Elder Scrolls Online nábor do bety otevřen
#182
Posted 10 February 2013 - 10:45 PM
#183
Posted 10 February 2013 - 11:04 PM
#185
Posted 10 February 2013 - 11:59 PM
#188
Posted 11 February 2013 - 12:57 AM
#189
Posted 11 February 2013 - 05:56 PM
#190
Posted 11 February 2013 - 06:07 PM
ale tak luk je luk no =)
#191
Posted 12 February 2013 - 07:39 AM
Otázka: Dobře, teď k poslední otázce, a jsem si jist, že bude zajímat mnoho lidí. Řekněte nám něco o plížení. Během našeho pre-alfa testu jsme mohli vidět, jak vypadá plížení v jeho základní formě v PvE. V PvE plížící charakter vypadá jako nějaká stínová postava, můžete vysvětlit, jak tento mechanizmus bude fungovat v PvP, a jak budete vypadat před svými spojenci, a nepřáteli, když se zrovna budete plížit?
Odpověď:Spojenec vás uvidí jako stínovou postavu, přesně tak, jako se uvidíte vy. Nepřítel vás neuvidí až do chvíle, než vás detekuje. Jakmile vás detekuje, může vás zahlédnout, ale pořád budete vypadat jen jako stínová postava, takže to nebude lehké. Jakmile vás něco zraní, úplně se odkryjete. Je to zajímavé především proto, že plížit se může každý, jen každý jinak dobře. Plížení bude dle mého názoru jedna z nejlepších věcí na ESO, protože například vkročíte do místnosti v ruinách, a budete se ptát sám sebe "Je tam někdo? Je tu bezpečno?".
-TemP-, on 11 February 2013 - 06:07 PM, said:
ale tak luk je luk no =)
pet je vymoženost wowka
uplně z toho srší unbalanc x)
#193
Posted 12 February 2013 - 09:19 AM
O plížení nám toho tedy pověděl, už ve wowku se postava ve steltu zobrazuje jako stínová postava a ze steltu vyleze jen když dostane dmg. Neřekl nic o detekci, jestli na to bude spell, jestli postava s větší Vnímavostí bude mít větší šanci na odhalení (a nejvíc budou mít samozřejmě hunteři). Jestli ve hře budou vůbec nějaky staty (agility, síla, percepce, willpower, endurance, intel, atd...) nebo jestli to bude uplně osekaný jak ve Skyrimu...
#194
Posted 12 February 2013 - 10:34 AM
no a co pojedu... chtěl bych mít vázané zbraně no x) nevim jestli miniona... možná jo ale určitě štít a nejlépe kombinovanou zbroj x) a tunu magie
#195
Posted 12 February 2013 - 10:50 AM
A samozřejmě by to chtělo realistickej stealth, kterej neni vázanej na combat, jakmile se ztratiš z oči protivnikovi (zabehnes za sloup) tak by si mel mit jistou šanci znova zmizet ve stínech. Ve Skyrimu je to tedka docela marný, jakmile tě jednou odhalej, pronasledujou tě přes celou jeskyni až k portu.
#196
Posted 12 February 2013 - 12:00 PM
#197
Posted 12 February 2013 - 02:44 PM
Kdyby tam bylo něco takového, bylo by to imba ;).
#200
Posted 13 February 2013 - 12:47 PM
Paeris, on 13 February 2013 - 12:35 PM, said:
Nejefektivnější metoda boje je sundat jedním krásným zásahem člověka s nejvyšším rankem a koukat, jak v chaosu zbytek armády neví, co dělat :D pak to bereš pěkně od shora podle ranku až nakonec zbytek začne zdrhat, bo je nemá kdo vést :D Oni se na ústupu pošlapou sami :D