Mystiq.org - forum: Elder Scrolls Online - Mystiq.org - forum

Jump to content

  • 14 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Elder Scrolls Online nábor do bety otevřen

#21 User is offline   Wiranri 

  • Group: WW Moderátor
  • Posts: 766
  • Joined: 13-October 09

Posted 24 January 2013 - 11:23 AM

Stačí aby se neodchýlili od zažitého TES systému a ta hra bude vždycky dobrá, ... třeba ne geniální, ale dobrá. Oblivion a Skyrim byly taky dobré hry jen proto, že se držely standardu který nasadili v Morrowindu. Pro mě pořád nejlepší hrou z celé série je přávě Morrowind, kromě jízdy na koni se tam dá dělat snad všechno co v následujících dílech.

Mají prostě jeden osvědčený legendární díl herní ságy, ze kterého mohou brát to nejlepší (což je skoro všechno :) ) ... pokud i s takovym základem udělají hovadinu, tak už fakt nevim :D
1

#22 User is offline   Mr.Manik 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 376
  • Joined: 30-June 11

Posted 24 January 2013 - 11:42 AM

Všechno ne, trochu mě zklamalo, že v Oblivionu a Skyrimu už nejdou dělat vlastní spelly aneb není nad to hodit jeden fireball a vyplošnit celej důl :D
0

#23 User is offline   Endarion 

  • Group: VIP
  • Posts: 125
  • Joined: 27-April 11

Posted 24 January 2013 - 12:09 PM

V Oblivionu jdou dělat vlastní spelly :rolleyes:

ve skyrimu nevím.
0

#24 User is offline   Mr.Manik 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 376
  • Joined: 30-June 11

Posted 24 January 2013 - 12:28 PM

Možný to je, mága sem hrál naposled v Morrowindu a až teď sem si ho rozjel ve Skyrimu, ale tam teda nic takovýho nikde není, pokud to neuděláš teda přes Construction kit
0

#25 User is offline   Mr.Heaven 

  • Group: VIP
  • Posts: 3,631
  • Joined: 02-July 08

Posted 24 January 2013 - 12:53 PM

Tak prý
10 důvodů, proč Elder Scrolls: Online ovládne rok 2013

http://elderscrolls-...ne_rok_2013.php

4) PvP
Elder Scrolls: Online přinutí změnit postoje i hráče, kteří dosud neměli rádi klasické PvP. Po shlédnutí videa, ve kterém obří armáda útočí na město, prostě chcete být součástí této úchvatné akce. Nezajímá mě, jaké objektivy nebo úkoly bude v bitvě potřeba vyplnit. Chci prostě být ve středu té epické bitvy a být hrdinou, který odrazí posledního útočníka, a nebo být tím, který zboří hradbu. V Elder Scrolls: Online PvP lokacích bude téměř celé město zničitelné, a dokud ho hráči neopraví, znovu se nepostaví. Bitvy o vesnice, doly, pily, ruiny, jeskyně, malá města, i opevněné tvrze, a to všechno v rámci open world PvP. K čertu s instancemi a battlegroundy, kde se bojuje o nic. Nemůžu se dočkat, až se poprvé dostanu do podobné akce.

kdo tu psal cosi o možnosti ničit svět? xD

na druhou stranu:

3) Interface a AI
Jedna z nejprotivnějších věcí na MMO hrách je obrovský, často nevzhledný interface plný ikon, okýnek, a tlačítek, na které je nutno pořád zírat. je to nepříjemné, díváte se na hotbary častěji, než na to, co se děje. Tohle se v Elder Scrolls zásadně změní. Interface je udělaný maximálně úsporně- jen 6 hotbarů.

ale:

Nemusíte se starat o to, jak zaplatíte trenérovi za vylepšení vašich schopností - schopnosti levelujete tím, že je prostě používáte. Tohle je skvělý nápad, realističtější způsob neexistuje, ani nemluvě o tom, že je tento systém pevnou součástí Elder Scrolls franchise. Nemusíte se starat, kam všechny schopnosti dát, o rotace, a cooldowny (které ve hře nejsou). Prostě jděte, a zabíjejte.

tak to má být ^^.
0

#26 User is offline   Wiranri 

  • Group: WW Moderátor
  • Posts: 766
  • Joined: 13-October 09

Posted 24 January 2013 - 01:10 PM

No doufám že to world pvp bude stát za to, když tam nechtějí mít Battlegroundy.

Snad to nedopadne jak v GW2 kde měly jasnou převahu rangedka, nebo jako ve WoW kde World PvP absolutně odumřelo a ani rozsáhle BG typu AV nebo IoC nejsou mezi hráči populární. Zachraňuje to tam trochu Tol Barad a teď ta nová zóna v MoP, ale prej taky nic moc.


Je to dost odvážnej krok zavrhnout 10vs10 nebo 15vs15, snad se jim to vyplatí.
0

#27 User is offline   Mr.Heaven 

  • Group: VIP
  • Posts: 3,631
  • Joined: 02-July 08

Posted 24 January 2013 - 01:26 PM

Problém je, že blizard měl tunu času vylepšovat veledílo, Teď když vyjde ESO bude se srovnávat se hrou která prošla za +-8 let nehorázným vývojem... ale když to přirovnáme kdy WoW bylo na začátku, tak je logické a odpustitelné že to dokonalé nebude. Navíc já doufám, že naopak ESO si veme klady a zaměří se i na zápory jiných MMORPG her a poučí se z nich. Teď by byl úplně super ten 1v1 systém, protože systém boje a pvp podle článků je na to jak dělaný... a ta BG, ono je to složité, jelikož Cyrodiil je jedno velké BG jen asi tak 1000 000 větší jak AV bych řekl. Tzn už world. Ale když to vemu z té druhé stránky, to pravé WoW pvp ještě na classicu bylo právě to world...a né BG :)

osobně doufám že se to nebude podobdýat GW2 jelikož to mě přestalo bavit po týdnu hraní, tak primitivní od questování po pvp... kde je jen otázkou času než si každý zaběhne rotaci a "naučí se"... tady snad člověk bude muset projevit už i trochu inteligence a myšlení...
0

#28 User is offline   Chooze 

  • Daemonica CT - Hunter
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 3,604
  • Joined: 02-July 08

Posted 24 January 2013 - 02:20 PM

View PostMr.Heaven, on 24 January 2013 - 01:26 PM, said:

osobně doufám že se to nebude podobdýat GW2 jelikož to mě přestalo bavit po týdnu hraní, tak primitivní od questování po pvp... kde je jen otázkou času než si každý zaběhne rotaci a "naučí se"... tady snad člověk bude muset projevit už i trochu inteligence a myšlení...

Takže obrození Roty v nový hře? :D
0

#29 User is offline   Mr.Manik 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 376
  • Joined: 30-June 11

Posted 24 January 2013 - 02:29 PM

jj, začnem už od bety, ať sme top...mě určo vyberou, pač sem jim tam napsal krásnej sloh, proč zrovna mě :D
0

#30 User is offline   Mr.Heaven 

  • Group: VIP
  • Posts: 3,631
  • Joined: 02-July 08

Posted 24 January 2013 - 02:36 PM

taky sem napsal ze mam zkusenosti a navrhy na inovace v jinych hrach diky letum hrani xD apod picoviny tak uvidime :D


muzem loznout rotu, kazdopadne je vyhoda, ze to bude 1 velky server takze nebude tezke shanet lidi xD
0

#31 User is offline   Mr.Heaven 

  • Group: VIP
  • Posts: 3,631
  • Joined: 02-July 08

Posted 24 January 2013 - 02:37 PM

btw jdeme k Aldmerum... kdyby něco
0

#32 User is offline   Mr.Manik 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 376
  • Joined: 30-June 11

Posted 24 January 2013 - 02:49 PM

Jo, za ty sem si teďka rozjel mága :)
A sou to Altmerové mg :D
0

#33 User is offline   Chooze 

  • Daemonica CT - Hunter
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 3,604
  • Joined: 02-July 08

Posted 24 January 2013 - 03:25 PM

View PostShalladan, on 24 January 2013 - 11:08 AM, said:

...

Hlavní rozdíl mezi FPS a střelbou z luku vidim v tom že luk střílí asi tak o hodně pomalejší střely jak automatická puška tudiž ani moc nemusim odhadnout kam ta kulka letí, kulka dopadá skoro instantně kdežto šíp chvíli letí a ještě musim počítat s balistickou křivkou. Neřeknu proti hloupejm NPC, který naagruješ a běží přimo rovně proti tobě, nepřátelský hráči ti budou různě skákat. A koncept ze Skyrimu kdy jako lučištník mám zaplej pedál na zpátečku a při běhu pozadu smažim šípy, no Legolas by to možná dokázal. Jinak se mi ten koncept líbí, mužu si vylízt na skálu a nikdo se ke mě nedostane pokud nebudou mít warrioři nějakej buglej charge jako na mystiqu xD (Mág muže smažit 1 fireball za 2 a mana se mu automaticky doplnuje, huntera šípy něco stojej...vždycky si hodně dobře rozmyslim jeslti vystřelit vzácnej elfí šíp co mě stojí 1Gold) :D

a jeste by mě zajímalo jak vyřešej systém plížení, vs. NPC to bude asi jako ve starejch hrách a nvm jak to vyřešej vůči hráčům?
0

#34 User is offline   Chooze 

  • Daemonica CT - Hunter
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 3,604
  • Joined: 02-July 08

Posted 24 January 2013 - 03:34 PM

View PostMr.Manik, on 24 January 2013 - 02:49 PM, said:

Jo, za ty sem si teďka rozjel mága :)
A sou to Altmerové mg :D

jakože elfove? :D
0

#35 User is offline   Mr.Manik 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 376
  • Joined: 30-June 11

Posted 24 January 2013 - 03:39 PM

S balistickou křivkou musíš počítat i u bouchačky a taky s Coriolisovou a Magnusovou silou ;)
Právě tím, že to nebude tak easy to bude krásný a vynikne v tom skill jednotlivejch lidí (popřípadě síla jejich připojení a HW :D)
0

#36 User is offline   Mr.Heaven 

  • Group: VIP
  • Posts: 3,631
  • Joined: 02-July 08

Posted 24 January 2013 - 03:42 PM

View PostMr.Manik, on 24 January 2013 - 02:49 PM, said:

Jo, za ty sem si teďka rozjel mága :)
A sou to Altmerové mg :D

ja řekl Aldmery/ jako Aldmeri Dominion / jako frakci =O* ne jako rasu :D
0

#37 User is offline   Chooze 

  • Daemonica CT - Hunter
  • Group: WoW Tester
  • Posts: 3,604
  • Joined: 02-July 08

Posted 24 January 2013 - 03:47 PM

View PostMr.Manik, on 24 January 2013 - 03:39 PM, said:

S balistickou křivkou musíš počítat i u bouchačky a taky s Coriolisovou a Magnusovou silou ;)
Právě tím, že to nebude tak easy to bude krásný a vynikne v tom skill jednotlivejch lidí (popřípadě síla jejich připojení a HW :D)

Vynikam pouze v síle připojení na koleji, doufám že když se s tim lukem trefim, tak to bude aspon IK...už se těšim na friendly fire :D
0

#38 User is offline   Mr.Manik 

  • Group: Registrovaný člen
  • Posts: 376
  • Joined: 30-June 11

Posted 24 January 2013 - 03:55 PM

View PostMr.Heaven, on 24 January 2013 - 03:42 PM, said:

ja řekl Aldmery/ jako Aldmeri Dominion / jako frakci =O* ne jako rasu :D

Jo takhle...no jo porad :D

No doufam, ze tam pude hrat za kocicky :D
0

#39 User is offline   Mr.Heaven 

  • Group: VIP
  • Posts: 3,631
  • Joined: 02-July 08

Posted 24 January 2013 - 04:06 PM

pujde no ari bude bosmer a ja altmer x)
0

#40 User is offline   Shalladan 

  • Daemonica Team
  • Group: Developer
  • Posts: 1,542
  • Joined: 10-July 08

Posted 24 January 2013 - 04:06 PM

View PostMr.Manik, on 24 January 2013 - 03:39 PM, said:

S balistickou křivkou musíš počítat i u bouchačky a taky s Coriolisovou a Magnusovou silou ;)
Právě tím, že to nebude tak easy to bude krásný a vynikne v tom skill jednotlivejch lidí (popřípadě síla jejich připojení a HW :D)

Proto se Warrioři při Whirlwindu točí na této polokouli do prava :D :D

Jinak Ari, já vím, právě že ta balistika je o skillu. Já jsem si ve Skyrimu hrál třeba s tím, že jsem měl na max detaily a dohlednost a snažil se ze stealthu sniperovat stráže, které jsem sotva viděl na mapě. Ale když jsem je trefil tak to bylo super. A když jsem měl patch, kdy i šípy měli kill cam a zrovna to proclo, tak to bylo nejvíce imba :D. Třeba 8 sekund letící šíp a pak headka, to mě strašně bavilo už v Oblivionu :D

Jinak ve svém módu v Creatin Kitu jsem experimentoval se stealhem a docela se osvědčilo to, že čím více si dal bodů do stealthu, tím vice tě to zprůhlednilo a snížilo linky (max 50%). To si pak nebyl úplně neviditelný, ale když ses nehýbal nebo ses hýbal ve stínu, tak tě šlo vidět dost blbě :D
0

  • 14 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


TOPlist