Elder Scrolls Online nábor do bety otevřen
#21
Posted 24 January 2013 - 11:23 AM
Mají prostě jeden osvědčený legendární díl herní ságy, ze kterého mohou brát to nejlepší (což je skoro všechno :) ) ... pokud i s takovym základem udělají hovadinu, tak už fakt nevim :D
#22
Posted 24 January 2013 - 11:42 AM
#23
Posted 24 January 2013 - 12:09 PM
ve skyrimu nevím.
#24
Posted 24 January 2013 - 12:28 PM
#25
Posted 24 January 2013 - 12:53 PM
10 důvodů, proč Elder Scrolls: Online ovládne rok 2013
http://elderscrolls-...ne_rok_2013.php
4) PvP
Elder Scrolls: Online přinutí změnit postoje i hráče, kteří dosud neměli rádi klasické PvP. Po shlédnutí videa, ve kterém obří armáda útočí na město, prostě chcete být součástí této úchvatné akce. Nezajímá mě, jaké objektivy nebo úkoly bude v bitvě potřeba vyplnit. Chci prostě být ve středu té epické bitvy a být hrdinou, který odrazí posledního útočníka, a nebo být tím, který zboří hradbu. V Elder Scrolls: Online PvP lokacích bude téměř celé město zničitelné, a dokud ho hráči neopraví, znovu se nepostaví. Bitvy o vesnice, doly, pily, ruiny, jeskyně, malá města, i opevněné tvrze, a to všechno v rámci open world PvP. K čertu s instancemi a battlegroundy, kde se bojuje o nic. Nemůžu se dočkat, až se poprvé dostanu do podobné akce.
kdo tu psal cosi o možnosti ničit svět? xD
na druhou stranu:
3) Interface a AI
Jedna z nejprotivnějších věcí na MMO hrách je obrovský, často nevzhledný interface plný ikon, okýnek, a tlačítek, na které je nutno pořád zírat. je to nepříjemné, díváte se na hotbary častěji, než na to, co se děje. Tohle se v Elder Scrolls zásadně změní. Interface je udělaný maximálně úsporně- jen 6 hotbarů.
ale:
Nemusíte se starat o to, jak zaplatíte trenérovi za vylepšení vašich schopností - schopnosti levelujete tím, že je prostě používáte. Tohle je skvělý nápad, realističtější způsob neexistuje, ani nemluvě o tom, že je tento systém pevnou součástí Elder Scrolls franchise. Nemusíte se starat, kam všechny schopnosti dát, o rotace, a cooldowny (které ve hře nejsou). Prostě jděte, a zabíjejte.
tak to má být ^^.
#26
Posted 24 January 2013 - 01:10 PM
Snad to nedopadne jak v GW2 kde měly jasnou převahu rangedka, nebo jako ve WoW kde World PvP absolutně odumřelo a ani rozsáhle BG typu AV nebo IoC nejsou mezi hráči populární. Zachraňuje to tam trochu Tol Barad a teď ta nová zóna v MoP, ale prej taky nic moc.
Je to dost odvážnej krok zavrhnout 10vs10 nebo 15vs15, snad se jim to vyplatí.
#27
Posted 24 January 2013 - 01:26 PM
osobně doufám že se to nebude podobdýat GW2 jelikož to mě přestalo bavit po týdnu hraní, tak primitivní od questování po pvp... kde je jen otázkou času než si každý zaběhne rotaci a "naučí se"... tady snad člověk bude muset projevit už i trochu inteligence a myšlení...
#28
Posted 24 January 2013 - 02:20 PM
Mr.Heaven, on 24 January 2013 - 01:26 PM, said:
Takže obrození Roty v nový hře? :D
#29
Posted 24 January 2013 - 02:29 PM
#30
Posted 24 January 2013 - 02:36 PM
muzem loznout rotu, kazdopadne je vyhoda, ze to bude 1 velky server takze nebude tezke shanet lidi xD
#32
Posted 24 January 2013 - 02:49 PM
A sou to Altmerové mg :D
#33
Posted 24 January 2013 - 03:25 PM
Shalladan, on 24 January 2013 - 11:08 AM, said:
Hlavní rozdíl mezi FPS a střelbou z luku vidim v tom že luk střílí asi tak o hodně pomalejší střely jak automatická puška tudiž ani moc nemusim odhadnout kam ta kulka letí, kulka dopadá skoro instantně kdežto šíp chvíli letí a ještě musim počítat s balistickou křivkou. Neřeknu proti hloupejm NPC, který naagruješ a běží přimo rovně proti tobě, nepřátelský hráči ti budou různě skákat. A koncept ze Skyrimu kdy jako lučištník mám zaplej pedál na zpátečku a při běhu pozadu smažim šípy, no Legolas by to možná dokázal. Jinak se mi ten koncept líbí, mužu si vylízt na skálu a nikdo se ke mě nedostane pokud nebudou mít warrioři nějakej buglej charge jako na mystiqu xD (Mág muže smažit 1 fireball za 2 a mana se mu automaticky doplnuje, huntera šípy něco stojej...vždycky si hodně dobře rozmyslim jeslti vystřelit vzácnej elfí šíp co mě stojí 1Gold) :D
a jeste by mě zajímalo jak vyřešej systém plížení, vs. NPC to bude asi jako ve starejch hrách a nvm jak to vyřešej vůči hráčům?
#35
Posted 24 January 2013 - 03:39 PM
Právě tím, že to nebude tak easy to bude krásný a vynikne v tom skill jednotlivejch lidí (popřípadě síla jejich připojení a HW :D)
#37
Posted 24 January 2013 - 03:47 PM
Mr.Manik, on 24 January 2013 - 03:39 PM, said:
Právě tím, že to nebude tak easy to bude krásný a vynikne v tom skill jednotlivejch lidí (popřípadě síla jejich připojení a HW :D)
Vynikam pouze v síle připojení na koleji, doufám že když se s tim lukem trefim, tak to bude aspon IK...už se těšim na friendly fire :D
#40
Posted 24 January 2013 - 04:06 PM
Mr.Manik, on 24 January 2013 - 03:39 PM, said:
Právě tím, že to nebude tak easy to bude krásný a vynikne v tom skill jednotlivejch lidí (popřípadě síla jejich připojení a HW :D)
Proto se Warrioři při Whirlwindu točí na této polokouli do prava :D :D
Jinak Ari, já vím, právě že ta balistika je o skillu. Já jsem si ve Skyrimu hrál třeba s tím, že jsem měl na max detaily a dohlednost a snažil se ze stealthu sniperovat stráže, které jsem sotva viděl na mapě. Ale když jsem je trefil tak to bylo super. A když jsem měl patch, kdy i šípy měli kill cam a zrovna to proclo, tak to bylo nejvíce imba :D. Třeba 8 sekund letící šíp a pak headka, to mě strašně bavilo už v Oblivionu :D
Jinak ve svém módu v Creatin Kitu jsem experimentoval se stealhem a docela se osvědčilo to, že čím více si dal bodů do stealthu, tím vice tě to zprůhlednilo a snížilo linky (max 50%). To si pak nebyl úplně neviditelný, ale když ses nehýbal nebo ses hýbal ve stínu, tak tě šlo vidět dost blbě :D