 23 February 2013 - 05:36 PM

j takžo absolutně pak ale můžeme vyřadit aoe efekty apod povolena FF je pikovina a jeste k tomu nerealna. To by degradovalo vlastnosti aliance
0

#268 User is offline   Mr.Heaven 

  • Group: VIP
  • Posts: 3,631
  • Joined: 02-July 08

Posted 23 February 2013 - 08:50 PM

http://www.tesof.com...-and-werewolves
0

#269 User is offline   Xaverius 

  • Hlavní korektor
  • Group: Mystiq Times
  • Posts: 945
  • Joined: 01-November 09

Posted 25 February 2013 - 12:12 AM

Trochu offtopic, ale asi jsem našel komentář, který vystihuje lidi, co hrají Oblivion a hatují na Morrowind :D.
http://forums.steamp...22&postcount=13
Konkrétně ta poslední věta. Nevím jak vám, ale mně to připomíná jistý wow addon, který používají ovce :-].
1

#270 User is offline   Mr.Heaven 

  • Group: VIP
  • Posts: 3,631
  • Joined: 02-July 08

Posted 25 February 2013 - 02:50 PM

Pokud se bojíte, že Elder Scrolls Online(dále ESO) bude jako ostatní MMO tituly, které jste viděli už milionkrát, buďte v klidu. Zenimax vytvořil hru jako žádnou jinou s kterou jste mohli mít zkušenost, ale zase né tak cizí, aby jste se museli vše učit od píky. Cílem je vytvořit Elder Scrolls hru, která je MMO, ale ve které se budete cítit jako doma při dobrodružstvích po Tamrielu.

V článku si povíme něco o tom, jak se Zenimax díva na implementaci "Strategic reactive combat", ale prvně se podíváme na jiné aspekty hry, bez kterých by byl "top-notch" kombat bezcený. Původně chtěl Zenimax stejnou perspektivu jako je v Skyrimu a to samé s questama. Můžete hodit řeč s náhodným NPC které Vám zadá nějaký úkol. Momentálně má hra first-person pohled, ale není to zcela tradiční, co můžem spatřit v jiných MMO RPG, což není úpně ideální řešení. Během summitu QGN zaměstnanci a také další účastníci opakovaně nabádaly Zenimax, že chtějí funkční first-person pohled a během Summitu se zdálo, že idea implementování lepšího pohledu je stále aktuálnější. Závěr byl s přihlednutím k tomu, že uvedení do hry by nebylo technicky náročné a je to jen drobná featura přidaná do hry bez potřeby opětovného balancování systému. Zbírání questů, známé z Skyrimu, kde není žádná značka na mapě, nebo znamení říkající "Hej, tady máš jeden úkol". Během hraní mnohokrát objevíte jeskyni nebo dungeon, kde NPC nebude přímo u jeskyně, aby Vám řeklo "jdi se tam podívat", ale máte volnost prozkoumávat co chcete, ať už máte, či nemáte důvod tam jít.

Takže nyní jste pochopili, že ve světě se budete cítit velmi pohodlně a jedinečně, nemluvě ve srovnání s jinými MMO. Nyní se pojďme pomalu podívat na combat system. už něco málo bylo prozrazeno o Synergy a Finesse systému boje, ale nyní víme více o tom, jak to vše bude fungovat. Ale popořádku, teď si dáme user Interface.


http://elderscrolls-...olls_online.php

V ESO jste odměňováni za úspěšný boj jako v žádné jiné MMO. Zde přichází na řadu Finesse system. Není zde žádný auto attack. Zenimax chce, aby jste skutečně hráli hru a né jen mlátili do několika tlačítek. V této hře budete muset být aktivní po celou dobu hraní, aby jste se zlepšovali. Řekněme například, že nepřítel na Vás naběhne a vy úspěšně bloknete jeho útok. Nepřítel bude poté ochromen a umožní Vám bezpečně použít některé z Vašich šesti kouzel, nebo nabíjet útok tak, že podržíte levé tlačítko myši. Čím úspěšnější jste v blokování, uhýbání a útoku, tím víc finesse bodů budete získávat. Tyto body se dají použít na dovednost, kterou máte na hotbaru v "finesse skill" (každá classa má několik rozdílných abilit). Pokud získáte dostatek finesse bodů, můžete použít jednu z těchto silných abilit. Po použití útoku finesse rating zmizí a musíte ho vybudovat znova. Čím efektivněji budete Finesse rating budovat, tím získáte více zkušeností a lootu z boje. Pokud budete nepřítelem zasaženi, ztratíte část finesse ratingu, tedy bude nutné efektivně reagovat v boji a né pouze zběsile mlátit do klávesnice.

Další vzrušující možností bude kill-camera. Díky tomu budete moci sledovat Váš vystřelený šíp, jenž efektivně prolítne hlavou nepřitele jako nůž máslem. O této feature zatím není mnoho známo, tak jsou tyto informace jen domněnkami.

0

#271 User is offline   -TemP- 

  • Group: LoL moderátor
  • Posts: 2,061
  • Joined: 10-August 08

Posted 25 February 2013 - 07:36 PM

ta hra vypadá tak dobře, že to bude best game ever, nebo fail jako svině
1

#272 User is offline   Wiranri 

  • Group: WW Moderátor
  • Posts: 766
  • Joined: 13-October 09

Posted 25 February 2013 - 08:22 PM

Zrovna jsem zkouknul -

Ach ta nostalgie :)
1

#273 User is offline   Mr.Heaven 

  • Group: VIP
  • Posts: 3,631
  • Joined: 02-July 08

Posted 28 February 2013 - 07:57 AM

další otázky a odpovědi

http://elderscrolls-...r_otazek_ii.php
0

#274 User is offline   cecilek 

  • Group: VIP
  • Posts: 100
  • Joined: 09-April 10

Posted 02 March 2013 - 12:34 AM

http://www.elderscro...stions-answered

Tak na konci března to začne. :P
0

#275 User is offline   Chooze 

  • Daemonica CT - Hunter
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 3,604
  • Joined: 02-July 08

Posted 02 March 2013 - 12:53 AM

View PostWiranri, on 25 February 2013 - 08:22 PM, said:

Zrovna jsem zkouknul
Ach ta nostalgie :)

Docela dobry, doufam ze TES Online naváže na Morouwind, nebudou to hrát děcka ani konzolistí, na konzolích je totiž moc málo tlačítek xD
1

#276 User is offline   Mr.Heaven 

  • Group: VIP
  • Posts: 3,631
  • Joined: 02-July 08

Posted 05 March 2013 - 01:29 PM

http://elderscrolls-online.cz/ další novinky na světě
0

  • 14 Pages +
  • « First
  • 12
  • 13
  • 14
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


TOPlist