Elder Scrolls Online nábor do bety otevřen
#201
Posted 13 February 2013 - 01:08 PM
#202
Posted 13 February 2013 - 01:30 PM
Shalladan, on 13 February 2013 - 12:47 PM, said:
Tak v dnešních armádách kde je víc důstojníků než vojínů to bude pravda, nikdo nebude vědět kdo má převzít velení. Na druhou stranu efektivní armáda tohoto typu:
The Platoon is the basic Mobile Infantry unit. A Platoon consists of 42 person commanded by a Lieutenant. A Viking Dropship can cargo an entire Mobile Infantry platoon.
Each Platoon is divided in three sub-units called Squads. A squad consists of 13 troopers and on squad leader (Corporal or a Sergeant).
A company consist of three platoons (130 troopers) commanded by a Captain.
There are four companies (521 troopers) per battalion commanded by a Lieutenant Colonel.
Three battalions make a regiment (1564 troopers) commanded by a Colonel
#204
Posted 13 February 2013 - 01:48 PM
Mr.Heaven, on 13 February 2013 - 01:39 PM, said:
no nevím, bohužel si právě nejsem jistý že římské motodiky boje- tedy velké zformované formace do kterých nepřítel neprojde- budou aplikovatelné. Když se římské legie nemohli zformovat dostávali legionáři individuálně nařezáno i od početně slabších nepřátel. Viz Ceasarovi problémy v Galii... kdy to prostě řešil pregnantně a místo toho aby rozdrobil legiie do lesa les s Galy nechal vypálit a všechny v něm uhořet.
#205
Posted 13 February 2013 - 02:39 PM
Shalladan, on 13 February 2013 - 12:47 PM, said:
Jakýkoliv typ chatu a máš smůlu.
Pokud to tedy nebude jako ve WoW, kdy stejně lidi BG leadera neposlouchají :D (Doufám, že tam člověk může obsluhovat vlastní trebuchet... Just curious.).
#206
Posted 13 February 2013 - 03:55 PM
#207
Posted 13 February 2013 - 04:12 PM
Mr.Heaven, on 13 February 2013 - 03:55 PM, said:
No já hlavně doufám že Trebuchety by mohly fungovat jako skutečná artilerie... prostě nahnat pěšáky nepřítele na jedno místo a pak si tam na něj zavolat jeden těžkej úder podle rozkazu shora.
Ne jen na tupé boření zdí. Ideálně kdyby v z nich třeba pálit nějaké skleněné střely plné hořící směsy... a nebo pak mít mágy co je rozbijou nad nepřátelskou linií...
#210
Posted 13 February 2013 - 10:37 PM
Ale stejně si říkám že by to bylo naprosto dokonalé takto vraždit druhou stranu po stovkách :-) to by konečně vyžadovalo aby na obou stranách někdo útoky a obranu koordinoval
#212
Posted 14 February 2013 - 10:28 AM
#215
Posted 14 February 2013 - 01:50 PM
nevim co je na tom pravdy
#216
Posted 14 February 2013 - 05:50 PM
toto je celkem slušné
Hráčské domy budou, ale až po launchi - Je to jedna z priorit vývojářů
Každá classa má unikátní ultimátní skilly
Během levelování budete rozdělovat body mezi statistiky
Zbraně a zbroje se levelují, a přidávají bonusy
Schoopnosti se také levelují
#217
Posted 14 February 2013 - 09:45 PM
#218
Posted 15 February 2013 - 01:01 PM
#219
Posted 15 February 2013 - 01:46 PM
Chooze, on 14 February 2013 - 09:45 PM, said:
Naopak, stejně jak v PoE je to naprostá dokonalost. Tam máš taky jen tři základní atributy. Tím si můžeš postavu modifikovat jak chceš ale taky v závislosti na těchto třech atributech můžou vývojaři postavy omezovat.
#220
Posted 16 February 2013 - 09:43 AM
MMO hráči jsou lákány na sociální sítě webových stránek. Hráči budou moci vytvořit cech na Facebooku, mají své přátele a guildies se budou moci připojit až tam a po vydání importovat přímo do hry. Twitter a Google+ bude také integrován do hry. To znamená, že cechy bude možné spravovat bez webů třetích stran, které dělají stejnou práci - guild master může naplánovat eventy na Facebooku, Tweetnout důležité oznaméní, sdílet důležité obrázky na Tumblr a kdo ví co ještě. Zjednodušene řečeno, vše co můžete dělat na svých pre-made stránkách bude integrováno do prostředí sociálních sítí, které všichni již stejně používáme.